abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8484279
In vervolg op Triest bericht: Otaku-san is overleden.

De openingspost uit dat topic:

quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:34 schreef Kozzmic het volgende:
Gisteren is mij duidelijk geworden dat 'oer-Fok!ker' Otaku-san 2 maanden geleden is overleden. Een berichtje destijds op Nu.nl over een man in Amsterdam-Oost die was overleden ten gevolge van een koolmonoxidevergiftiging deed al een bel rinkelen; omdat ik Otaku een paar keer IRL ontmoet en gesproken heb wist ik dat leeftijd en straat overeenkwamen. Aangezien ik hem ook niet meer zag posten (als Otaku-san postte hij sinds afgelopen zomer niet meer, maar hij was tot begin december nog wel actief onder een andere nick) ben ik deze week gaan zoeken naar wat meer info en via via ben ik zo te weten gekomen dat het inderdaad 'onze' Otaku betreft. Helaas geen twijfel mogelijk.

Hij is slechts 55 jaar oud geworden, vorige week zou hij 56 geworden zijn.

Rust zacht lieve Wessel. Ik herinner me je als iemand die dingen misschien niet altijd even scherp zag, maar je was wel een zeer sociaal en betrokken persoon, met hart voor je mede-users en voor Fok!.

quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:36 schreef yvonne het volgende:
Er is contact met de familie en die heb ik deze link doorgestuurd, per telefoon liet zijn zus me weten dit zeer op prijs te stellen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 14-02-2003 20:12]

pi_8484302
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie hem nog zo weglopen in het Vondelpark. We gingen met z'n allen de stad in om wat te eten en hij sloeg zomaar af. Geen dag, helemaal niks tegen de groep. Ik liep vlak bij hem en vroeg nog of hij dan niet mee ging. Hij schudde het hoofd en was weg. Dat beeld kan ik nu even niet uit m'n hoofd krijgen... Rust zacht Otaku-san
Ik heb een zelfde verhaal over hem, maar dan n.a.v. de eerste grote Fok!meeting in Amsterdam, februari 2000. We liepen in een grote groep van het restaurant naar de Ierse pub vlakbij de Dam. Hij liep naast me, we liepen te praten. In de Ierse pub kijk ik om me heen en zie ik hem niet meer.

Toen ik hem 2 dagen later via ICQ sprak bleek hij naar huis te zijn gegaan, zonder iets tegen iemand te zeggen. Hij had het erg leuk gevonden, maar het was weer even genoeg, hij was het niet gewend om onder zoveel mensen te zijn.

vrijdag 14 februari 2003 @ 19:50:16 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_8484315
Rust zacht....
Ik ga naar huis.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:50:36 #4
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8484322
Otaku-san, R.I.P. ik had geen idee trouwens dat ie 55 was.....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8484336
koester die momenten maar. de vreemdste momenten blijven je vaak het langst bij....
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:51:44 #6
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8484341
Topic van #dig (otaku was altijd erg betrokken met D&S en later DIG, zoals ik al ook al in deel 1 heb gezegd)
quote:
RIP Otaku-San, daar gaat de wereld naar de klote met al die virusmailtjes....
  Admin vrijdag 14 februari 2003 @ 19:54:41 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_8484394
Ja, heel treffend, ik heb hem nu 3x gemeet en iedere keer hetzelfde verhaal,
maar WEL zei hij ieder keer dapper dat hij nu toch echt wat vaker onder de mensen zou komen,
maar het kwam er maar niet van.
Wel was hij altijd erg spraakzaam op icq of mail.

Altijd als hij iets van je gelezen had, kwam hij even privé om je nog even
zelf te spreken.

Ik ben nu vanaf gisteren alle topics een beetje aan het nalezen, wat een bijzondere man was het!!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_8484542
Ik ben misschien een newbie enzo, maar ik zit even zijn topics na te lezen.
Jammer dat het er niet zoveel zijn
Ik vind het wel leuk om die topics te lezen

rust in vrede, otaku-san!

[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 14-02-2003 20:08]

pi_8484918
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:54 schreef yvonne het volgende:
Wel was hij altijd erg spraakzaam op icq of mail.

Altijd als hij iets van je gelezen had, kwam hij even privé om je nog even
zelf te spreken.

Ik ben nu vanaf gisteren alle topics een beetje aan het nalezen, wat een bijzondere man was het!!!

Klopt, idem hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:36:30 #10
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_8485127
Rust zacht O.S.

Ik schrok eigelijk best wel toen ik het gisteravond hoorde, toen ik door had wie het was. Schoot mij dezelfde vraag door het hoofd als yvon. Was het een ongeluk?
Ik weet eigelijk niet wat ik moet zeggen..
Woorden schieten hiervoor te kort.

O.S We zullen je missen!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_8485504
Rust In Vrede

Ik heb je nooit gekend, maar aan je posts te zien was je een goed persoon. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die hem gekend heeft

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8485741
nooit een post van hem gelezen, desalnietemin zonde... rip
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:10:25 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_8485796
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:50 schreef HAL9000S het volgende:
Otaku-san, R.I.P. ik had geen idee trouwens dat ie 55 was.....
Ik had hem ook veel jonger ingeschat. Nouja 55 is tenminste nog wat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:22:02 #14
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_8485989
Zit dit met kippevel te lezen....
Kon hem nie zo goed, maar toch....

RIP Otaku

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:23:24 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8486011
ben er even stil van.
veel te vroeg...

rust zacht Otaku

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:27:06 #16
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8486066
Voor mij blijkt vandaag des te meer dat internet, en Fok! in het bijzonder, toch lang niet zo anoniem en onpersoonlijk is als we wel eens beweren. De hele dag, vanaf het moment dat ik het vanochtend las, heeft het toch in mijn hoofd rondgespookt. Ik heb nooit veel contact met hem gehad, op een vluchtige ontmoeting op de eerste Amsterdam meeting en een keer chatten na, maar toch doet het me meer dan je daaruit zou kunnen concluderen. Als user kende ik hem natuurlijk al van het prille Fok!begin en zijn posts las ik ook altijd met veel belangstelling.

Otaku-san zal hier zeker gemist worden en ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken zijn familie te condoleren met dit verlies.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8486723
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 19:49 schreef Kozzmic het volgende:

Toen ik hem 2 dagen later via ICQ sprak bleek hij naar huis te zijn gegaan, zonder iets tegen iemand te zeggen. Hij had het erg leuk gevonden, maar het was weer even genoeg, hij was het niet gewend om onder zoveel mensen te zijn.

Een heel bijzonder mens dus..
Het is jammer, heel jammer..
pi_8487126
Otaku was een goeie vent. Het had altijd wat zinnigs te zeggen. Hij hielp Fok groot maken.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_8487185
Zoals ik gisteren al tegen TARAraboemdijee zei: "Vreemd om sommige posting na te lezen, hij leeft in zijn postings toch een beetje voort." Ik kende Otaku-san alleen van zijn icoon en af en toe een postje toch laat het bij mij een vreemd gevoel achter. Fok! staat toch dichter bij de maatschapij dan ik gedacht had.

Ik heb gisteren ook nog even zijn laatste posting opgezocht. Beetje raar om zijn laatste 'goodbye' te lezen..... nouwjah een echt punt kan ik niet maken in deze post. Moest het even kwijt.....

Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 22:35:43 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8487430
Otaku, de rare man waar ik nog een tijd gezellig met heb zitten kletsen in december 2000. Iemand die leek in z'n eigen wereldje te leven, maar hoe dan ook altijd heel vriendelijk, aardig en interessant.

Otaku, het ga je goed waar dat ook mag zijn

pi_8487506
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:24 schreef Vampier het volgende:
Ik heb gisteren ook nog even zijn laatste posting opgezocht. Beetje raar om zijn laatste 'goodbye' te lezen..... nouwjah een echt punt kan ik niet maken in deze post. Moest het even kwijt.....
Hij heeft daarna nog wel gepost, maar onder een nieuwe nick. Tot de week waarin hij overleed. Niet echt opvallend, maar degenen die hem een beetje kenden wisten het wel. Het doet er verder ook niet zo toe; hij was Otaku-san voor ons, en hij blijft Otaku-san voor ons.
pi_8488128
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie hem nog zo weglopen in het Vondelpark. We gingen met z'n allen de stad in om wat te eten en hij sloeg zomaar af. Geen dag, helemaal niks tegen de groep. Ik liep vlak bij hem en vroeg nog of hij dan niet mee ging. Hij schudde het hoofd en was weg. Dat beeld kan ik nu even niet uit m'n hoofd krijgen... Rust zacht Otaku-san
Aangezien ik op dat moment naast jou liep heb ik nog steeds een apart gevoel. Hoe meer ik hierover nadenk hoe meer ik hem zo "alleen" weg zag lopen.
En ik dacht wat een gekke man.

Missen zal ik hem niet aangezien ik geen contact met hem had. Maar het feit dat hij er niet meer is voelt al de gehele dag raar.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 februari 2003 @ 23:17:09 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8488197
Hmz

Ik heb er geen woorden voor

vrijdag 14 februari 2003 @ 23:21:27 #24
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_8488262
Ik ken Otaku-san vanaf BB1 en daarna vooral via het huidige OOG.

Ik heb de afgelopen nacht, en deze dag besteed om zijn topics, zijn replies door te lezen, veelal in fora waar ik normaal niet post of lees.

Ik kende hem niet irl, en virtueel heb/had ik een ander beeld dan wat ik nu allemaal lees.

Ik heb hem enorm gewaardeerd om zijn posts. Een behulpzaam mens, met een zeer eigen sterke persoonlijkheid. Dat is mijn virtueel beeld van Otaku-san.

De reacties van Fok!kers, die hem daadwerkelijk hebben ontmoet, versterken mijn gevoel dat een opmerkelijk mens ons is ontvallen.

Rust zacht Wessel.

J.

[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 14-02-2003 23:37]

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:33:12 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8488432
Shit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8488812
Mooi om te zien dat op een forum met 40.000 regd users toch nog dit soort dingen niet onopgemerkt blijven. ( * ooit hoop ik ook zo een status te verwerven , dat een heel forum om je treurt... )

..........mooi..........

zaterdag 15 februari 2003 @ 00:02:08 #27
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_8488910
...
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_8489449
Ik heb hem niet echt heel goed gekend maar ik moest wel ff slikken toen ik het las...

RIP

pi_8489580
triest om te horen - lijkt mij vreselijk

Rust in rust.

Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8490023
RIP Otaku-san
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:28:41 #31
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8490055
Blijft altijd zonde als iemand als hij ineens weg is... hij was er echt al heel lang...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:32:27 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_8490077
Het is geweldig dat een man die in real life zo'n moeite met het leven had zichzelf kon overstijgen dankzij het forumbestaan. Het onderstreept hoe belangrijk internet is voor een ieder die niet in de maat kan of wenst te lopen. Wessel was in hart en nieren een eigenzinnig en eenzaam mens die vooral zijn eigen pad liep, maar dankzij de forums heeft hij niet alleen kontakt gelegd, maar bovenal andere mensen geraakt én geholpen met zijn gedrevenheid.

Als onze lieve heer werkelijk rechtvaardig was en iedereen zijn plaats onder de zon gunde had hij het internet al veel langer geleden moeten uitvinden. Nu kwam het nog net op tijd om ook Wessel een welverdiende plaats in het zonlicht te gunnen. Het is hartverwarmend om op Fok te lezen hoeveel mensen hem missen. Het internet is al te vaak het medium voor onzinnige ruzie's; gelukkig toont het zich hier van haar beste kant. Ook einzelgängers als Wessel bood het onderdak en warmte; het is mooi te zien dat die warmte van twee kanten kwam.

Here we are now, entertain us.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:49:35 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8490179
Ik heb met tegenzin 1 en daarna deel 2 hierover aangeklikt.

Ik moest het gewoon. En maar blijven lezen.

Ik ken(de) je niet persoonlijk, ben geen Fokker van het eerste uur, weet dat ik vroeger snijdige en kwetsende termen links en rechts heb gegooid jegens welk persoon dan ook.

Maar het doet me pijn.

Ik hoop dat je gelukkig bent nu, ongeacht vanwege hetgeen in het verleden is voorgekomen.

Sleep tight.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 15 februari 2003 @ 02:04:26 #35
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_8490273
Dit is zwaar schrikken. En wat een raar medium is internet dan toch weer. Ik "kende" hem ook al vanaf Fok, sinds BB-1, later ook via Gesprek van de dag, maar alleen virtueel dus. Ik vond hem een opvallende poster, ik herinner me vooral zijn gevoel voor humor en zijn vaak scherpe analyses, ik herinner me ook dat 'ie niet altijd even makkelijk was, noch voor zichzelf, noch voor een ander.
Wat erg is dit!
Het troostte me een beetje het bericht van Yvonne te lezen dat er contact met de familie is inmiddels, ondanks (of juist omdat) het al twee maanden geleden gebeurd is.
  Redactie Frontpage zaterdag 15 februari 2003 @ 02:55:38 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8490497
Otaku-San was idd de man die altijd geruisloos van meetings verdween, heb het een paar maal meegemaakt.

Wat dat betreft is OS in stijl van Fok! vertrokken. Weet niet of dat in deel 1 stond, maar zijn er details over de begrafenis, of nabestaanden?

† In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 03:03:01 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8490542
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:55 schreef SunChaser het volgende:
zijn er details over de begrafenis, of nabestaanden?
Triest bericht: Otaku-san is overleden
quote:
Door Kozzmic op vrijdag 14 februari 2003 - 00:58

Een bijzonder mens.

Voor zover ik weet laat hij een broer, drie zussen en een moeder achter.

Redactie Frontpage zaterdag 15 februari 2003 @ 03:04:24 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8490548
Tnx. Zijn er meer details verder. Ben erg benieuwd nu naar de mens achter OS.
pi_8490890
Ik herrinner me Otakusan voornamelijk als poster tijdens het BB1 gebeuren en als een Windows veiligheidstechneut op GVdD, maar bovenal als een aardige poster.
Slaap zacht, Otakusan!
?
pi_8490906
Otakusan, ik kende je vaag van je posts hier, maar nu ik alle reacties heb gelezen ben je toch een persoonlijkheid geworden. Dat klinkt dom, het blijft een forum. Toch heb je je stempel gezet op het forum dat Fok! heet, en je hebt een boel mensen aangezet tot discussie of deel uit laten maken van je eigen leven.

Respect, en dat je nu gelukkig mag zijn.

pi_8491296
Te nieuw om hem te kennen, maar ik ben er stil van....

Rust zacht, mijn condoleances voor iedereen die hem kende.

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8491537
Toch bizar om te lezen dat er weer een Fokker is overleden, maar ja ook dat hou je niet tegen helaas.

Rest in Peace, Otaku-san. Ik kende je wel niet zo goed, ook niet in real-life ontmoet, maar toen ik je naam las ging er bij mij gelijk een belletje rinkelen. Volgens mij was je ook altijd in het BB forum te vinden.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_8491578
Ook ik ben een beetje aan het rondsnuffelen door zijn posts, en ik vind 't ook erg bijzonder. Soms heb ik gewoon 't idee dat ik hem eigenlijk allang ken als ik sommige opvattingen van hem lees...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:36:01 #44
1464 ART
FOK!member
pi_8493505
Wessel heb ik leren kennen in de BB1-tijd, op een meeting en later bij GvdD. Een mens vol ervaring, met uitgesproken gedachten, waar hij ook echt voor stond.
Een zeer waardevol mens is heengegaan.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:46:27 #45
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_8493676
Rust zacht

En bedankt voor alle leuke reacties en topics!

* gateway is....

pi_8493833
Hoe eenzaam om zo aan je eind te komen.
Die paar keer icq kontakten die we hadden was niet genoeg om je echt te leren kennen, maar oude posts nagelezen, besef ik dat je een bijzonder en complex mens bent geweest.
Je hebt je rust gevonden.
Dag lieve Otaku!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 14:45:02 #47
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_8494655
Ik kende Otaku-san niet. Heb hem weleens wat zien posten, maar heb nooit contact met hem gehad. Toch vind ik het erg dat hij op deze manier FOK! en het leven heeft moeten verlaten.
Net als zovelen van jullie hoop ik dat hij zijn rust heeft gevonden!
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_8496398
Otaku-San die toch een beetje status van de wijze man had, goede en doordachte mening had, is niet meer?

Ondanks dat ik hem nooit IRL gezien heb, ben ik hier helemaal stil van.

Otaku-San, het ga je goed in het hiernamaals, en lach naar ons vanaf je wolk.

hofleverancier van sterretjes :)
  zaterdag 15 februari 2003 @ 19:28:47 #49
331 Merel
Be here now.
pi_8499447
*stil*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_8510412

Ik heb even niets te zeggen.
:{
  zondag 16 februari 2003 @ 07:56:51 #51
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8510942
Otaku.. Jammer dat het op deze manier liep, rust zacht..
  zondag 16 februari 2003 @ 12:29:42 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_8512306
Oke ik heb hier al gereageerd, maar toch nog even een kleine opmerking; Wat is het toch raar, dat FOK!. Hier zitten 40.000 users op, bijna precies evenveel als in de gemeente waar ik woon, en als er hier iemand dood gaat en dat staat in de volgende krant, dan hoor je af en toe alleen maar effe "hee was dat niet pietje? die van jullie toontje's achternicht?" maar meer ook niet.
Tis wel heel bijzonder wat hier gebeurt hoor Zoveel medeleven, zoveel liefde.

Ik hoop iig dat FOK! mij niet overleeft.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_8533319
Ik kom net terug van een weekend Centerparcs, en zag aan de iconen dat er wat loos was.....

De rillingen lopen me over de rug..............

It's in the air tonight
  Overall beste user 2022 maandag 17 februari 2003 @ 17:53:05 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_8540691
Shit, dit valt even koud mijn dak.

Ik heb de man een paar keer kort gesproken en ik mocht hem wel. Op het forum zijn we volgens mij nooit echt met elkaar in aanvaring gekomen. Hoewel ik echt niet meer bijhou met wie ik allemaal in een flamewar verzeild ben geraakt.

Rust in vrede dan maar, Wessel.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_8557936
*stil*

Wel mooi om te zien dat ook een hoop mede-Fok!ers die al een tijd niet meer gepost hadden ook hun medeleven uiten.

Otaku-san, als er iemand is die ik een beter hiernamaals gun (als er zoiets bestaat), ben jij het wel!

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_8563161
rust zacht wessel.

:|

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  dinsdag 18 februari 2003 @ 17:26:05 #57
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_8563723
shit... zo zie je maar weer dat een forum ver van anoniem is...

r.i.p. Otaku

The Innovator of Violence
  dinsdag 18 februari 2003 @ 19:03:44 #58
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_8565578
Ik heb lang zitten twijfelen of ik dit onder een kloon zou posten of de vraag zou durven stellen om deze account nog een keertje te mogen gebruiken. Het is het laatste geworden.

Lezen zul je dit niet meer Wessel. Helaas niet.
Ik wil je gewoon bedanken, al is het maar voor mezelf.
Ik zat midden in de shit, wist niet meer wat ik met mijn leven aan moest, alles zat tegen. En jij, jij probeerde me weer aan het werk te krijgen, je probeerde mij uit mijn isolement te halen en me te motiveren.

Daar wil ik je voor bedanken. Ik wil je bedanken omdat het nu zo verschrikkelijk goed met me gaat en dat heb ik ook aan jou te danken. Helaas zal ik nooit het genoegen hebben om met je samen te werken, want dat zag je vanaf dag 1 al zitten. Jij wist anderen te motiveren, je was eerlijk en nam geen blad voor de mond.

Godver, ik kan hier wel een verhaal van 5 pagina's neerzetten.

Dank je Wessel en maak ze daarboven niet al te gek .

I'm getting too old for this....
pi_8599621
Golfer,

ik heb je link gelezen naar 'dubbele gevoelens' en ben onder de indruk.
Gecondoleerd, en iedereen die hem virtueel of echt kende , met dit verlies.

Het was vast een moeilijk mens, maar die zijn er meer, in ieders omgeving.
Iemand verwoordde het mooi toen hij of zij in de zegeningen van het Internet verwoordde: ook 'moeilijke' mensen krijgen een kans en maken deel uit van een gemeenschap.

Ik bedacht me toen ik dat las dat ik in de virtuele/computer-gemeenschap veel 'onaangepaste' mensen tegen gekomen ben. Mensen waarvan ik IRL zou denken : "nou, nee", maar die op een BBS of op Internet sprankelijke persoonlijkheden bleken.

Ik en iedereen zou daar eens meer aan moeten denken soms. Ik hoop dat zoiets niet alleen mij, maar ook anderen zich daar meer bewust van maakt. En ik ben blij dat zo'n mens zich nog heeft laten verleiden tot het bezoeken van bijeenkomsten en maken van contact. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet leuk vond.

Ontzettend slijmerig stukje wordt dit en ik vind het moeilijk een laatste zin te typen: laat dit het maar zijn dan.

Helpt waar hij kan!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:35:14 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8711183
Beter laat dan nooit... Was een paar dagen in het buitenland ten tijde van deze thread

Ik kende Wessel niet, Otaku-san wel. Nooit direct contact gehad, wel veel van gelezen. Voornamelijk in de tijd van BB1, toen ik nog meelurkte.
Fok! zal je missen. Jouw bijdrages zijn/waren van onschatbare waarde voor een heleboel mensen.

Rust zacht.

pi_8780402
heb een tijdje getwijfeld hier wat neer te zetten. ik kon otaku san alleen van hier, eerst wat aanvaringen met hem gehad, vervolgens kon ik wel leuk met hem babbelen (van wat ik me van hem herrinner)

ik zet gewoon een klein postje neer nu, voor otaku, echt spijtig als mensen zo jong gaan. waar je ook bent otaku, ik wens je het allerbeste toe. en ook aan je gezin in deze barre tijden.

we zullen je nooit vergeten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')