SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zat ik ook te lezen, maar volgens is alleen sprake van een borgstelling en geen 2e hypotheek. Ze geven alleen aan dat de borgstelling materiëler wordt als de eerste lening meer wordt afgelost.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:21 schreef Tjalala het volgende:
CCF 2 nieuwe (volgens mij nog niet gepost)
Domino’s Grote Beer / M. v.d. Hooven B.V.
¤ 110.000 | 9,5% rente | 48 maanden
Met 2de hypotheek woonhuis
U heeft gelijk, blijkbaar heeft Collin al een eerdere 2de hypotheek op dit pand voor een eerder project waar ze wel naar linken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:43 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Deze zat ik ook te lezen, maar volgens is alleen sprake van een borgstelling en geen 2e hypotheek. Ze geven alleen aan dat de borgstelling materiëler wordt als de eerste lening meer wordt afgelost.
Er is alleen geen pos/neg verklaring afgegeven, dus kan er altijd weer een hypotheek worden afgegeven door een partij als de eerste lening is afgelost of wordt hergefinancierd.
Dat is vlot inderdaad. Voor iedereen beter als het snel wordt afgerond.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:48 schreef Crowdmeister het volgende:
Voor de geīnteresseerden die bij CCF in Hazel**rdij zitten, het pand/perceel is al onder bod.
https://www.funda.nl/koop/ospel/huis-42323894-oude-dijk-2/
Heb deze ook meegenomen omdat er blijkbaar pas in 2024 een betaalverzoek volgt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:05 schreef obligataire het volgende:
SIG Nieuwe Kade open voor deelname.. ik heb beide schijven royaal meegenomen 😉
Goed bezig 😀quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is mijn 100e investering bij SiG
ik heb SIG Nieuwe Parklaan meegenomenquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:05 schreef obligataire het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb deze ook meegenomen omdat er blijkbaar pas in 2024 een betaalverzoek volgt.
Meegenomen maar minder dan de Nieuwe Kade , o.a. door de lagere rente.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://investeren.sameni(...)haag-socrateslaan-26
Nu ook open. Gaat minder snel als die van vanmorgen.
Gefeliciteerd. Mooie prestatie.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nieuwe kade ? bedoel je nieuwe parklaan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:05 schreef obligataire het volgende:
Klopt. 😉quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:20 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
nieuwe kade ? bedoel je nieuwe parklaan waarschijnlijk.
Deze voor de zekerheid niet meegenomen aangezien de erfpacht herziening in de financieringsperiode valt op 1-1-27.
Ik verwacht niet veel liefhebbers hier met 5% rente.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:09 schreef Willies0199 het volgende:
Collin: 2,5 mio voor een wellnessresort.
https://www.collincrowdfu(...)1f01be7c3d6282367d39
Kwam deze op FB tegen. Staat nog niet op de website van Collin weergegeven.
Zelfs een geborgde lening op HCN biedt tegenwoordig meer rente....quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:43 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel liefhebbers hier met 5% rente.
Ik zie dat de aflossing op 26-12 wordt uitgekeerd. Dat heb je goed geregeld.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:26 schreef zeeland6 het volgende:
gve
U heeft geīnvesteerd in het project 25766 | Ti Groep III. Het nieuwe project is tot stand gekomen, waarmee deze lening wordt afgelost.
Het betaalschema is hierop aangepast met de aanvullende rentevergoeding. Deze termijn 18 wordt volgende week aan u uitbetaald.
Klantenservice Geldvoorelkaar.nl
uitbetaling staat in schema op 9-1-24. Dus volledig belast met box3. Heb verzocht dat ze het voor 31-12 overmaken. Anders heeft die verhoogde rente ook geen zin gehad.
Leuk voor die paar mensen die het misschien leuk vinden om een dagje in zo'n resort gepampered te worden. Ik zie helemaal niets in deze pitch.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
Zelfs een geborgde lening op HCN biedt tegenwoordig meer rente....
Vergeet het welnesstegoed niet van 4 of 5%, als je daar interesse voor hebt. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |