de kans dat zoiets gebeurt is uiterst klein, het is ongelooflijk wat propaganda met mensen heeft gedaan...quote:Op zondag 24 december 2023 20:03 schreef hangtime het volgende:
Misschien heb je een besmette deurklink vastgepakt en daarna met je hand in je gezicht gezeten.
De kans dat je de staatsloterij wint, is nog veel kleiner.quote:Op zondag 24 december 2023 20:49 schreef MNE het volgende:
[..]
de kans dat zoiets gebeurt is uiterst klein, het is ongelooflijk wat propaganda met mensen heeft gedaan...
ZIEDENDquote:Op zondag 24 december 2023 20:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Zn handen niet stuk gewassen.
Gvd, altijd hetzelfde liedje.
Zal wel niet helpen maar dat zou ik ook zeker doen. Kutvirus.quote:Op zondag 24 december 2023 20:25 schreef Charged het volgende:
[..]
Nee,heb nog geen klachten dus beter wat afstand houden...ik de woonkamer en zij de keuken.
Ik zit in afrika, hier zijn de huizen nogal tochtig dus dat scheelt hequote:Op zondag 24 december 2023 20:25 schreef Charged het volgende:
[..]
Nee,heb nog geen klachten dus beter wat afstand houden...ik de woonkamer en zij de keuken.
Angstig in het leven staanquote:Op zondag 24 december 2023 22:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik zit in afrika, hier zijn de huizen nogal tochtig dus dat scheelt he
ben niet ingeent, blijf hier nog maar ff dan
Jij maakt er in 2029 een eind aan? Want 2030 heb je niks meer te vertellen toch?quote:Op zondag 24 december 2023 20:49 schreef MNE het volgende:
[..]
de kans dat zoiets gebeurt is uiterst klein, het is ongelooflijk wat propaganda met mensen heeft gedaan...
Dat maak jij ervan, de persoon die het zich afvroeg was toch wel benieuwd hoe hij besmet is geraakt.quote:Op zondag 24 december 2023 22:20 schreef hangtime het volgende:
Maar goed, het ging erom dat het niet boeit hoe je eraan gekomen bent.
Je draait het niet meer terug ofzo...
Me schamen voor een constatering? Ik denk er andersom net zo over: hoe kan men zich zó van de domme houden? Dit (jouw) soort mensen gaan de volgende keer zo weer mee in uitsluiting van medeburgers. Dat vind ik een onprettig idee. Maar goed, ík ben natuurlijk mal...quote:Op zondag 24 december 2023 19:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ga lekker naar BNW. En ga je vooral schamen. Je hebt echt geen idee gewoon...
Mondkapjes hebben bewezen geholpenquote:Op maandag 25 december 2023 08:36 schreef GemMagic het volgende:
Grote verspeiding, weinig impact. De zogenaamde groepsimmuniteit, maar dan een paar jaar later. Nog altijd de beste strategie geweest. Al ben ik er van overtuigd dat de illusie van controle door het dragen van mondkapjes sommige mensen, met name geestelijk, wel heeft ondersteund.
Uitsluitingquote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef n__n het volgende:
[..]
Me schamen voor een constatering? Ik denk er andersom net zo over: hoe kan men zich zó van de domme houden? Dit (jouw) soort mensen gaan de volgende keer zo weer mee in uitsluiting van medeburgers. Dat vind ik een onprettig idee. Maar goed, ík ben natuurlijk mal...
Het is nooit een geheim geweest dat ze met name voor bewustwording zijn ingezet; anderen attent maken op een dreigend gevaar. Zijn we de discussies omtrent de plicht in het OV vergeten? Uiteindelijk gaf dit argument de doorslag voor deze plicht.quote:Op maandag 25 december 2023 08:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mondkapjes hebben bewezen geholpen
Nopequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:49 schreef n__n het volgende:
[..]
Het is nooit een geheim geweest dat ze met name voor bewustwording zijn ingezet; anderen attent maken op een dreigend gevaar. Zijn we de discussies omtrent de plicht in het OV vergeten? Uiteindelijk gaf dit argument de doorslag voor deze plicht.
Je doet alsof dat niet het doel was, groepsimmuniteit. Maar dat is altijd het doel geweest overal in Europa. Alleen de situatie was zo, dat de zorg bijna helemaal vast liep, dan kan je wel zonder maatregelen voor groepsimmuniteit willen gaan, maar krijg je eerst een grote teringzooi.quote:Op maandag 25 december 2023 08:36 schreef GemMagic het volgende:
Grote verspeiding, weinig impact. De zogenaamde groepsimmuniteit, maar dan een paar jaar later. Nog altijd de beste strategie geweest. Al ben ik er van overtuigd dat de illusie van controle door het dragen van mondkapjes sommige mensen, met name geestelijk, wel heeft ondersteund.
Als je de griep hebt ga je waarschijnlijk ook niet kuchen in iemand zijn gezicht.quote:Op zondag 24 december 2023 18:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk wel, ik ga echt nog bepaalde mensen uit de weg als ik corona heb.
Voor sommige mensen met een zwakke gezondheid blijft dat ook nodig. Ik vond de variant die ik had ook niet mild, eigenlijk, en ik heb wel alle prikken gehad.
Volgens mij is nu iedereen die ik ken op zijn minst aan het blaffen. Paar die echt ziek geweest zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het hier in mijn hotel in Italië ook om zich heen aan het slaan is. De tafels hebben iedere dag meer open plekken en de rest is aan het hoesten.
Mijn kinderen hebben het een en ander meegenomen van school, maar tot op heden kan mijn afweer het aan. Tot op heden ook geen covid gehad, ondanks de vele besmetten in de loop der jaren om mij heen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is nu iedereen die ik ken op zijn minst aan het blaffen. Paar die echt ziek geweest zijn.
Ik zelf blijf meer vermoeid dan dat ik al ben door mijn medicatie. En soms is een trap oplopen al genoeg voor benauwdheid. En als ik vergeet om de paracetamol en ibuprofen in te nemen is het helemaal drama...
Nou ik niet, maar je wilt niet weten hoeveel mensen het echt geen bal uitmaakt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je de griep hebt ga je waarschijnlijk ook niet kuchen in iemand zijn gezicht.
Oh ja, een propagandistische wetenschapswebsite vertelt ons wel hoe het zit, zodat je zelf niet meer hoeft na te denken. Daar pas ik voor. Ik kijk liever naar de onderzoeken zélf en de officieel gepubliceerde cijfers, waarin ik meeweeg hoe die exact geteld zijn. Dat zegt voor mij persoonlijk wat meer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 06:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nope
https://scientias.nl/enor(...)s-de-coronapandemie/
De berichtgeving daarover was soms een tikje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:39 schreef wpor het volgende:
[..]
Je doet alsof dat niet het doel was, groepsimmuniteit. Maar dat is altijd het doel geweest overal in Europa.
Om hier nogmaals op terug te komen: Vandaag zelf ook positief getest.quote:Op zondag 24 december 2023 22:20 schreef hangtime het volgende:
De kans dat je de staatsloterij wint, is nog veel kleiner.
Ongelooflijk dat zoveel mensen aan die staats propaganda meedoen he.
Maar goed, het ging erom dat het niet boeit hoe je eraan gekomen bent.
Je draait het niet meer terug ofzo...
Huh? Is dit cynisch? Want onze huidige zorgminister denkt daar heel anders over.quote:Op maandag 25 december 2023 08:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 december 2023 08:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:56 schreef n__n het volgende:
[..]
Oh ja, een propagandistische wetenschapswebsite vertelt ons wel hoe het zit, zodat je zelf niet meer hoeft na te denken. Daar pas ik voor. Ik kijk liever naar de onderzoeken zélf en de officieel gepubliceerde cijfers, waarin ik meeweeg hoe die exact geteld zijn. Dat zegt voor mij persoonlijk wat meer.
Volgens wappies is wetenschap propaganda.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? Is dit cynisch? Want onze huidige zorgminister denkt daar heel anders over.
Bedankt voor je onderbouwing dat het niet kloptquote:
We hebben nooit een reductie gezien van het R-getal en ook Rivm wist niet zeker of het wel echt werkte. Heb nog wel een screenshot waarin zij de maatregelen en de effecten daarvan in kaart brachten, die waren zeker niet geweldig voor mondkapjes.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bedankt voor je onderbouwing dat het niet klopt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
We hebben nooit een reductie gezien van het R-getal en ook Rivm wist niet zeker of het wel echt werkte. Heb nog wel een screenshot waarin zij de maatregelen en de effecten daarvan in kaart brachten, die waren zeker niet geweldig voor mondkapjes.Nee, onderzoekers van een universiteit zullen er minder van weten dan jij met je plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
Een study van 7 weken geleden, maar wappies met hun leeghoofden weten het beter vanaf hun zolderkamerquote:October 31, 2023
Masks During Pandemics Caused by Respiratory Pathogens—Evidence and Implications for Action
Ik schat deze minister toch wel in als iemand met wetenschappelijke kennis.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Volgens wappies is wetenschap propaganda.
Ik weet niet tot welk kamp jij behoort maar je kan jezelf net als n__n onsterfelijk belachelijk maken door te roepen dat onderzoekers van een universiteit er faliekant naast zitten.
Ik mag toch hopen dat ik jou hoger in kan schatten?!
https://scientias.nl/enor(...)s-de-coronapandemie/
Vol op tv had onze huidige minister toch echt de uitspraak dat mondlapjes nauwelijks hebben bijgedragen aan een positief effect op de ic-bezetting.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een study van 7 weken geleden, maar wappies met hun leeghoofden weten het beter vanaf hun zolderkamer![]()
![]()
![]()
De hoeveelheid Nederlanders die in staat zijn wetenschappelijk onderzoek accuraat te interpreteren is veel te laag helaas. De hoeveelheid Nederlanders die denken in staat te zijn wetenschappelijk onderzoek accuraat te interpreteren is veel te hoog helaas.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:56 schreef n__n het volgende:
[..]
Oh ja, een propagandistische wetenschapswebsite vertelt ons wel hoe het zit, zodat je zelf niet meer hoeft na te denken. Daar pas ik voor. Ik kijk liever naar de onderzoeken zélf en de officieel gepubliceerde cijfers, waarin ik meeweeg hoe die exact geteld zijn. Dat zegt voor mij persoonlijk wat meer.
Daarom zei hij ook dat mondkapjes helpenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik schat deze minister toch wel in als iemand met wetenschappelijke kennis.
Kan je nagaan hoe druk het anders was geweest op de IC, want ze hebben wel degelijk geholpen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vol op tv had onze huidige minister toch echt de uitspraak dat mondlapjes nauwelijks hebben bijgedragen aan een positief effect op de ic-bezetting.
Totaal niet waar wat je zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe druk het anders was geweest op de IC, want ze hebben wel degelijk geholpen.
Heb je een link naar de uitspraak van Kuipers dat mondkapjes niet werken?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Totaal niet waar wat je zegt.
Geen woorden omdraaien naar je eigen 'waarheid'.
Omdat hij politiek gezeik kreeg. Was bij nieuwsuur op een live interview. Datum en exact tijdstip, transcribt en weet ik veel wat heb ik niet opgeslagen voor je in mijn noteboekje nee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een link naar de uitspraak van Kuipers dat mondkapjes niet werken?
Ik kan ook alleen maar dat eerdere artikel met zijn antwoorden op de kamervragen vinden waarin hij aangeeft dat ze wel effectief zijn.
Behulpzaam hoor, lekker bezig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat hij politiek gezeik kreeg. Was bij nieuwsuur op een live interview. Datum en exact tijdstip, transcribt en weet ik veel wat heb ik niet opgeslagen voor je in mijn noteboekje nee.
Ga zelf maar googlen.
Zo ken je ze toch, dingen roepen zonder bron.quote:
Word je nou nog steeds gesponsord?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zo ken je ze toch, dingen roepen zonder bron.
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Word je nou nog steeds gesponsord?
Bedoel jij niet de Jonge?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat hij politiek gezeik kreeg. Was bij nieuwsuur op een live interview. Datum en exact tijdstip, transcribt en weet ik veel wat heb ik niet opgeslagen voor je in mijn noteboekje nee.
Ga zelf maar googlen.
Gewoon ff alle afleveringen van nieuwsuur uit die tijd bekijken. Zoveel kunnen het hier zijnquote:
Respect! Jij bent geen wappie. Al moeten we echt gaan beseffen dat praten en luisteren naar de echte wappies gewoon niet werkt.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Heeft er hier iemand ooit meegemaakt dat een geliefde op de IC lag door Covid?
Dat je geliefde op zijn buik was gedraaid? En daarna zwaar opgeblazen.
Dat je geliefde met alles aan het falen was? Inclusief dialyse-apperaat?
Dat je wordt verteld dat je afscheid moet nemen?
Dat je je kleding al hebt uitgezocht voor de uitvaart?
Ik schat zo in dat op alles het antwoord NEE is.
En dan ben ik hier de wappie die voorzichtig is omdat ik mijn vader gewoonweg nog een keer aan het hoofd van de tafel wil zien?
En dan heb ik het nog nieteens over mijn zusje en haar moeder die nog altijd met een schuldgevoel zitten dat ze mijn vader kapot hebben geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |