abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211733140
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:03 schreef hangtime het volgende:
Misschien heb je een besmette deurklink vastgepakt en daarna met je hand in je gezicht gezeten.
de kans dat zoiets gebeurt is uiterst klein, het is ongelooflijk wat propaganda met mensen heeft gedaan...
pi_211734035
Ik heb het ook weer te pakken en verdomde stevig dit keer.
pi_211734500
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:49 schreef MNE het volgende:

[..]
de kans dat zoiets gebeurt is uiterst klein, het is ongelooflijk wat propaganda met mensen heeft gedaan...
De kans dat je de staatsloterij wint, is nog veel kleiner.
Ongelooflijk dat zoveel mensen aan die staats propaganda meedoen he.

Maar goed, het ging erom dat het niet boeit hoe je eraan gekomen bent.
Je draait het niet meer terug ofzo...
  zondag 24 december 2023 @ 22:33:26 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_211734706
quote:
15s.gif Op zondag 24 december 2023 20:35 schreef Noek het volgende:

[..]
Zn handen niet stuk gewassen.
Gvd, altijd hetzelfde liedje.
ZIEDEND :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_211734898
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:25 schreef Charged het volgende:

[..]
Nee,heb nog geen klachten dus beter wat afstand houden...ik de woonkamer en zij de keuken.
Zal wel niet helpen maar dat zou ik ook zeker doen. Kutvirus.
  zondag 24 december 2023 @ 22:55:13 #256
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211734958
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:25 schreef Charged het volgende:

[..]
Nee,heb nog geen klachten dus beter wat afstand houden...ik de woonkamer en zij de keuken.
Ik zit in afrika, hier zijn de huizen nogal tochtig dus dat scheelt he

ben niet ingeent, blijf hier nog maar ff dan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211735340
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 22:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ik zit in afrika, hier zijn de huizen nogal tochtig dus dat scheelt he

ben niet ingeent, blijf hier nog maar ff dan
Angstig in het leven staan :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_211735400
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:49 schreef MNE het volgende:

[..]
Jij maakt er in 2029 een eind aan? Want 2030 heb je niks meer te vertellen toch?
pi_211736968
Dus. Zitten de belangrijkste Covid-varianten al in de jaarlijkse griepprik? Dat mag je ondertussen toch hopen.
  maandag 25 december 2023 @ 01:02:59 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_211736971
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 22:20 schreef hangtime het volgende:

Maar goed, het ging erom dat het niet boeit hoe je eraan gekomen bent.
Je draait het niet meer terug ofzo...
Dat maak jij ervan, de persoon die het zich afvroeg was toch wel benieuwd hoe hij besmet is geraakt.

Klopt dat je het niet terug kan draaien, maar als je andere mensen kan beschermen door een beetje inlevingsvermogen en bewustzijn dan lijkt mij daar niets mis mee.
Kan iedereen zelf bepalen of ze yolo gaan of toch liever kwetsbare personen in hun omgeving of zichzelf beschermen.

Zelf merk ik op mijn werk dat ondanks afspraken dat alle vergaderingen hybride zouden moeten zijn er de laatste tijd weer 'live' vergaderd moet worden omdat er gebrainstormd ( :') ) moet worden.

Lijkt mij gewoon fijn als je kwetsbare mensen of mensen met kwetsbare dierbaren in hun omgeving gewoon even buiten dat soort meetings houdt.

Kan prima, dat was wat mij betreft een van de meest leerzame ervaringen van de pandemie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_211738227
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 19:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ga lekker naar BNW. En ga je vooral schamen. Je hebt echt geen idee gewoon...
Me schamen voor een constatering? Ik denk er andersom net zo over: hoe kan men zich zó van de domme houden? Dit (jouw) soort mensen gaan de volgende keer zo weer mee in uitsluiting van medeburgers. Dat vind ik een onprettig idee. Maar goed, ík ben natuurlijk mal... :D
  maandag 25 december 2023 @ 08:36:35 #262
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_211739231
Grote verspeiding, weinig impact. De zogenaamde groepsimmuniteit, maar dan een paar jaar later. Nog altijd de beste strategie geweest. Al ben ik er van overtuigd dat de illusie van controle door het dragen van mondkapjes sommige mensen, met name geestelijk, wel heeft ondersteund.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_211739319
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 08:36 schreef GemMagic het volgende:
Grote verspeiding, weinig impact. De zogenaamde groepsimmuniteit, maar dan een paar jaar later. Nog altijd de beste strategie geweest. Al ben ik er van overtuigd dat de illusie van controle door het dragen van mondkapjes sommige mensen, met name geestelijk, wel heeft ondersteund.
Mondkapjes hebben bewezen geholpen ^O^
pi_211739344
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef n__n het volgende:

[..]
Me schamen voor een constatering? Ik denk er andersom net zo over: hoe kan men zich zó van de domme houden? Dit (jouw) soort mensen gaan de volgende keer zo weer mee in uitsluiting van medeburgers. Dat vind ik een onprettig idee. Maar goed, ík ben natuurlijk mal... :D
Uitsluiting :')
pi_211752641
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 08:50 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Mondkapjes hebben bewezen geholpen ^O^
Het is nooit een geheim geweest dat ze met name voor bewustwording zijn ingezet; anderen attent maken op een dreigend gevaar. Zijn we de discussies omtrent de plicht in het OV vergeten? Uiteindelijk gaf dit argument de doorslag voor deze plicht.
pi_211754532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 00:49 schreef n__n het volgende:

[..]
Het is nooit een geheim geweest dat ze met name voor bewustwording zijn ingezet; anderen attent maken op een dreigend gevaar. Zijn we de discussies omtrent de plicht in het OV vergeten? Uiteindelijk gaf dit argument de doorslag voor deze plicht.
Nope

https://scientias.nl/enor(...)s-de-coronapandemie/
pi_211754617
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 08:36 schreef GemMagic het volgende:
Je doet alsof dat niet het doel was, groepsimmuniteit. Maar dat is altijd het doel geweest overal in Europa. Alleen de situatie was zo, dat de zorg bijna helemaal vast liep, dan kan je wel zonder maatregelen voor groepsimmuniteit willen gaan, maar krijg je eerst een grote teringzooi.
pi_211754816
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 18:21 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Voor mij persoonlijk wel, ik ga echt nog bepaalde mensen uit de weg als ik corona heb.

Voor sommige mensen met een zwakke gezondheid blijft dat ook nodig. Ik vond de variant die ik had ook niet mild, eigenlijk, en ik heb wel alle prikken gehad.
Als je de griep hebt ga je waarschijnlijk ook niet kuchen in iemand zijn gezicht.
pi_211755865
Ik heb het gevoel dat het hier in mijn hotel in Italië ook om zich heen aan het slaan is. De tafels hebben iedere dag meer open plekken en de rest is aan het hoesten.
  dinsdag 26 december 2023 @ 10:37:50 #270
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211755940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het hier in mijn hotel in Italië ook om zich heen aan het slaan is. De tafels hebben iedere dag meer open plekken en de rest is aan het hoesten.
Volgens mij is nu iedereen die ik ken op zijn minst aan het blaffen. Paar die echt ziek geweest zijn.

Ik zelf blijf meer vermoeid dan dat ik al ben door mijn medicatie. En soms is een trap oplopen al genoeg voor benauwdheid. En als ik vergeet om de paracetamol en ibuprofen in te nemen is het helemaal drama...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_211756537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Volgens mij is nu iedereen die ik ken op zijn minst aan het blaffen. Paar die echt ziek geweest zijn.

Ik zelf blijf meer vermoeid dan dat ik al ben door mijn medicatie. En soms is een trap oplopen al genoeg voor benauwdheid. En als ik vergeet om de paracetamol en ibuprofen in te nemen is het helemaal drama...
Mijn kinderen hebben het een en ander meegenomen van school, maar tot op heden kan mijn afweer het aan. Tot op heden ook geen covid gehad, ondanks de vele besmetten in de loop der jaren om mij heen.
pi_211757773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 08:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als je de griep hebt ga je waarschijnlijk ook niet kuchen in iemand zijn gezicht.
Nou ik niet, maar je wilt niet weten hoeveel mensen het echt geen bal uitmaakt. :)

Nee, je had het niet tegen mij, maar dat bedacht ik me ineens.

Somige mensen spetteren gewoon alles ongegeneerd jouw kant op.
pi_211761628
quote:
Oh ja, een propagandistische wetenschapswebsite vertelt ons wel hoe het zit, zodat je zelf niet meer hoeft na te denken. Daar pas ik voor. Ik kijk liever naar de onderzoeken zélf en de officieel gepubliceerde cijfers, waarin ik meeweeg hoe die exact geteld zijn. Dat zegt voor mij persoonlijk wat meer.
pi_211761682
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Vis een optie? dinsdag 26 december 2023 @ 17:10:35 #275
70532 loveli
N
pi_211761796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 07:39 schreef wpor het volgende:

[..]
Je doet alsof dat niet het doel was, groepsimmuniteit. Maar dat is altijd het doel geweest overal in Europa.
De berichtgeving daarover was soms een tikje tegenstrijdig.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')