SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zegt Michelle nou? Ik ben morgen weg?
Ik hoorde dat ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel
nou ben benieuwd
Het was even aftasten voor de Casting.. maar het doel is duidelijk, zo snel mogelijk die bestaande sukkels afruilen voor RelVolkquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
De nieuwe bewoners zorgen wel voor veel hommeles binnen de loods.
ja, wel lekkerquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Ja... vraag me af of dat inherent is aan om in zo'n groep te rollen of dat het karakter isquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Atheïst geworden omdat zijn gebedjes niks dedenquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:03 schreef spapaars het volgende:
Nu wil Jorim een dragqueenfeestje.
btw
Ik zie hem niet meer bidden.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Straksssss.... Leeghoofd&DubbelD fittieee....
Nahh, gaat ook weer uit als een nachtkaars, die twee hebben ook al een maand lang thuis kunnen kijken wat er verwacht wordt binnen de doorsnee RLS.. rellen dusquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even bijkomen van de spanning van het spel ?
Ja waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, gaat ook weer uit als een nachtkaars, die twee hebben ook al een maand lang thuis kunnen kijken wat er verwacht wordt binnen de doorsnee RLS.. rellen dus
Terugkerende beweringen daar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo zwak als mensen zeggen over de vragen van de ander dat ze die wel wisten. Slechte verliezer
Ja klopt. Zeg gewoon dat het moeilijk was oid. Hij probeert afbreuk van de prestatie van een anderquote:
Dat dus, babbelaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo had alleen de eerste 2 rijen onthouden zegt ie ..
Hij wist nr 1, de mars al niet eens meer
SPOILER: Wesley...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 19-12-2023 20:37:31 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een schijtgastquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
Vincent is ook een achter de rug om klapper.
Het lijkt mij ook oersaai daar, hebben ze een uitdaging mag de grootste deel niet meedoen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
over 'n maand heeft ze 'n figurantenrolletje in een of ander flutprogje
Binnen een week een date zoeken bij Lang Leven De Loosersquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
over 'n maand heeft ze 'n figurantenrolletje in een of ander flutprogje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]En zo kweek je dus een GoudenBondgenotenKooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heeft bar weinig toegevoegd. Gaat wel snel zo; sowieso weer 4 nieuwe dan volgende maand.quote:
Idd, en zei bij bijna alles als antwoord 11....behalve toen het wel 11 moest zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo had alleen de eerste 2 rijen onthouden zegt ie ..
Hij wist nr 1, de mars al niet eens meer
Geen idee wat daar nou mis ging, we kregen het maar slecht te zien. Sowieso zag je een paar keer iemand op de achtergrond met ook een controller.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:19 schreef Cirilico het volgende:
Wat was dat nou met die drone van Beau? Viel dat hem te verwijten of kon hij er niks aan doen? Of is zijn drone op afstand gesaboteerd? Het zag er erg vreemd uit.
En wat is die Emily vervelend zeg. Echt een naar, schijnheilig mens. En een roddeltante en stoker. Regna inmiddels ook, bah. Zij is een typische meeloper.
Ik stoor me ook ana Vincent. Met zijn "ik kan het niet op een openbaar toilet". Wtf doe je hier dan? Op nationale tv naar het toilet gaan.En dan heeft ie ook nog het lef om niet te vragen, maar gewoon te bevelen dat anderen niet naar de wc mogen wanneer hij daar zit. Ga weg, gast. Terug naar huis.
Men weet ze wel uit te zoeken hè. Zowel Michelle, als Emily, als Vincent een vervelend karakter met vervelende eisen.
Hmm, vaag. Er riekt zoveel in al die spellen.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat daar nou mis ging, we kregen het maar slecht te zien. Sowieso zag je een paar keer iemand op de achtergrond met ook een controller.
[ afbeelding ]
1 Ik heb hem een keer met een bril gezien, misschien had hij die moeten opzetten.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat daar nou mis ging, we kregen het maar slecht te zien. Sowieso zag je een paar keer iemand op de achtergrond met ook een controller.
[ afbeelding ]
Kan ook voor de beveiliging zijn om in te grijpen mocht het richting een bewoner, Jan of camera vliegen.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Er riekt zoveel in al die spellen.
Dan hadden ze hem echt niet in beeld gebracht.quote:
dat dus,quote:Op woensdag 20 december 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem echt niet in beeld gebracht.
Kandidaten vliegen ermee en dat de man daar was voor de veiligheid en enkele functies tot zijn beschikking had om te kunnen ingrijpen wanneer dat nodig zou zijn.
Kan goed inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kandidaten vliegen ermee en dat de man daar was voor de veiligheid en enkele functies tot zijn beschikking had om te kunnen ingrijpen wanneer dat nodig zou zijn.
Had hij dat wel gedaan zou het spel niet eerlijk zijn gespeeld.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed inderdaad.
Weet niet of hij had moeten ingrijpen om die crash te voorkomen, maar dat is niet gelukt
heb foto gezien toen de vossen het spel met drone speelde , stond toen ook zulke persoon achter wesleyquote:Op woensdag 20 december 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wint nooit iets, hij vermoedt alleen maar vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
oeps, Jorrit gooit weer met een flesje
Zou die nu al thuis zitten?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zag eruit alsof ‘ie het expres deed (om een rode kaart te krijgen).quote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, of anders regel het met je eigen bondje in plaats van het te laten afhangen van wat anderen bondjes doen. Ze hebben alle 4 een eigen 'pot'.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:00 schreef freaky40 het volgende:
TeamJorrit, dikke middelvinger met je extra budget. Als je naar huis wil bellen, ga je maar naar huis. Ik snap de strategie.
Too much info Regna! And btw why aren't you speaking English anymore?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wijsheid van Regna: "Soms slik je en soms slik je niet, en that's it!"
De volgende keer mag de febo wel wat duidelijker zijn met de geheime verplichte regel dat elk bondje moet instemmen met zakgeld en het anders niet mag. Ik heb dat in ieder geval in geen enkele aflevering voorbij zien komen. Toch lijkt het zo, want hoe moeilijk is het om dat ene team dan gewoon te laten en zelf punten te verspillen aan zakgeld voor de luxe om verslavende troep te kopen of naar huis te bellen met het risico dat je onderaan zal eindigen? Dat gezeur steeds om het missen van familie na een paar weken vind ik ook best opmerkelijk. Ze weten toch waar ze aan meedoen? Ze mogen blij zijn dat ze zich niet voor big brother hebben opgegeven.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, of anders regel het met je eigen bondje in plaats van het te laten afhangen van wat anderen bondjes doen. Ze hebben alle 4 een eigen 'pot'.
Gelukkig skip ik de Melanie en Beau stukjes altijd.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Melanie heeft de status aandachtshoeirrr wel bereikt inmiddels toch.
Dus dat, ligt ook een beetje aan de casting. Je moet wel voor langere tijd van huis kunnen en niet als het een beetje tegen zit de handdoek in de ring gooit. Dat vond ik ook een beetje jammer aan Michelle, Sylvia, Jelle en Jasmijn. Die vrijwillig zijn opgestapt.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De volgende keer mag de febo wel wat duidelijker zijn met de geheime verplichte regel dat elk bondje moet instemmen met zakgeld en het anders niet mag. Ik heb dat in ieder geval in geen enkele aflevering voorbij zien komen. Toch lijkt het zo, want hoe moeilijk is het om dat ene team dan gewoon te laten en zelf punten te verspillen aan zakgeld voor de luxe om verslavende troep te kopen of naar huis te bellen met het risico dat je onderaan zal eindigen? Dat gezeur steeds om het missen van familie na een paar weken vind ik ook best opmerkelijk. Ze weten toch waar ze aan meedoen? Ze mogen blij zijn dat ze zich niet voor big brother hebben opgegeven.
Dan had hij dat flesje niet in een verlaten tuin maar binnen de loods moeten gooien (leek trouwens meer op slapjes stuk laten vallen)quote:Op woensdag 20 december 2023 20:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Zag eruit alsof ‘ie het expres deed (om een rode kaart te krijgen).
SPOILER: DragsperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Weet niet meer wat de ‘gele kaart’ precies zei, was het niet überhaupt met flesjes gooien? Want dan zou dit al voldoende zijnquote:Op donderdag 21 december 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had hij dat flesje niet in een verlaten tuin maar binnen de loods moeten gooien (leek trouwens meer op slapjes stuk laten vallen)
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben iets gevonden waar ook Casper enthousiast over lijkt te zijn.Eindelijk eens een Casper die meedoet met de gezelligheid en zo al een stuk beter te pruimen isSPOILER: DragsperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet niet meer wat de ‘gele kaart’ precies zei, was het niet überhaupt met flesjes gooien? Want dan zou dit al voldoende zijn
Ze hebben iets gevonden waar ook Casper enthousiast over lijkt te zijn.Hoe kom je hier nu aan????SPOILER: DragsperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben iets gevonden waar ook Casper enthousiast over lijkt te zijn.Ach leuk. Laat hem ook een positief de show stelenSPOILER: DragsperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Instagram plaatsen ze ‘s middags vaak alvast een preview van de aflevering van ‘s avonds.quote:
Dat is het enige wat ze doen, previews plaatsen nooit eens dingen die je in de uitzending NIET ziet. Previews hoef ik niet te zien, dat zie ik 's avonds wel in de uitzending in zijn geheel.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Op Instagram plaatsen ze ‘s middags vaak alvast een preview van de aflevering van ‘s avonds.
OOo,... wel lachen ditquote:Op donderdag 21 december 2023 14:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Op Instagram plaatsen ze ‘s middags vaak alvast een preview van de aflevering van ‘s avonds.
Als het niet goed genoeg is voor uitzending, waarom zou je dan zo’n fragment op sociale media zetten?quote:Op donderdag 21 december 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze doen, previews plaatsen nooit eens dingen die je in de uitzending NIET ziet. Previews hoef ik niet te zien, dat zie ik 's avonds wel in de uitzending in zijn geheel.
Wie zegt dat het niet goed genoeg is voor uitzending, dat bepalen wij toch wel. Er zijn altijd dingen die de uitzending niet halen door tijdgebrek dus er is altijd wel iets te kiezen.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het niet goed genoeg is voor uitzending, waarom zou je dan zo’n fragment op sociale media zetten?
Een week eerder meen ik, dus dat hebben ze afgelopen maandag en dinsdag al gedaan als het goed is.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:36 schreef pingu66 het volgende:
Toen het kerst was bij ejvjl was het toen ook kerst in real live of vierden zij het een week eerder?
26 december 2022 op de livestream, ze hebben een kerstmaaltijd.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:36 schreef pingu66 het volgende:
Toen het kerst was bij ejvjl was het toen ook kerst in real live of vierden zij het een week eerder?
"Dat bepalen wij toch wel"quote:Op donderdag 21 december 2023 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet goed genoeg is voor uitzending, dat bepalen wij toch wel. Er zijn altijd dingen die de uitzending niet halen door tijdgebrek dus er is altijd wel iets te kiezen.
Anders is het natuurlijk ook geen preview meer he, maar bonuscontent.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze doen, previews plaatsen nooit eens dingen die je in de uitzending NIET ziet. Previews hoef ik niet te zien, dat zie ik 's avonds wel in de uitzending in zijn geheel.
Dat is minstens de helft van de topics in dit forum niet tbhquote:Op donderdag 21 december 2023 14:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijker heeft altijd gelijk, en het is GEEN RLS.
Oh ook raarquote:Op donderdag 21 december 2023 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
26 december 2022 op de livestream, ze hebben een kerstmaaltijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, een RLS is een Real Life Soap, heeft niks met streams te maken.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
RLS is met streams, total package. Dit is scripted/taped reality gameshow.
Hoe bedoel je ‘zo is het format bedacht’? De bekende RLS’en zijn toch niet begonnen met livestreams?quote:Op donderdag 21 december 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Voor mij is een RLS gewoon mét streams, zo is het format bedacht. Dit is gewoon inwisselbaar met ander taped reality zoals Expeditie, Lang leven, etc.
Jawel, BB was de eerste daarna volgde DGK, Utopia en EJVJL.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ‘zo is het format bedacht’? De bekende RLS’en zijn toch niet begonnen met livestreams?
Utopia en EJVJL zijn super recent.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, BB was de eerste daarna volgde DGK, Utopia en EJVJL.
Was nog de tijd dat ze niet 2 maar 4 streams hadden.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Utopia en EJVJL zijn super recent.
Ik dacht dat livestreams bij BB en DGK überhaupt geen ding waren, maar daar zat ik mee mis. Maar voor zover ik kan vinden had BB in 1999 echt geen livestreams hoor.
Echt wel, en je kon het zelfs via een speciaal kanaal op TV bekijken wat beschikbaar was gesteld door kabelmaatschappijen. Dat waren nog eens tijden. Het format is juist ontwikkeld omdat je 24 uur per dag kon mee kijken.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Utopia en EJVJL zijn super recent.
Ik dacht dat livestreams bij BB en DGK überhaupt geen ding waren, maar daar zat ik mee mis. Maar voor zover ik kan vinden had BB in 1999 echt geen livestreams hoor.
1999 niet toch? Eerste hit die ik kan vinden is 2001 (seizoen 3).quote:Op donderdag 21 december 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was nog de tijd dat ze niet 2 maar 4 streams hadden.
In 1999 echt?quote:Op donderdag 21 december 2023 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt wel, en je kon het zelfs via een speciaal kanaal op TV bekijken wat beschikbaar was gesteld door kabelmaatschappijen. Dat waren nog eens tijden.
Voor DGK moest je naar de website, waar je de streams kon krijgen voor ¤4,95 pm.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt wel, en je kon het zelfs via een speciaal kanaal op TV bekijken wat beschikbaar was gesteld door kabelmaatschappijen. Dat waren nog eens tijden.
1997 had ik mijn eerste kabelmodem.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:00 schreef Moira het volgende:
[..]
In 1999 echt?volgens mij hadden wij toen nog niet eens internet
Maar okok, I stand corrected
Internet was er wel eerder, moest je nog inbellen.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:00 schreef Moira het volgende:
[..]
In 1999 echt?volgens mij hadden wij toen nog niet eens internet
Maar okok, I stand corrected
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Internet was er wel eerder, moest je nog inbellen.
En zelf moeilijk doen toen mensen dingen van hem pakte. Dat schilderij een tijdje terutquote:Op donderdag 21 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Nu is hij een stiekeme drinker/alcoholist.
Heb toch al een probleem met hoe spontaan is het allemaal.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
idd gemaakt, iets uithalen om maar reuring te veroorzaken
Had je anders verwacht? Zlefs met streams zijn het meer en meer verhaallijntjesquote:Op donderdag 21 december 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb toch al een probleem met hoe spontaan is het allemaal.
Lijkt met de dag steeds meer op verzonnen verhaallijntjes.
Dat is ook zo, denk dat er anders bitter weinig gebeurt in die loods.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders verwacht? Zlefs met streams zijn het meer en meer verhaallijntjes
Een echte RLS is niet meer
Denk het ook nietquote:Op donderdag 21 december 2023 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook zo, denk dat er anders bitter weinig gebeurt in die loods.
Ik heb echt het idee dattie niet zuiver is.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die flessenshow
Lastig, hij verliest altijd.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jorrit... hij kan altijd zo slecht tegen zijn verlies
Ja... echt ongehoord gedragquote:Op donderdag 21 december 2023 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
oeiii overal glas buiten
hij is zichzelf eruit aan het eerken
Vroeg ik mij ook al afquote:
Ja, maar de team straffen is raar.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Jorriit is per direct uit de loods gehaald
Ja, is het ookquote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar de team straffen is raar.
Niet echt, hij gaf een duwtje om zich te beschermen, maar dronken Jorrit knalde meteen op de vloer.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom Eduard niet weg. Hij vocht ook
ja, wat achterlijk, ze zijn al genoeg gestraft met weer een man minderquote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sociale druk om je te gedragen dunkt mijquote:Op donderdag 21 december 2023 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, wat achterlijk, ze zijn al genoeg gestraft met weer een man minder
Ja dat zou heerlijk zijn geweestquote:Op donderdag 21 december 2023 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Damn, vielen sommigen in EJVJL toch nog best mee
Jammer dat we dit niet op stream hebben kunnen volgen
Nee dat was meer uit zelf verdediging..quote:Op donderdag 21 december 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet echt, hij gaf een duwtje om zich te beschermen, maar dronken Jorrit knalde meteen op de vloer.
Altijd jammer, maar of ze het op de streams hadden gebracht?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
True, meestal draaiden ze het als het uit de hand liep wel weg. Maar lag er soms ook aan wie er achter de knoppen zat, die nachtelijke Laila, Mexx en Martin drama hebben we grotendeels kunnen volgen toen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd jammer, maar of ze het op de streams hadden gebracht?
Deden ze met JAA ook niet.
Vind je dat echt? Volgens mij verdedigde hij zichzelf alleen maar. Hij gaf 2x een duw en omdat Jorrit zo dronken was en nat door de hottub viel hij gewoon snel.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom Eduard niet weg. Hij vocht ook
Precies, in die staat helpen blote voeten op zo'n vochtige badkamervloer ook niet echt mee.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet echt, hij gaf een duwtje om zich te beschermen, maar dronken Jorrit knalde meteen op de vloer.
Ja maar dat moesten we volgens mij ook nog tot wat dieper ‘into the 00s’quote:Op donderdag 21 december 2023 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Internet was er wel eerder, moest je nog inbellen.
Ja wtf, hij hield zich nog goed in. Hij duwde Jorrit niet om, maar duwde hem weg. Jorrit viel alleen maar om omdattie straalbezopen was.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo gaf gewoon z'n grens aan, Jorrit bleef maar komen, dat hij bezopen is en daardoor tot twee keer toe onderuit gaat na een zetje -dat naar mijn idee bedoeld leek om 'm op afstand te houden- is niet Eduardo z'n fout.
Vond eigenlijk dat ie nog redelijk rustig reageerde op hoe Jorrit hem herhaaldelijk naar z'n mond greep. Zou niet weten hoe hij anders had moeten reageren eigenlijk.
Heeft ie behalve jongens niet doen gereageerd dan?quote:Op donderdag 21 december 2023 22:26 schreef Revanches het volgende:
Vond Vincent trouwens ook traag reageren onder die douche. Eerst even lekker afdrogen..
Hij leek niet echt aanstalten te maken, terwijl Eduardo wel werd aangevallen. Vond dat er veel te traag werd ingegrepen door Vincent of iemand anders van de productie.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft ie behalve jongens niet doen gereageerd dan?
Hij leek mij niet van plan om onder die douche weg te komen.
Ik vond het ook lang duren, vooral in die omgeving met al dat steen.quote:Op donderdag 21 december 2023 22:28 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hij leek niet echt aanstalten te maken, terwijl Eduardo wel werd aangevallen. Vond dat er veel te traag werd ingegrepen door Vincent of iemand anders van de productie.
Jorrit had al een gele kaart en kreeg vanavond al een waarschuwing gehad hij moest naar bed, zat daarna agressief te doen bij die hot tub en toen tegen Eduardo.quote:Op donderdag 21 december 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onbegrijpelijke beslissing om alleen Jorrit te cancelen, Eduardo begon net zo goed. Gelijke monniken, gelijke kappen. De scripted reality show wordt wel weer gelijk een stuk braver van nu Jorrit weg is, en er komt natuurlijk ook weer geen vervanger voor terug. Dit kan toch niet!
Is standaard als een teamgenoot vertrekt, ook toen sylvia vrijwillig wegging moesten de vossen 25% inleveren.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je maar niet met hem bonden ....quote:Op vrijdag 22 december 2023 01:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is standaard als een teamgenoot vertrekt, ook toen sylvia vrijwillig wegging moesten de vossen 25% inleveren.
Ik keek gratis. Dit was in de tijd van Windows Vista. Daar zat een sidebar met gadget in. Als promotie oid kon je daarin één of enkele maanden dgk streams gratis kijken. Partitie image gemaakt van een verse installatie met alle toeters en bellen en die elke zoveel maanden opnieuw teruggezet voor eindeloos gratis kijkenquote:Op donderdag 21 december 2023 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor DGK moest je naar de website, waar je de streams kon krijgen voor ¤4,95 pm.
Dat deed Mike the situation in Jersey shore ook.quote:Op vrijdag 22 december 2023 01:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Psycho Jorrit was unleashed! Die kerel is niet helemaal in orde. Dat gebonk met z'n hoofd tegen de muur ook na de vechtpartij, wtf?Het zou je arts maar worden
Nooit tijdens de streams het duw en trekwerk van Marciano en Jeff gezien. Ook niet de ruzie tussen Marciano en Kim toen ze op kantoor zaten. (en de Febo ingreep)quote:Op donderdag 21 december 2023 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Er werd wel genoeg met glas en kommetje of ovenschalen gegooid.quote:Op vrijdag 22 december 2023 04:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nooit tijdens de streams het duw en trekwerk van Marciano en Jeff gezien. Ook niet de ruzie tussen Marciano en Kim toen ze op kantoor zaten. (en de Febo ingreep)
Misschien wilde hij voordoen dat hij 'gewond' was geraakt omdat hij op de grond was gegooid?quote:Op vrijdag 22 december 2023 01:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Psycho Jorrit was unleashed! Die kerel is niet helemaal in orde. Dat gebonk met z'n hoofd tegen de muur ook na de vechtpartij, wtf?Het zou je arts maar worden
Klopt, we zagen veel van die incidenten ook niet, maar over het algemeen wel de aanloop en nasleep ervan in plaats van enkel een korte samenvatting in de uitzending.quote:Op vrijdag 22 december 2023 04:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nooit tijdens de streams het duw en trekwerk van Marciano en Jeff gezien. Ook niet de ruzie tussen Marciano en Kim toen ze op kantoor zaten. (en de Febo ingreep)
Begrijp dus dat zijn deel van de verzamelde punten wel in mindering wordt gebracht (wat vreemd is, want vaak speelt maar 1 van de groep een challenge), maar toch je benadeelt daarmee de groep, die daar niets aan kon doen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 01:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is standaard als een teamgenoot vertrekt, ook toen sylvia vrijwillig wegging moesten de vossen 25% inleveren.
Ik weet nog steeds niet of het echt was of een komedie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:54 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik hoop echt dat Jorrit de juiste hulp krijgt. Dat bonken tegen de muur is echt heel zorgelijk.
Eduardo vond ik het begin best ok, maar wat een relnicht is dat joh. Die verdiend echt een gele prent, om maar in zijn politie jargon te blijven.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb me verbaasd over de reactie van Eduardo, dat was toch een politie agent? Die had dan wel wat anders kunnen reageren dan een beetje duwen
Opvallend is ook dat het woord 'productie' in de uitzending is gelaten bij dat 1 op 1tje van Jorrit en Emely, normaal gesproken laten ze dit soort inside quotes weg uit de edits, maar ik denk dat ze daarmee wilde aantonen dat het echt niet aan hun gelegen heeft die uitspatting van Jorrit...iets met indekken of zo dat hij gewoon gemaand werd om naar bed te gaan en dat vervolgens niet deed met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het echt was of een komedie.
Het was een rode draad van het begin tot het einde van deze uitzending.
Hij deed in mijn ogen zeker niks verkeerd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En nogmaals duidelijk dat Eduardo niets verkeerds deed.
Wat Beau betreft ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:20 schreef wolffie het volgende:
Vinden jullie Beau ook een l.l, ik wel hij is oneerlijk tegenover Melanie. Liefst wil hij Kim. Ik mag hem niet.
Wat betreft gisteren Eduardo had wel een kaart moeten hebben. En Jorrit terecht dat hij moest gaan.
Wesley vind ik maar een raar figuur, hij is jaloers wil Donna voor zich alleen. Jorim leuke gast.
Vrouwen mogen dat 😉🤣quote:Op vrijdag 22 december 2023 04:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd wel genoeg met glas en kommetje of ovenschalen gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |