Dit zijn weer tekstenquote:Op zondag 17 december 2023 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
"Niet alleen tegen het bord en tegen je zelf, maar ook tegen elkaar!"
Dranklockedquote:Op zondag 17 december 2023 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
Iedereen alcoholvrij
Wat goed
Helaas heb ik geen ruggengraat en moest de fles nog leeg
EN KOERT provinciegozertjequote:Op zondag 17 december 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Present
Zjak en Bitcoin Sjerrie in de studio.
Niels en Frank in het commentaarhok.
Waar hebben we dit aan te danken
Duitsers zijn nooit sportief.quote:Op zondag 17 december 2023 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Helft van die zaal is duitsers dusjah, "ze zijn gewoon sportief"
Wat gebeurt hier johquote:Op zondag 17 december 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Present
Zjak en Bitcoin Sjerrie in de studio.
Niels en Frank in het commentaarhok.
Waar hebben we dit aan te danken
En sherryquote:Op zondag 17 december 2023 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Droge witte wijn en een droge worst?
ik bedoel dat dit ontzettend kut is hequote:Op zondag 17 december 2023 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN KOERT provinciegozertjeWat willen we nog meer
quote:Op zondag 17 december 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier joh
Hier wordt nog meer onzin bij elkaar geluld dan wanneer Klaas het Ajax-topic binnendendert
Oh ik weet voor ongeveer iedereen wel een nog kutter alternatief hoorquote:Op zondag 17 december 2023 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
ik bedoel dat dit ontzettend kut is he
Ik Jinx hetquote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef Bezsen het volgende:
"Hempel wint dit op basis van ervaring"
2-0 in de sessie voor Slevin.
Ja ik ben het met je eensquote:Op zondag 17 december 2023 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik bedoel dat dit ontzettend kut is he
Ik droom van een wereld zonder Niels de Ruiter op TVquote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef wimderon het volgende:
Het is werkelijk waar niet te geloven dat de mensonterende Niels de Ruiter ook hier weer naar binnen geglibberd is.
Terwijl die gestopt was.quote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef wimderon het volgende:
Het is werkelijk waar niet te geloven dat de mensonterende Niels de Ruiter ook hier weer naar binnen geglibberd is.
Zijn zoontje is wakker geworden in een wereld met Wilders als premierquote:
Leeft zijn zoontje in de toekomst dan?quote:Op zondag 17 december 2023 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zijn zoontje is wakker geworden in een wereld met Wilders als premier
Hij neemt het darten gewoon heel serieus.quote:Op zondag 17 december 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
Overigens, was die Slevin niet een tijdje geleden nog behoorlijk dun?
Maar heb je ook een zoontje die je in zo'n wereld wakker wil maken?quote:Op zondag 17 december 2023 20:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik droom van een wereld zonder Niels de Ruiter op TV
Heel mooi. Kwam vorige week niet op Fok mobiel. Als enige van heel de wereld. Stukje router gehackt door de AIVDquote:
Ik ook wel.quote:Op zondag 17 december 2023 21:08 schreef fetX het volgende:
Ik wil het WK spelen zoals ik altijd heb gewild.
Akkoord.
quote:Op zondag 17 december 2023 21:04 schreef AllesKaputt het volgende:
Zou deze diplomaat familie geweest zijn van der Florian?
Als Florian ooit handenwringend op het podium staat weten we het zekerquote:Hempel is vooral bekend geworden vanwege een incident op 2 mei 1945. In zijn huis in Dún Laoghaire werd hij opgezocht door Eamon de Valera en Joe Walshe die vanwege de dood van Adolf Hitler hun condoleances aan Duitsland kwamen overbrengen, waarna hij handenwringend reageerde.
ik krijg ook zelf error steedsquote:Op zondag 17 december 2023 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Kwam vorige week niet op Fok mobiel. Als enige van heel de wereld. Stukje router gehackt door de AIVD
Weet je wie op kwam net muffins?quote:Op zondag 17 december 2023 21:06 schreef Anneloos het volgende:
Partijtje spannend. Ben erbij, maar ondertussen ook muffins bakken.
dat eisen we al wekenquote:Op zondag 17 december 2023 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij deze eis ik ook dat waarde @:Tagliano weer mee gaat posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |