Dankjewel voor de tipquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:44 schreef Randy_S het volgende:
Ik lees hier meerdere keren iets over de rijdende rechter. Als je een aflevering ziet zijn beide partijen akkoord gegaan. Ik zou je aanraden om niet mee te doen aan die onzin mochten je buren daarmee komen
Wel wat in de tuin gedaan, maar niet echt noemenswaardig. En grappig dat je het vraagt..quote:Op maandag 1 april 2024 18:00 schreef Seven. het volgende:
Nog geklust dit weekend? En hoe is het nu met de buren?
Top!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel wat in de tuin gedaan, maar niet echt noemenswaardig. En grappig dat je het vraagt..
Mijn deurbel ging een uurtje geleden.. stond de buurman op de stoep. Onaangekondigd. Of ie ff binnen kon komen om te pratenUitstel is ook kak, dus eh ja prima kom verder. Wel aandoenlijk. Man was compleet overdonderd door mn huis, ze hebben dezelfde maar dan nooit verbouwd. En ik heb er een paar dingetjes aan gedaan natuurlijk. Hij heeft echt vol verbazing gekeken en alleen maar dingen gezien die hij nooit had verwacht/bedacht. En al helemaal niet kon rijmen met zn eigen huis
Maar, ze hebben excuses aangeboden voor t gedrag. Ze vonden ook wel dat ik deels dat mocht doen, vond ik niet. Daarna hadden ze toch ook wel bedacht dat ik ergens een punt had (goh) en dat ze er iets mee moesten (joh echt?!). Maar zelf kregen ze t niet opgelost, maar als ik t kozijn er uit wilde en glasblokken er in dan moest dat maar gebeuren. Maar dan wel mn schutting weg daarna op die plek. En dan loopt alles niet meer door, dus dat vind ik echt k-to-the-ut als dat m zou worden.
Optie er in geslingerd dat we t zo laten, maar de bovenste 2 planken demontabel worden voor onderhoud. En dat hij na sept en voor april er bij kan voor onderhoud aan dat kozijn via afspraak. Hij was helemaal gelukkig, en ik denk dat t de beste oplossing is voor de situatie. Dus geregeld
Ondanks dat ie zo over komt is het geen tokkie, dus hij zal met zorg er mee omgaan verwacht ik. Maar ik denk dat het een loopplankje wordt vanaf de bestrating. In die maanden kan dat wel denk ik en heb vaak wel wat liggenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Top!
Doe jezelf een plezier en leg daar meteen even een stapsteen o.i.d. in de border. Scheelt tzt een hoop vertrampelde plantjes.
Oh nee, ik bedoelde ook niet met opzet. Maar hier zie je in de winter soms amper waar een plant-in-rust staat en waar niks. Dus zou het onbedoeld misgaan. Daarom hebben wij voor het snoeien van de fruitbomen en het plukken van het fruit een paar ronde stapstenen rondom de bomen gelegd, zodat de plantjes niet geplet worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ondanks dat ie zo over komt is het geen tokkie, dus hij zal met zorg er mee omgaan verwacht ik. Maar ik denk dat het een loopplankje wordt vanaf de bestrating in die maanden. Heb vaak wel wat liggen
Ik snap m, als ik wat overhou is het wel een ideequote:Op woensdag 3 april 2024 11:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde ook niet met opzet. Maar hier zie je in de winter soms amper waar een plant-in-rust staat en waar niks. Dus zou het onbedoeld misgaan. Daarom hebben wij voor het snoeien van de fruitbomen en het plukken van het fruit een paar ronde stapstenen rondom de bomen gelegd, zodat de plantjes niet geplet worden.
Keurig compromis lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel wat in de tuin gedaan, maar niet echt noemenswaardig. En grappig dat je het vraagt..
Mijn deurbel ging een uurtje geleden.. stond de buurman op de stoep. Onaangekondigd. Of ie ff binnen kon komen om te pratenUitstel is ook kak, dus eh ja prima kom verder. Wel aandoenlijk. Man was compleet overdonderd door mn huis, ze hebben dezelfde maar dan nooit verbouwd. En ik heb er een paar dingetjes aan gedaan natuurlijk. Hij heeft echt vol verbazing gekeken en alleen maar dingen gezien die hij nooit had verwacht/bedacht. En al helemaal niet kon rijmen met zn eigen huis
Maar, ze hebben excuses aangeboden voor t gedrag. Ze vonden ook wel dat ik deels dat mocht doen, vond ik niet. Daarna hadden ze toch ook wel bedacht dat ik ergens een punt had (goh) en dat ze er iets mee moesten (joh echt?!). Maar zelf kregen ze t niet opgelost, maar als ik t kozijn er uit wilde en glasblokken er in dan moest dat maar gebeuren. Maar dan wel mn schutting weg daarna op die plek. En dan loopt alles niet meer door, dus dat vind ik echt k-to-the-ut als dat m zou worden.
Optie er in geslingerd dat we t zo laten, maar de bovenste 2 planken demontabel worden voor onderhoud. En dat hij na sept en voor april er bij kan voor onderhoud aan dat kozijn via afspraak. Hij was helemaal gelukkig, en ik denk dat t de beste oplossing is voor de situatie. Dus geregeld
Kan ze zelf gaan klagen vanwege de klusoverlastquote:Op woensdag 3 april 2024 12:14 schreef oppiedoppie het volgende:
En misschien is hij wel helemaal geinspireerd van je huis en zijn ze nu aan het bedenken hoe ze hun huis kunnen verbeteren en vragen ze je nog om advies ook en worden jullie vervolgens dikke maatjes
oh nou leven en laten leven hoor. En ik snap echt heel goed dat het irritant was voor zequote:Op woensdag 3 april 2024 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ze zelf gaan klagen vanwege de klusoverlast
Geen Rijdende Rechter maar Help, mijn man is klusser.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ze zelf gaan klagen vanwege de klusoverlast
Als de buurvrouw dit weekend ook op de koffie komt, en tegen haar man zegt: "schat, dit wil ik ook" heb je over 2 jaar John Williams over de vloer....quote:Op woensdag 3 april 2024 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen Rijdende Rechter maar Help, mijn man is klusser.
Dubbelzijdige tape en op sommige trede een nietje of 4-5 als t echt nodig is. Maar dat is zeker niet op elke trede nodig.quote:Op zondag 21 april 2024 17:30 schreef Seven. het volgende:
Strak werk tot zover! Hoe zet je de vloerbedekking vast op de trap, nageltjes?
Nice! Heb je al schaduwdoek uitgezocht?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:48 schreef Puala het volgende:
Project tuin vordert, maar is weinig beeldmateriaal van. Gister heb ik de aanbouwpergola neergezet. Hiervoor moest eerst een klein strookje gevelbekleding er nog tegenaan. Dat zat er gelukkig relatief snel tegenaan. Er moeten waarschijnlijk nog 2 25mm slangen naar boven, dus er is een kleine strook open gebleven om die door te voeren.
Maar hij was dicht genoeg om de pergola er neer te zetten. Hierbij een fototje vanuit t raam boven![]()
Bedoeling is dat hier in de warmste zomermaanden een schaduwdoek in komt te hangen. Handig voor de schaduw op de openslaande deuren & tuintafel en bbq er onder![]()
[ afbeelding ]
Zeker! Ligt al in de garage klaarquote:Op zondag 21 april 2024 17:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nice! Heb je al schaduwdoek uitgezocht?
De onderkant van het tapijt, de belastbaarheid, scheurgevoeligheid en nog vast wel meer. Ik heb niet bij een vakwinkel gekocht, maar gewoon bij de kwantum. Dus helemaal uitleggen kunnen verkopers t nietquote:Op zondag 21 april 2024 17:58 schreef Tink89 het volgende:
Goed bezig! Wat is het verschil tussen wel en niet trapgeschikt? En waarom heb je niet 'gewoon' de hele trap geschilderd? Comfort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |