Wat gebeurt hier johquote:Op zondag 17 december 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Present
Zjak en Bitcoin Sjerrie in de studio.
Niels en Frank in het commentaarhok.
Waar hebben we dit aan te danken
En sherryquote:Op zondag 17 december 2023 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Droge witte wijn en een droge worst?
ik bedoel dat dit ontzettend kut is hequote:Op zondag 17 december 2023 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN KOERT provinciegozertjeWat willen we nog meer
quote:Op zondag 17 december 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier joh
Hier wordt nog meer onzin bij elkaar geluld dan wanneer Klaas het Ajax-topic binnendendert
Oh ik weet voor ongeveer iedereen wel een nog kutter alternatief hoorquote:Op zondag 17 december 2023 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
ik bedoel dat dit ontzettend kut is he
Ik Jinx hetquote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef Bezsen het volgende:
"Hempel wint dit op basis van ervaring"
2-0 in de sessie voor Slevin.
Ja ik ben het met je eensquote:Op zondag 17 december 2023 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik bedoel dat dit ontzettend kut is he
Ik droom van een wereld zonder Niels de Ruiter op TVquote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef wimderon het volgende:
Het is werkelijk waar niet te geloven dat de mensonterende Niels de Ruiter ook hier weer naar binnen geglibberd is.
Terwijl die gestopt was.quote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef wimderon het volgende:
Het is werkelijk waar niet te geloven dat de mensonterende Niels de Ruiter ook hier weer naar binnen geglibberd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |