SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zegt Michelle nou? Ik ben morgen weg?
Ik hoorde dat ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel
nou ben benieuwd
Het was even aftasten voor de Casting.. maar het doel is duidelijk, zo snel mogelijk die bestaande sukkels afruilen voor RelVolkquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
De nieuwe bewoners zorgen wel voor veel hommeles binnen de loods.
ja, wel lekkerquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Ja... vraag me af of dat inherent is aan om in zo'n groep te rollen of dat het karakter isquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Atheīst geworden omdat zijn gebedjes niks dedenquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:03 schreef spapaars het volgende:
Nu wil Jorim een dragqueenfeestje.
btw
Ik zie hem niet meer bidden.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Straksssss.... Leeghoofd&DubbelD fittieee....
Nahh, gaat ook weer uit als een nachtkaars, die twee hebben ook al een maand lang thuis kunnen kijken wat er verwacht wordt binnen de doorsnee RLS.. rellen dusquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even bijkomen van de spanning van het spel ?
Ja waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, gaat ook weer uit als een nachtkaars, die twee hebben ook al een maand lang thuis kunnen kijken wat er verwacht wordt binnen de doorsnee RLS.. rellen dus
Terugkerende beweringen daar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo zwak als mensen zeggen over de vragen van de ander dat ze die wel wisten. Slechte verliezer
Ja klopt. Zeg gewoon dat het moeilijk was oid. Hij probeert afbreuk van de prestatie van een anderquote:
Dat dus, babbelaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eduardo had alleen de eerste 2 rijen onthouden zegt ie ..
Hij wist nr 1, de mars al niet eens meer
SPOILER: Wesley...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 19-12-2023 20:37:31 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een schijtgastquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
Vincent is ook een achter de rug om klapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |