De achterkant van dat setje oogt dan wel weer heel cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De achterkant van dat setje oogt dan wel weer heel cuteShe deflated one boob and sucked the pants in for all of us
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent iets op het spoor. Waar het hart vol van is: Op weg naar huis nog even langs de botoxsalon.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kwam ik tegen op de site van de tv-gids. Ik weet niet wat het precies is maar ik vind hem er maar vreemd uitzien op die foto. Maar geen idee of hij ook aan zich laat sleutelen.
Ik zie nog wel rimpels bij zijn ogen ogen hoor. Het is in ieder geval niet helem gladgestreken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoor. Waar het hart vol van is: Op weg naar huis nog even langs de botoxsalon.
Weg rimpels:
[ afbeelding ]
Niet alleen bij de ogen. Er zitten ook gewoon voorhoofds- en fronsrimpels. Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet zoveel is gebeurd. Als er al iets is gebeurd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel rimpels bij zijn ogen ogen hoor. Het is in ieder geval niet helem gladgestreken.
Ja zijn voorhoofd ook ja. Ziet er gewoon uit naar zijn leeftijd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen bij de ogen. Er zitten ook gewoon voorhoofds- en fronsrimpels. Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet zoveel is gebeurd. Als er al iets is gebeurd.
Ik had ooit echt een crush op hem.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoor. Waar het hart vol van is: Op weg naar huis nog even langs de botoxsalon.
Weg rimpels:
[ afbeelding ]
Hij is een ginger, en dus tekent de zon heel snel op zijn huid.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:35 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat hij gewoon heel lelijk oud word
Maar wie is het ? Hoe heet hij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij is een ginger, en dus tekent de zon heel snel op zijn huid.
Art Rooijakkers.quote:
Weet je zeker dat-ie ze niet heeft laten lassen ?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Art Rooijakkers.
Hij heeft iig zijn oogleden laten liften.
Las ik ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |