Yep!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef Greys het volgende:
'Midnight on turn' is dat dan middernacht van donderdag op vrijdag?
Hij zit in de ochtend al in de ontbijtshow, dus dan moet die wel een onderwerp hebben. Vannacht 1 uur lijkt me dan ook wel goed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:46 schreef Momo het volgende:
Ik ga daar trouwens aan twijfelen want Eurovisionworld heeft het op 1 maart 01:00 CET staan als release.
Maar het leek mij logischer dat hij de grote premiere heeft op TV en dat het dan een paar uur later online komt, niet andersom.
Ok, eerst dus een spotify release, dan ontbijtshow dan in de avond op bezoek bij Graham.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zit in de ochtend al in de ontbijtshow, dus dan moet die wel een onderwerp hebben. Vannacht 1 uur lijkt me dan ook wel goed.
Ja 01:00 onze tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 23:43 schreef Em31 het volgende:
Zeker niet over een kwartier op Spotify hier maar 1 uur?
Dit vat het wel goed samen. Niet dat het nummer fout of slecht is maar het pakt muzikaal de kansen niet om impact te maken op het ESF waar Litouwen dat wel doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 01:13 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje saai. Die bridge en dat koortje in het refrein zijn wel leuk.
Weet niet hoe ik het moet zeggen maar alles wat Litouwen goed doet gaat hier fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |