quote:Olly Alexander is de zanger van de electropop band Years & Years. Met het nummer King hebben ze een nummer 1 hit gehad in onder andere Nederland. Hij begon zijn acteercarrière in 2008 en speelde in de tussentijd al in meerdere films en televisieseries. De single Starstruck, uitgebracht in 2021, is het eerste solo project van Olly Alexander. Het eurovisie nummer van Olly horen we ergens in 2024, gerucht gaat dat Dua Lipa heeft meegeschreven aan het nummer.
quote:I've loved watching Eurovision ever since I was a little kid and I'm beyond excited to be taking part next year. As a young boy I always looked forward to this incredible event of unbridled joy, the wonderfully chaotic mix of musical styles, theatrical performances, heartfelt emotion and humour. I really can't believe I'm going to be a part of such a special legacy and fly the flag for the UK in the gayest way possible, it shall be an honour!
I've wanted to do this for a long time and it feels like the right moment to start releasing music under my own name. I'm determined to give it everything I've got and put on an excellent and unforgettable performance for you all!'
Dat was de roddel al een tijdje Olly Alexander en Dua Lipa die het nummer had geschreven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:47 schreef Nexum het volgende:
WACHT WACHT WACHT.
IK RENDE ECHT METEEN HIER NAAR TOE TOEN IK DIT LAS.
Oké. Adem. Maar ik ben hier heel enthousiast overals het waar is dat het het lied cogeschreven is door Dua Lipa en haar team dan wordt dit een fantastisch lied. Potentiële winnaar. Omg.
Baal nu dat ik ben weggezapt bij strictlyquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:50 schreef Cee het volgende:
Zo, die aankondiging had ik (qua timing) effe niet zien aankomen. Maar tijdens Strictly bekendgemaakt dus. Leuk. Ken hem verder alleen van dat ene liedje van Years & Years, benieuwd naar z’n nummer.
Dat krijg je met twinksquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:55 schreef Em31 het volgende:
Hij lijkt echt een stuk jonger dan 33 jaar
Hij is precies op dezelfde dag als ik geboren zie ik nu de OP maakquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:55 schreef Em31 het volgende:
Hij lijkt echt een stuk jonger dan 33 jaar
En dit is een BANGER dus ik heb nu te hoge verwachtingen voor dit lied. Niet slim. Het wordt stom, het slechtste lied aller tijden. Dat is een betere mentaliteitquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
The Sun beweert dus dat Dua Lipa en Danny L Harle de schrijvers zijn van het nummer, die dus ook bijvoorbeeld Houdini hebben geschreven
https://www.thesun.co.uk/(...)eurovision-dua-lipa/
Inderdaad, wat ik nog weet van Years & Years is dat de zang live zo slecht was. Maar het is wel een grote naam (zij het dat hij dus niet onder die naam naar Eurovisie gaat) en er zit blijkbaar een serieus team achter qua songwriting. Al heb je dan ook het risico dat het een throwaway is die Dua Lipa niet zelf wilde zingen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ontzettend toffe keuze en dit klinkt als een serieuze kanshebber rekening houdend met het werk van Years & Years gecombineerd het schrijfwerk voor Dua Lipa.
Enige probleem dat ik zie zijn z'n zangkwaliteiten live... Zal in ieder geval hoog bij de bookies gaan staan tot de repetities beginnen.
Je kan je bijna niet voorstellen dat de BBC puur op namen af is gegaan, maar ook wel heeft geluisterd naar het liedje.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ik nog weet van Years & Years is dat de zang live zo slecht was. Maar het is wel een grote naam (zij het dat hij dus niet onder die naam naar Eurovisie gaat) en er zit blijkbaar een serieus team achter qua songwriting. Al heb je dan ook het risico dat het een throwaway is die Dua Lipa niet zelf wilde zingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |