quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hij weer weg.
Wat een debiel
quote:
Ja, elke reactie (niet eens tegen hem) wordt breed uitgemeten in elk topic.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, het is meteen weer ongezellig.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, elke reactie (niet eens tegen hem) wordt breed uitgemeten in elk topic.
Tong vindt Tong heel zielig.
alles in EtherDoge gestoptquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vuistdiep in Bitcoin maat?
@:aTypisch
iquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
blokkeer die posts gewoon johquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
i
[..]
blokkeer die posts gewoon joh
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:50 schreef Caland het volgende:
Ik zit zeker nu naar hele oude beelden te kijken @:tong80
Mijn vriendin heeft deze ook gekregen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alleen de naam redelijk subtiel in het leer gedrukt dus je ziet het niet echt. Alsnog wanbeleid.
Ik reageerde op gezeik over mij terwijl ik hier niet postte. Het gezeik nam alleen maar toe. De FA van dienst post alleen maar onder werktijd. Zal m'n posts wel weer verwijderen en echt wegblijven. Succes verder. Dikke kus.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
Nu @:tong80 weer post is het meteen gezeik.
Dat kan natuurlijk niet aan @:tong80 zelf liggen.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
Luisterde laatst deze ook nog::quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat een pareltjes had 2 brothers on the 4th floor toch
Daar ken ik nog wel wat andere acts vanquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:03 schreef Coco het volgende:
Mooie tijd was dat al die acts van een blondje en een neger.
Doe niet zo ordinair.quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar ken ik nog wel wat andere acts van
Dit is wel heel laat hoorquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje laat wellicht, maar jongens, wat eten jullie vandaag? Ik heb agv gehad.
Voor mij een broodjequote:Op dinsdag 19 december 2023 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tonijnpizza.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat zat er op?quote:
Gelukkig weten we wie wat gegeten heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
Nu @:tong80 weer post is het meteen gezeik.
Tong zoals je weet ben je mijn maat maar ik ga ook graag de diepte in om te kijken wat de oorzaak kan zijn van bepaald reactief gedrag, je lijkt nogal vaak te moeten benadrukken dat platvloers gedrag uit den boze is en dat genialiteit de maatstaf hoort te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig weten we wie wat gegeten heeft.
Trusten.
Heb je een cursus psychotherapie van je STAP-budget gedaan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tong zoals je weet ben je mijn maat maar ik ga ook graag de diepte in om te kijken wat de oorzaak kan zijn van bepaald reactief gedrag, je lijkt nogal vaak te moeten benadrukken dat platvloers gedrag uit den boze is en dat genialiteit de maatstaf hoort te zijn.
Om tot mijn punt te komen twee vragen met een kritische noot (@:jojoortje):
Heb jij last van gevoelens van minderwaardigheid?
Van welke ouder heb je een bepaalde druk moeten ervaren waarbij presteren erg belangrijk was?
Ik vind dat een bijzonder walgelijk initiatief van een buitengewoon verkwistende overheid, dus neequote:Op dinsdag 19 december 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je een cursus psychotherapie van je STAP-budget gedaan?
Eerder hoogheidswaanzin. Die terecht is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tong zoals je weet ben je mijn maat maar ik ga ook graag de diepte in om te kijken wat de oorzaak kan zijn van bepaald reactief gedrag, je lijkt nogal vaak te moeten benadrukken dat platvloers gedrag uit den boze is en dat genialiteit de maatstaf hoort te zijn.
Om tot mijn punt te komen twee vragen met een kritische noot (@:jojoortje):
Heb jij last van gevoelens van minderwaardigheid?
Van welke ouder heb je een bepaalde druk moeten ervaren waarbij presteren erg belangrijk was?
quote:
Herkenbaar verhaal makker en enorm bedankt voor je openheid.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder hoogheidswaanzin. Die terecht is.Verder leg je terecht de vinger op de gevoelige plaats. Er is faalangst gecrλeerd door overbeschermde opvoeding. Ik mag het van sommigen niet zeggen hier maar ben hoogbegaafd, nam niet genoeg met een negen. Kwam op de mavo terecht en daarna nog een paar jaar Havo. Hoorde 40 jaar later van de destijds leraar wiskunde dat de leraar Nederlands me een uniek talent vond. Eens in de 20 jaar in z'n klas ofzo. Nu denk ik gelijk weer waarom niet ιιns in de 40 jaar. Met voetballen ook. Heel verhaal.....Frιnk van der Linden de journalist vroeg hetzelfde. Die wilde me in kunststof. Ik durfde niet. Maar geef wel af op anderen. Ik gruwel daarom van de talentloze BNers die wel zelfverzekerdzijn. Kan ook niet tegen gezag. Zo'n GGMM met z'n half vijf. Ha ha ha. Sorry GGMM.
Ik ben bescheiden geboren en ben gefrustreerd dat ik m'n kansen niet heb gegrepen. Maar zoals nu erken ik ook m'n zwakheden en pijnpunten. Ik sta in een boek dat dit jaar is uitgegeven over "markante" Bommelaars. Zal het proberen te posten zonder dat half Nederland zonder stroom komt te zitten. Ben nu onverantwoord moe. Take care en tot merrege.
Is 800.000 posts op internet geen delen ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar verhaal makker en enorm bedankt voor je openheid.
Weet dat elke dag weer een nieuwe kans is om je talent met anderen te delen!
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je bent een lieve jongen @:vrijgevochten
Geef hem aan je favoriete FA, die je altijd door dik en dun gesteund heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Heb een 150 euro Amazon-bon van werk gekregen als zijnde kerstpakket/kerstgeld.
Geen idee wat ik hiermee aan moet, heb momenteel niks nodig. Had dit liever cash gekregen.
Of klink ik nu als een ondankbare hond?
Ga je daarmee een lamp bestellen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef hem aan je favoriete FA, die je altijd door dik en dun gesteund heeft.
Nee kerstcadeaus voor m'n moederquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga je daarmee een lamp bestellen?
Ik zou een cursus Nederlands gaan volgen voor dat geldquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Geen idee wat ik hiermee aan moet, heb momenteel niks nodig. Had dit liever cash gekregen.
Bestel iets, retourneer het en ontvang cash.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
Zo werkt dat niet slimmerd, je krijgt het gewoon als tegoedbon terug.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bestel iets, retourneer het en ontvang cash.
Je had het over console kopen laatst, dan heb je toch accessoires en spellen nodig?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Erasmus het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Ik ben wel alleen eenzaam met Kerst.
Wie wil mij een knuffel geven?
Neem een kat.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Neem een kat.
Of een misvormde koelkast.
Wat kun je met een misvormde koelkast doen dan? Ook knuffelen?quote:Op woensdag 20 december 2023 10:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Neem een kat.
Of een misvormde koelkast.
Je kunt er een KLB topic over openen!quote:Op woensdag 20 december 2023 10:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat kun je met een misvormde koelkast doen dan? Ook knuffelen?
Voor knuffelen: kat -> altijd goed.
Je had me ook een linkje kunnen sturen; nu heb ik zitten scrollen tussen 'collega wilde niet afbollen', 'ik ben jaloers op homo's' en 'laptop geeft kopjes tegen mijn kad'.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je kunt er een KLB topic over openen!
Ken je die hele goede voetballer uit Serviλ?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Je had me ook een linkje kunnen sturen; nu heb ik zitten scrollen tussen 'collega wilde niet afbollen', 'ik ben jaloers op homo's' en 'laptop geeft kopjes tegen mijn kad'.
Ik wil mijn 2 minuten terug.
Ik hoorde dat je vriendin vanavond bij Brad Pitt.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ken je die hele goede voetballer uit Serviλ?
Ik hoorde dat hij veel met een Balkan.
Ik dacht al dat jouw moeder op Justin Timberlake.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vriendin vanavond bij Brad Pitt.
quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
Brasilia is blijkbaar de hoofdstad van Braziliλ, ik zelf Sγo Paulo gezegd hebben.
@:Tarado
Ik heb geen reet te doen op het werk, nog 3 werkdagen hier en dan pleite.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:11 schreef Salina het volgende:
Schuddebuikend van het lachen hier.
En dat op mijn eerste werkdag weer!
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
Brasilia is blijkbaar de hoofdstad van Braziliλ, ik zelf Sγo Paulo gezegd hebben.
En wow.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
ik zelf Sγo Paulo gezegd hebben.
Pleite als in vakantiepleite of ander werk pleite?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen op het werk, nog 3 werkdagen hier en dan pleite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
...quote:Op woensdag 20 december 2023 11:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jouw moeder op Justin Timberlake.
Je kan bij tante Sas de rechtszaak van het nazihamstertje volgen. Al is het enkel de regiezitting.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen reet te doen op het werk, nog 3 werkdagen hier en dan pleite.
Sao Paulo is het nooit geweest, Rio wel maar als je het over economie hebt is Sao Paulo staat wel de motor en zelfs Sao Paulo stad staat in de top 5 meen ik.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:10 schreef Oriente het volgende:
Forumgebruikster @Leandra kan mokerhard uit de hoek komen ja. Daar weet @Jippie alles van.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef alpeko het volgende:
@:Onlogisch krijgt ook nog even een koelkastdeur in het gezicht van user Leandra in KLB
quote:Op woensdag 20 december 2023 11:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow.
[..]
En wow.
Je klinkt als een indiaan. Ugh!
[ afbeelding ]
[..]
Pleite als in vakantiepleite of ander werk pleite?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander werk![]()
BellemanGodinquote:Op woensdag 20 december 2023 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan bij tante Sas de rechtszaak van het nazihamstertje volgen. Al is het enkel de regiezitting.
Manaus snap ik er niks meer vanquote:Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sao Paulo is het nooit geweest, Rio wel maar als je het over economie hebt is Sao Paulo staat wel de motor en zelfs Sao Paulo stad staat in de top 5 meen ik.
Ik ben trouw luisteraar van haar podcast.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Manaus snap ik er niks meer van
Ben je in beide steden wel eens geweest? (Gok van wel)
Welke vond je leuker/interessanter?
Ik luister echt zelden podcasts eigenlijk, misschien eens wat vaker gaan doen.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben trouw luisteraar van haar podcast.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Leukquote:Op woensdag 20 december 2023 11:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook.
Laten we samen Kerst vieren.
Ik doe ook meequote:Op woensdag 20 december 2023 11:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook.
Laten we samen Kerst vieren.
Manaus een tijdje gezeten, grappige is dat je daar alleen met een vliegtuig of met een boot kan komen, hele mooie natuur midden in de amazone, maar niet te vergelijken met Sao Paulo, dat is een wereldstad, denk ook wel de enige stad waar ze zakelijk een beetje denken zoals wij, in Rio is het allemaal wat vrijblijvender, strandje, biertje, bbq en lekkere wijven.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Manaus snap ik er niks meer van
Ben je in beide steden wel eens geweest? (Gok van wel)
Welke vond je leuker/interessanter?
Wel hele diverse steden dus. Dat Rio de vrijblijvende stad is verbaast me niet op basis van beelden/verhalenquote:Op woensdag 20 december 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Manaus een tijdje gezeten, grappige is dat je daar alleen met een vliegtuig of met een boot kan komen, hele mooie natuur midden in de amazone, maar niet te vergelijken met Sao Paulo, dat is een wereldstad, denk ook wel de enige stad waar ze zakelijk een beetje denken zoals wij, in Rio is het allemaal wat vrijblijvender, strandje, biertje, bbq en lekkere wijven.
Helaas ook een beetje vogelvrij qua overvallen, schietincidenten etc.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel hele diverse steden dus. Dat Rio de vrijblijvende stad is verbaast me niet op basis van beelden/verhalen
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou.
Noem je dat mokerhard? Vond het eerder paniekvoetbalquote:Op woensdag 20 december 2023 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forumgebruikster @:Leandra kan mokerhard uit de hoek komen ja. Daar weet @:Jippie alles van.
Ja dat geloof ik wel. Zeker in bepaalde armere wijken lijkt me.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas ook een beetje vogelvrij qua overvallen, schietincidenten etc.
Daar ben je nergens veilig al heb je in de armere wijken ook nog wel de bendeoorlogen af en toe.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Zeker in bepaalde armere wijken lijkt me.
Zelfmoord gepleegd. Vanaf een balkon.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ken je die hele goede voetballer uit Serviλ?
Ik hoorde dat hij veel met een Balkan.
M'n favoriete Braziliaanse clubquote:Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sao Paulo is het nooit geweest, Rio wel maar als je het over economie hebt is Sao Paulo staat wel de motor en zelfs Sao Paulo stad staat in de top 5 meen ik.
Stamppot spinazie met ei en kipgehaktballetjes.quote:
@Skedquote:Op woensdag 20 december 2023 12:38 schreef Tjacka het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 22-12-2023 20:39. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
lekker!quote:Op woensdag 20 december 2023 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot spinazie met ei en kipgehaktballetjes.
Vraag die voor mij altijd centraal staat;quote:
Behoorlijk retorischquote:Op woensdag 20 december 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag die voor mij altijd centraal staat;
Is dit verzorgd door thuiszorg of heeft hij zelf staan stunten in de keuken?
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij? Desnoods per PM. Of doe je weer lekker interessant en semi grappig ?quote:Op woensdag 20 december 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag die voor mij altijd centraal staat;
Is dit verzorgd door thuiszorg of heeft hij zelf staan stunten in de keuken?
Waarom zou ikquote:
En ik maar werken voor mijn geldquote:Op woensdag 20 december 2023 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zou ikAl talloze keren gepost dat ik 5 keer per week via Uitgekookt! eet.
@onlogisch heeft gister eigenhandig zijn nieuwe koelkast de vernieling in geholpen, excuses voor zijn gedragquote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij? Desnoods per PM. Of doe je weer lekker interessant en semi grappig ?
Hoest met je knieλn ?quote:
Omdat ik altijd bang ben om zo'n enorme uitbrander van je te krijgen.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet gewoon aan mij?
IK.....UITBRANDERS? WEET JE WEL TEGEN WIE JE HET HEBT? &*&^%$#%^&****^%$ "quote:Op woensdag 20 december 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik altijd bang ben om zo'n enorme uitbrander van je te krijgen.
'vandaag'quote:Op woensdag 20 december 2023 12:49 schreef Tjacka het volgende:
Jemig er is weer iemand niet zo vrolijk vandaag.
De Yesilkus.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk een angstcultuur.
Wij zijn een platte organisatie waar je gewoon een biertje kan drinken met je baas. Verder hebben wij een ongekend goede werksfeer. Met borrels, legendarische FOK!-feesten en de leukste teamactiviteiten.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik merk een angstcultuur.
Weekendje Berghain met team KPD/SEX/DRG?quote:Op woensdag 20 december 2023 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij zijn een platte organisatie waar je gewoon een biertje kan drinken met je baas. Verder hebben wij een ongekend goede werksfeer. Met borrels, legendarische FOK!-feesten en de leukste teamactiviteiten.
Dit voorstel leg ik al jaren neer bij de feestcommissie maar het wordt ieder jaar met een flauw excuus afgewezen. Iets met budget of zo.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weekendje Berghain met team KPD/SEX/DRG?
Blijven donerenquote:Op woensdag 20 december 2023 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit voorstel leg ik al jaren neer bij de feestcommissie maar het wordt ieder jaar met een flauw excuus afgewezen. Iets met budget of zo.
@:GGMM doe hier iets aan
Blijven doneren.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 eurie per pil moet er wel uit kunnen.
Vies varken.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
Stokbroodje grillworst van Broodje Ben
Walgelijk dik
Niet gekeken. .quote:Op woensdag 20 december 2023 13:53 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb zojuist een KLB-topic geopend!
Lekker maat.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 914 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟨🟩
⬛⬛🟩⬛🟩
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 710 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie dat ging nog maar net goed
Gereageerd.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:53 schreef Erasmus het volgende:
Gereageerd maatjequote:Op woensdag 20 december 2023 13:53 schreef Erasmus het volgende:
Gereageerd.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:53 schreef Erasmus het volgende:
Invloed van de vrouw.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:46 schreef Oriente het volgende:
User @:Scrummie is veranderd in een AI
Ik ga bij mijn moeder eten! Macaroni.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga denk ik zometeen sushi vreten met een collega (v).quote:Op woensdag 20 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 20 december 2023 17:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zometeen sushi vreten met een collega (v).
Ik betaal toch niet lol
nasiquote:Op woensdag 20 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga bij m'n moeder eten.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe je op de pannenkoek?quote:Op woensdag 20 december 2023 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten.
Pannenkoeken
quote:Op woensdag 20 december 2023 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten.
Pannenkoeken
"niet wit genoeg"quote:Op woensdag 20 december 2023 18:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een situatieschets. @:zipportal
quote:Op donderdag 21 december 2023 07:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Na 16 uur in bed nog niet uitgeslapen. Zo lekker bestralen.
Wat een ongelooflijke schooier ben je toch.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:35 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-12-2023 18:29. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:yvonne @:ggmm @:coco @:yats @:onlogisch @:knetterkrankjorum @:karina denk aan die kerstgedachte maatjes
Beter dan een natte poes inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2023 08:50 schreef Tarado het volgende:
Moet met een kat naar de dierenarts, is 800 meter maar wordt toch de auto denk ik.
Hoe gaat het met hem?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:50 schreef Tarado het volgende:
Moet met een kat naar de dierenarts, is 800 meter maar wordt toch de auto denk ik.
Prima, operatie was 8 weken geleden dus vandaag mag het metaal uit de kaak.quote:
Mijne loopt ook af vandaag. Toevallig!quote:Op woensdag 20 december 2023 18:35 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-12-2023 18:29. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:yvonne @:ggmm @:coco @:yats @:onlogisch @:knetterkrankjorum @:karina denk aan die kerstgedachte maatjes
Goh..quote:Mentale problemen bij werkenden hadden het hele jaar duidelijke impact op het totale verzuim. Ruim een vijfde van alle dagen die mensen in totaal verzuimen, komt voort uit klachten die verband houden met stress, zoals piekeren, lusteloosheid en gespannenheid. Dit komt met name voor in sectoren als het onderwijs, de zorg en het openbaar bestuur. Vooral hoogopgeleide vrouwen krijgen steeds vaker te maken met burn-outs.
Een WLR moderator hapt gelijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:01 schreef Oriente het volgende:
Hulpje @:Coco is aan het stoken in het Feyenoord topic.
https://nos.nl/artikel/25(...)gerschap-of-overgangquote:Op donderdag 21 december 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)et-normaal~a618889f/
[..]
Goh..
quote:Vorig jaar verzuimde 61 procent van de vrouwen een of meerdere keren. Bij tien procent van de vrouwen vielen de klachten bij het laatste verzuimgeval samen met zwangerschap, menstruatie of de overgang.
wel lekker carriθre gemaaktheel de dag spreadsheets invullen op kantoorquote:Op donderdag 21 december 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh..
Ik heb dan toch wel mazzel met de mijne, nog geen dag verzuimd, nu ook corred maar gewoon doorwerken al is het thuis en ja ze is hooggeleid.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh..
Dit zijn de eerste signalen van een burnout.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dan toch wel mazzel met de mijne, nog geen dag verzuimd, nu ook corred maar gewoon doorwerken al is het thuis en ja ze is hooggeleid.
Thuiswerkgenotquote:Op donderdag 21 december 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh..
Een VBL moderator die stookt, het zal weer eens niet!quote:Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wij roddelen hier NIET.
@:Slobeend
Nee een verschil tussen bikkels en watjes maar dat herken jij uiteraard niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste signalen van een burnout.
Fiat multiplagodenquote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Rusland presenteert hun eerste elektrische auto.
Lijkt wat op die FiatWat een gedrocht.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet nog het belangrijkste:quote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch geen tijd voor een blanke.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:20 schreef 3rr0r het volgende:
Vanmorgen wakker gebeld om 07:00 door nummers uit Eindhoven @:Coco
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het was Securitas hoorde ik later in een voicemail. Heb helemaal niks bij die mensen. Er was een brandalarm afgegaan in Rotterdam. Vaag. Bij zoiets check je toch of je je goede nummer hebt opgegeven.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is toch geen tijd voor een blanke.
quote:Op donderdag 21 december 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was Securitas hoorde ik later in een voicemail. Heb helemaal niks bij die mensen. Er was een brandalarm afgegaan in Rotterdam. Vaag. Bij zoiets check je toch of je je goede nummer hebt opgegeven.
Zie bij wieheeftmijgebeld dat meer mensen erover melden dus het stinkt naar 'bel mij terug' scam shit.
Nieuwe leasevloot van de big 4 voor junior instromers. @KingRolandquote:Op donderdag 21 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:C.L.Werner kon mijn bijdrage in dit topic erg waarderen
[ afbeelding ]
Fanboyquote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw bijdrages waren kwalitatief uitmuntend.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw burnout, jouw vrouw of jouw werkneemsterquote:Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dan toch wel mazzel met de mijne,
alledriequote:Op donderdag 21 december 2023 15:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jouw burnout, jouw vrouw of jouw werkneemster
Lekker geld verdienen aan kindjes in Bangladeshquote:Op donderdag 21 december 2023 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mode is wel een groot woord, maar kleding (vooral de productie ervan).
Lekker maatquote:Op donderdag 21 december 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
Alle cadeaus ook weer binnen
Zelfs nog even bij de rituals geweest @:scrummie
Je schoonmoeder krijgt geurstokjes?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
Alle cadeaus ook weer binnen
Zelfs nog even bij de rituals geweest @:scrummie
Nee m’n oma.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je schoonmoeder krijgt geurstokjes?
Dat is nou net 1 van de dingen die ik zelf nooit gedaan heb, wel de kans toe gehad maar vond het echt walgelijk hoe ze daar met mensen en kinderen omgingen. Wel weet ik 100% zeker dat jij kleding ofwel aan hebt of iig hebt gekocht die door kinderhandjes daar gemaakt zijn.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker geld verdienen aan kindjes in Bangladesh
Waar worden louboutins echt gemaaktquote:Op donderdag 21 december 2023 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nou net 1 van de dingen die ik zelf nooit gedaan heb, wel de kans toe gehad maar vond het echt walgelijk hoe ze daar met mensen en kinderen omgingen. Wel weet ik 100% zeker dat jij kleding ofwel aan hebt of iig hebt gekocht die door kinderhandjes daar gemaakt zijn.
Dat zou best eens kunnen varieren, maar iig een deel in Italiλ.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waar worden louboutins echt gemaakt
Ik heb vandaag een kerstborrel, dus dat zal wel bitterbal en knakworst wordenquote:Op donderdag 21 december 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vega bitterbal met bietencarpaccio en plantaardige garnalen is helemaal hip dit jaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een kerstborrel, dus dat zal wel bitterbal en knakworst worden
[ afbeelding ]
Ik heb welgeteld 22 minuten 'genoten' van onze kerstborrelquote:Op donderdag 21 december 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een kerstborrel, dus dat zal wel bitterbal en knakworst worden
[ afbeelding ]
Ik 0. (maar ik was er een uur)quote:Op donderdag 21 december 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 22 minuten 'genoten' van onze kerstborrel
Dat is schrikken, sterkte.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Vroeg in de middag voor de Bruna onwel geworden en gevallen. Dikke kapotte knie. Oorzaak van vallen onbekend. Misschien iets met hart. Defibrileren ofzo. Kreeg het koud, en toch erg zweten. Sterretjes voordat het oud en nieuw is en moest in de winkel gaan liggen. Goede kennis, Henk van Zuidam en personeel te hulp.112 voor me gebeld en met ziekenwagen afgevoerd. Heel de middag onderzoeken in het Jeroen Bosch ziekenhuis. Laatste paar weken al aan het kwakkelen. Verhoogde en verdubbelde medicatie. Zoiets als de voetballer van Luton afgelopen zaterdag. Met dit verschil dat ik op slippers liep. Dus wijt het daar maar aan. Lieve Margo heeft me net opgehaald en thuisgebracht. Moet wel een nieuw bankpasje aanvragen, die werd ingeslikt toen ik onverstandig dacht dat het weer ging. En het pinnen moest staken om weer te gaan liggen. Morgen contact met eigen cardioloog om verder te kijken. En de draad van bestralen gewoon weer oppakken. Ach, het houdt je van de straat. Nu genieten van Ajax. Toch nog iets positiefs. Oh wacht.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Vroeg in de middag voor de Bruna onwel geworden en gevallen. Dikke kapotte knie. Oorzaak van vallen onbekend. Misschien iets met hart. Defibrileren ofzo. Kreeg het koud, en toch erg zweten. Sterretjes voordat het oud en nieuw is en moest in de winkel gaan liggen. Goede kennis, Henk van Zuidam en personeel te hulp.112 voor me gebeld en met ziekenwagen afgevoerd. Heel de middag onderzoeken in het Jeroen Bosch ziekenhuis. Laatste paar weken al aan het kwakkelen. Verhoogde en verdubbelde medicatie. Zoiets als de voetballer van Luton afgelopen zaterdag. Met dit verschil dat ik op slippers liep. Dus wijt het daar maar aan. Lieve Margo heeft me net opgehaald en thuisgebracht. Moet wel een nieuw bankpasje aanvragen, die werd ingeslikt toen ik onverstandig dacht dat het weer ging. En het pinnen moest staken om weer te gaan liggen. Morgen contact met eigen cardioloog om verder te kijken. En de draad van bestralen gewoon weer oppakken. Ach, het houdt je van de straat. Nu genieten van Ajax. Toch nog iets positiefs. Oh wacht.
Ja, het houdt niet op. Zoals ik in een ander topic postte, kreeg voor het eerst echt zelfmedelijden.quote:
Wat een vreselijke dag.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Nog wat lekkers gegeten?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 22 minuten 'genoten' van onze kerstborrel
Sterktequote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Doe dan ook eens normaal, flapdrolquote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 06:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Doe dan ook eens normaal, flapdrol
Vraag ze eens of het ze wat boeitquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:05 schreef aTypisch het volgende:
ik moet vandaag naar amsterdam
wat meer zin in dan normaal!
Erg schrikken, kerel. Sterkte!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen Amsterdammer. Mij boeit het geweldig. Heerlijk om Ajax te zien stuntelen, neus op feiten e.d. Heel die zooi vernieuwen. ook geen van Gaal of die andere egotripper, van Praag. 12 spelers oppleuren. Tevens genieten van de historische winst van Hercules.quote:
Robert Mitchumquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren op de kortste dag van het jaar.
Dit deuntje ga ik vandaag fluiten.
Hoe zit het met de bouwplannen van Feijenoord? Wat ik me herinner zou het nieuwe stadion er vorige eeuw al komen. Of was dat een eeuw eerder ? Bestond er toen al betonrot in Rotterdam ?quote:
Goffetomme pik, sterkte gewenst!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:33 schreef tong80 het volgende:
Nu je het ter sprake brengt: waarom is die UFO in de ochtend eigenlijk roze?quote:
Daar word je simpel vanquote:
Wat 🧐quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het ter sprake brengt: waarom is die UFO in de ochtend eigenlijk roze?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee jij post lekker mee.
Hopelijk neemt EA Sports een van de nummers mee in hun volgende editie van FIFA.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien album van het jaar voor mij. Of Civic en/of the Men.
Geen idee wat EA sports is. Dus ik weet niet of je serieus of ironisch bent.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt EA Sports een van de nummers mee in hun volgende editie van FIFA.
Ironie is een stijlfiguur dat niet binnen mijn repertoire van reageren past.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat EA sports is. Dus ik weet niet of je serieus of ironisch bent.
Dan heb je meer met Johan Derksen gemeen dan je zou willen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ironie is een stijlfiguur dat niet binnen mijn repertoire van reageren past.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je meer met Johan Derksen gemeen dan je zou willen.
Dat stelt me teleur. Niks mis met een gezonde scheut racisme.quote:
Een scheut keukesneut.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat stelt me teleur. Niks mis met een gezonde scheut racisme.
Een scheut reetpatι. De vieze man in het winkelkarretje bij Walter de Rochebrune.quote:
Een bietje sfeer. Gaat er altijd goed in.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Weet je waarom je op FOK! na 24 uur je post niet meer kunt wijzigen ?quote:
Nee niet voor doorgeleerdquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je waarom je op FOK! na 24 uur je post niet meer kunt wijzigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |