De achterkant van dat setje oogt dan wel weer heel cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De achterkant van dat setje oogt dan wel weer heel cuteShe deflated one boob and sucked the pants in for all of us
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent iets op het spoor. Waar het hart vol van is: Op weg naar huis nog even langs de botoxsalon.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kwam ik tegen op de site van de tv-gids. Ik weet niet wat het precies is maar ik vind hem er maar vreemd uitzien op die foto. Maar geen idee of hij ook aan zich laat sleutelen.
Ik zie nog wel rimpels bij zijn ogen ogen hoor. Het is in ieder geval niet helem gladgestreken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoor. Waar het hart vol van is: Op weg naar huis nog even langs de botoxsalon.
Weg rimpels:
[ afbeelding ]
Niet alleen bij de ogen. Er zitten ook gewoon voorhoofds- en fronsrimpels. Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet zoveel is gebeurd. Als er al iets is gebeurd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel rimpels bij zijn ogen ogen hoor. Het is in ieder geval niet helem gladgestreken.
Ja zijn voorhoofd ook ja. Ziet er gewoon uit naar zijn leeftijd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen bij de ogen. Er zitten ook gewoon voorhoofds- en fronsrimpels. Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet zoveel is gebeurd. Als er al iets is gebeurd.
Ik had ooit echt een crush op hem.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoor. Waar het hart vol van is: Op weg naar huis nog even langs de botoxsalon.
Weg rimpels:
[ afbeelding ]
Hij is een ginger, en dus tekent de zon heel snel op zijn huid.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:35 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat hij gewoon heel lelijk oud word
Maar wie is het ? Hoe heet hij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij is een ginger, en dus tekent de zon heel snel op zijn huid.
Art Rooijakkers.quote:
Weet je zeker dat-ie ze niet heeft laten lassen ?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Art Rooijakkers.
Hij heeft iig zijn oogleden laten liften.
Las ik ergens.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen bij de ogen. Er zitten ook gewoon voorhoofds- en fronsrimpels. Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet zoveel is gebeurd. Als er al iets is gebeurd.
Zijn gezicht ziet er onnatuurlijk uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat weet je niet? Hij heeft toch duidelijk rimpels?
Lip liftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat Katie Price met haar bovenlip heeft gedaan vind ik oprecht verspookt, het lijkt nu een hazenlip
https://www.instagram.com/katieprice/reel/C8AZe1PN9e7/.
Haar "tanden" lijken nog witter dan die trui die ze aan heeftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat Katie Price met haar bovenlip heeft gedaan vind ik oprecht verspookt, het lijkt nu een hazenlip
https://www.instagram.com/katieprice/reel/C8AZe1PN9e7/.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weg rimpels:
[ afbeelding ]
Bij "wie is de mol" was hij nog leuk. Vond ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kop, als een aangerande aardappel![]()
Zit zeker botox of vet uit z'n buik in![]()
Doorfietsen die imbeciel. Begreep nooit waarom hij op tievie was en if so slash nog steeds is
Is toch chill,quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zat laatst een artikel te lezen over de filler industrie en dat fillers die tijdelijk beloven te zijn helemaal niet zo tijdelijk zijn. Althans, het kan jaren voordat fillers helemaal uit je systeem zijn in plaats van de 6maanden tot een jaar, áls ze al helemaal verdwijnen. Vond het wel interessant en ik heb op Reddit zoveel posts gelezen van mensen die na jaren nog de effecten van een filler konden zien (en dat was vaak niet al te positief). Het zou wel verklaren waarom zoveel beroemdheden die fillers gebruiken steeds meer op elkaar beginnen te lijken.
Je lichaam schijnt te weinig stoffen aan te maken die nodig zijn om dat spul te laten verdwijnen. Op een gegeven moment kan het harde bobbels geven of gaat het zich verplaatsen. Gewoon niet doen dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is toch chill,. Je neemt een filler niet voor niets. Wel hendig als je dan nog jaren de effecten kan zien,
.
Ah, je hebt van dat spul om het op te laten lossen. Kun je er gewoon laten inspuiten. Kan even niet op de naam komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je lichaam schijnt te weinig stoffen aan te maken die nodig zijn om dat spul te laten verdwijnen. Op een gegeven moment kan het harde bobbels geven of gaat het zich verplaatsen. Gewoon niet doen dus
Ik lees net dat ze geen eens geld heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price is weer eens gespot in Turkije. Ik vind het zo sneu om te zien, ze gaat nooit blij met zich zelf zijn.
[ afbeelding ]
Ja, schijnt dat ze flink bankroet is. Ik snap het ook allemaal nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze geen eens geld heeft.
Bijzonder allemaal weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat ze flink bankroet is. Ik snap het ook allemaal niet
Ik vind het schokkender dat ze er net na voor de operatie zo normaal uitzag:quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:01 schreef potjecreme het volgende:
Fout gegokt!
Hier foto van net na de procedure
https://www.thesun.co.uk/(...)otox-lips-instagram/
Hier een artikel dat ze niet helemaal tevreden is.
https://www.google.com/am(...)g-scar-19837148/amp/
wat is met die tieten, dat kan toch nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price is weer eens gespot in Turkije. Ik vind het zo sneu om te zien, ze gaat nooit blij met zich zelf zijn.
[ afbeelding ]
Haar reactie:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:17 schreef Mylene het volgende:
Ze is gearresteerd na bezoek Turkije. Foto’s daarvan op Daily Mail.
https://www.telegraaf.nl/(...)-dag-voor-de-rechter
quote:Price is verwikkeld in een faillissementsprocedure van rond de 760 duizend euro. Eigenlijk moest ze afgelopen dinsdag al voor de rechter verschijnen, maar in plaats daarvan vloog ze naar Turkije om voor de zesde keer haar gezicht te laten verbouwen. Bij thuiskomst werd Price opgepakt op de Londense luchthaven Heathrow.
Dat zijn nou echte man boobs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
wat is met die tieten, dat kan toch niet
Ik ging even kijken hoe haar kinderen er nu uitzien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Haar reactie:
[ afbeelding ]
Ah prioriteiten...
[..]
Jodie Marsh, ik was haar helemaal vergeten joh. Ze kwam hier op FOK! regelmatig voorbij in allerlei topics van die tijd. Leuk om te lezen dat ze nu met dieren bezig is,quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:59 schreef Noek het volgende:
Er is nog een Engelse uit die periode en zij heeft nu een sanctuary voor dieren. Even denken. Jodie Marsh!
https://vm.tiktok.com/ZIJnooDTt/
Die is niet verder gegaan a la Katie.
Boehoequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 02:37 schreef APK het volgende:
Lijkt mij dat deze vrouw hulp nodig heeft, ook al zijn de video's van de kinderen 'echt lol'.
Want dat kan niet samen gaan? Ik vind haar ook wel ok. Ze lijkt me iemand met onwijs veel liefde voor haar kinderen; het straalt er al jaren vanaf. Ze lijkt me niet gemeen of naar, wel erg onzeker en het zal nooit goed zijn, zoals te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 02:37 schreef APK het volgende:
Lijkt mij dat deze vrouw hulp nodig heeft, ook al zijn de video's van de kinderen 'echt lol'.
Kan best samen gaan, lijkt mij wel helpen als mama haar leven een beetje op de rails heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Want dat kan niet samen gaan? Ik vind haar ook wel ok. Ze lijkt me iemand met onwijs veel liefde voor haar kinderen; het straalt er al jaren vanaf. Ze lijkt me niet gemeen of naar, wel erg onzeker en het zal nooit goed zijn, zoals te zien.
Die dingen kunnen prima naast elkaar bestaan.
quote:Price is verwikkeld in een faillissementsprocedure van rond de 760 duizend euro. Eigenlijk moest ze afgelopen dinsdag al voor de rechter verschijnen, maar in plaats daarvan vloog ze naar Turkije om voor de zesde keer haar gezicht te laten verbouwen. Bij thuiskomst werd Price opgepakt op de Londense luchthaven Heathrow.
Katie is een haske leuk wijf.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou, nou, zeg, Noekstra! Een beetje minder ken ook wel tegen APK, denk! Respect
Beetje Mari van de Ven achtig.quote:
Wtf is er met haar bovenlip gebeurd? Zonde inderdaad, zo'n mooie vrouw.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
Taylor Dayne. Had ooit een prachtig uniek gezicht en heeft nu een duizend in een dozijn neusje en mond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah nee:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:28 schreef potjecreme het volgende:
Op haar Instagram valt het wel mee.
https://www.instagram.com(...)MW52MHJ3OTBqNTkzdQ==
Die lachquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:28 schreef potjecreme het volgende:
Op haar Instagram valt het wel mee.
https://www.instagram.com(...)MW52MHJ3OTBqNTkzdQ==
Zie jij daar een mari van de Ven neus? Ik niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mwoah nee:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ik blijf hangen op de niet matchende kleuren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die lach![]()
En die kalkoenennek onder het gestucte gladgestreken gezicht komt er ook extra goed uit voor de kijker. Ziet ze alleen zelf niet denk ik
Dat ben ik inmiddels al zo gewend dat ik het al wegfilter ofzo. Echt om te huilen is het hequote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf hangen op de niet matchende kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |