abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211913100
Weegschaal zegt +5 maar daar zit veel vocht bij. Ik heb er wel vrede mee. Het is prima haalbaar om tegen de vakantie in juni op mijn doelgewicht te zitten. Vandaag nog 1 pak kerstkransjes opmaken en dan beginnen we er weer aan :)
pi_211913346
De eerste kilo is er al weer af. Met normaler en regelmatiger eten, wordt mijn stoelgang ook normaler. Altijd leuk :+
Spoilers!
pi_211914436
L: weer hetzelfde :+ iets teveel No Fiarytale wraps ingeslagen toen er een mooie aanbieding was
D: curry met romanesco, tofu en rijst
T: griekse yoghurt met honing, meloen
pi_211917517
Van de week om moeten keren omdat het -ondanks de droge app- keihard ging regenen. Vandaag naar de sportschool gegaan omdat het de hele middag zou regenen... hele workout naar een droog buiten zitten kijken :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 6 januari 2024 @ 14:42:43 #55
5428 crew  miss_sly
pi_211936997
De feestdagen best goed door gekomen. Dankzij corona een rustige kerst gehad want twee van de vier afspraken gingen toen niet door in verband met kwetsbare aanwezigen. Vrij weinig alcohol gedronken, een glaasje wijn hier en daar bij een diner, meer niet. Daar gingen voorheen wel flessen doorheen. Ondanks niet zo vaak naar de sportschool een kleine 400 gram aangekomen, wat ik meer onder schommelen schaar.

Mijn sportschool biedt een zes-weeks programma aan met onder andere eetschema's. Ik ga het denk ik toch maar eens proberen. Kijken of ik daarmee toch beter inzicht krijg in mijn eten en een paar kilo kan afvallen. In theorie weet ik het best goed, dat eten, maar ik doe toch iets niet goed als ik ondanks flink trainen maar niet afval of enorm in spiermassa aankom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211937051
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Mijn sportschool biedt een zes-weeks programma aan met onder andere eetschema's. Ik ga het denk ik toch maar eens proberen. Kijken of ik daarmee toch beter inzicht krijg in mijn eten en een paar kilo kan afvallen. In theorie weet ik het best goed, dat eten, maar ik doe toch iets niet goed als ik ondanks flink trainen maar niet afval of enorm in spiermassa aankom.
Wat is je doel? Afvallen of spiermassa aankomen?

Hier zit het ritme er weer goed in. Ben blij dat het regenachtige weer eindelijk plaats maakt voor droogte (al vond ik het vandaag wel koud, altijd iets te zeuren hebben toch :P).
O: kwark
S: 75 min boksen
T: eiwitshake
L: broodje carpaccio
T: stukje chocolade
D: pompoentagliattelle
T: eiwitreep (want komen eiwitten tekort vandaag)
pi_211937121
Nu mn stoelgang weer op de rails is voor het eerst weer durven wegen en ik ben geheel niet ontevreden *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator zaterdag 6 januari 2024 @ 15:09:30 #58
5428 crew  miss_sly
pi_211937294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 14:46 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Wat is je doel? Afvallen of spiermassa aankomen?

Hier zit het ritme er weer goed in. Ben blij dat het regenachtige weer eindelijk plaats maakt voor droogte (al vond ik het vandaag wel koud, altijd iets te zeuren hebben toch :P).
S: 75 min boksen
T: eiwitshake
L: broodje carpaccio
T: stukje chocolade
D: pompoentagliattelle
T: eiwitreep (want komen eiwitten tekort vandaag)
Vetpercentage naar onder 34% omdat dat voor mijn leeftijd de bovengrens is en meer spiermassa. Daarvoor zal afvallen noodzakelijk zijn. Het gaat maar om een paar kilo, en als dat met dat programma lukt, zit ik goed.

Ik denk overigens wel dat ik op de goede weg ben, maar ziek zijn en feestdagen hebben geen positieve invloed gehad, uiteraard. Het programma van de sportschool is overigens gratis; als ik er een hoop geld voor moest betalen, deed ik het niet.
  zaterdag 6 januari 2024 @ 19:20:15 #59
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_211940664
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 14:42 schreef miss_sly het volgende:
De feestdagen best goed door gekomen. Dankzij corona een rustige kerst gehad want twee van de vier afspraken gingen toen niet door in verband met kwetsbare aanwezigen. Vrij weinig alcohol gedronken, een glaasje wijn hier en daar bij een diner, meer niet. Daar gingen voorheen wel flessen doorheen. Ondanks niet zo vaak naar de sportschool een kleine 400 gram aangekomen, wat ik meer onder schommelen schaar.

Spiermassa's kun je niet in enorme hoeveelheden tegelijk aankomen. Welke vorm van sport doe je nu?

Je mag al erg tevreden zijn als je een halve tot een hele kilo per maand kán aankomen. Dat is volkomen normaal.

Hier morgen weer een uurtje privé PT.
Zo'n zin in! Tijdje geleden ook weer.

Ow en ik ben trouwens aangenomen op een stage-adres, zodat ik volgende maand kan starten met mijn opleiding Fitness-trainer A. Zin in! :) *)

@Sarabi waar heb je die romanesco vandaan. Wij vinden het ook heerlijk, maar zo moeilijk te vinden.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_211945951
Doel was eigenlijk om dit voor het nieuwe jaar te wegen, maar hey, wat boeit een week. Eindelijk onder de 70 kg! Vandaag gaf de weegschaal 69,9 aan! *O*
  zondag 7 januari 2024 @ 08:39:06 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_211945996
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 08:28 schreef Pinuts het volgende:
Doel was eigenlijk om dit voor het nieuwe jaar te wegen, maar hey, wat boeit een week. Eindelijk onder de 70 kg! Vandaag gaf de weegschaal 69,9 aan! *O*
Tof peanuts *O*
  Moderator zondag 7 januari 2024 @ 10:46:44 #62
5428 crew  miss_sly
pi_211947025
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 08:28 schreef Pinuts het volgende:
Wat goed *O*
  Moderator zondag 7 januari 2024 @ 10:49:14 #63
5428 crew  miss_sly
pi_211947042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 19:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Spiermassa's kun je niet in enorme hoeveelheden tegelijk aankomen. Welke vorm van sport doe je nu?

Je mag al erg tevreden zijn als je een halve tot een hele kilo per maand kán aankomen. Dat is volkomen normaal.

Hier morgen weer een uurtje privé PT.
Zo'n zin in! Tijdje geleden ook weer.

Ow en ik ben trouwens aangenomen op een stage-adres, zodat ik volgende maand kan starten met mijn opleiding Fitness-trainer A. Zin in! :) *)

@:sarabi waar heb je die romanesco vandaan. Wij vinden het ook heerlijk, maar zo moeilijk te vinden.
Ik doe krachttraining, vier keer per week. 2x benen, billen, schouders, buik en 2x borst, rug, biceps en triceps. En als het niet zeikt van de regen doe ik nog een uur powerwalk.

Het zit hem toch in mijn eten dus, dat kan niet ander. En mijn progressie is ook niet erg stabiel, want even ziek zijn of vakantie doet alle vooruitgang weer grotendeels teniet, lijkt het.

Wat leuk dat je die opleiding gaat doen! Veel succes en veel plezier.
  zondag 7 januari 2024 @ 11:52:54 #64
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_211947578
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2024 10:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik doe krachttraining, vier keer per week. 2x benen, billen, schouders, buik en 2x borst, rug, biceps en triceps. En als het niet zeikt van de regen doe ik nog een uur powerwalk.

Het zit hem toch in mijn eten dus, dat kan niet ander. En mijn progressie is ook niet erg stabiel, want even ziek zijn of vakantie doet alle vooruitgang weer grotendeels teniet, lijkt het.

Wat leuk dat je die opleiding gaat doen! Veel succes en veel plezier.
Als je het niet erg vindt, zie ik persoonlijk ruimte voor een leuke verbetering. Ik moet nu de deur uit, dus ik kom er morgen of vanavond op terug, ok? :)
  Moderator zondag 7 januari 2024 @ 12:06:48 #65
5428 crew  miss_sly
pi_211947781
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 11:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Als je het niet erg vindt, zie ik persoonlijk ruimte voor een leuke verbetering. Ik moet nu de deur uit, dus ik kom er morgen of vanavond op terug, ok? :)
Ik sta altijd open voor tips!

Misschien in het sport work out topic dan beter?
pi_211948073
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 19:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
@:sarabi waar heb je die romanesco vandaan. Wij vinden het ook heerlijk, maar zo moeilijk te vinden.
Tijdens de kerst verkocht AH ze weer :) verder zijn ze lastig te vinden inderdaad.
pi_211948933
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2024 12:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik sta altijd open voor tips!

Misschien in het sport work out topic dan beter?
Ben ook wel benieuwd. In het kader van je kan altijd meer leren :)
  Moderator zondag 7 januari 2024 @ 13:46:19 #68
5428 crew  miss_sly
pi_211948972
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 13:43 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ben ook wel benieuwd. In het kader van je kan altijd meer leren :)
Dat is ook zo. Ik wilde vooral niet teveel off topic, maar als anderen er ook benieuwd naar zijn, is hier ook prima :Y

Ik heb in ieder geval weer lekker gesport vanochtend. Het was druk, maar dat wordt vanzelf wel weer minder als iedereen zijn goede voornemens weer vergeten is :P
pi_211957596
Na een overgangsweek nu dag 1 :)
Vorige week alle lekkers van kerst opgemaakt maar ook al gezonder gegeten. Weegschaal gaat alweer iets naar beneden. Ik ben alleen niet echt fit. Eerst alleen verkouden maar nu doet de hele linkerkant van mijn gezicht pijn dus ik vrees dat ik een bijholteontsteking te pakken heb. Qua sport zal het dan vooral wandelen worden deze week.

Lijstje:
O: Boterham
T: 2 mandarijnen
L: salade, weet nog niet met wat
T: crackers
A: Aardappels (puree of gekookt), kipcordonbleu en spruitjes
T: afhankelijk waar ik qua kcal uitkom nog wat
pi_211958502
L: 2 pannenkoeken met stroop
D: verspakket prei kerrieschotel
pi_211959736
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2024 13:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is ook zo. Ik wilde vooral niet teveel off topic, maar als anderen er ook benieuwd naar zijn, is hier ook prima :Y

Wat mij betreft is dat sport-workout-eet-topic er niet voor niets :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 08-01-2024 12:48:32 ]
Spoilers!
pi_211973845
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 10:48 schreef Sarabi het volgende:
L: 2 pannenkoeken met stroop
D: verspakket prei kerrieschotel
Griekse yoghurt werd warme chocolademelk met slagroom :D

L: 2 groentewraps met falafel, hummus en feta
D: champignons, slavinken en 2 aardappelkroketjes
T: appel, peer en Griekse yoghurt met honing
pi_211975933
Vandaag echt een overwinning op mezelf gehad. Ik had echt een mentaal zware dag op het werk en was echt uitgeput (planningsdagen, geen idee waarom maar die vind ik echt altijd pittig. Denk vanwege de vele prikkels en drukte). Dus de hele middag spookte het al door mijn hoofd: pff ik ben moe. Ik heb echt zin om een pizza af te halen en daarna met een zak chips op de bank te ploffen. En een stemmetje zei ook al van jaa tijdens de lunch had je ook al zin in 'iets lekkers' uit de kantine, maar heb je toch gewoon 'braaf' gegeten dus het mag wel. Dus eigenlijk had ik mezelf al toestemming gegeven om 'los' te gaan. En toen zat ik in de auto en toen dacht ik nee, dit is nou echt een pure vorm van emotie-eten. Een pizza en chips, prima. Maar niet puur uit emotie ipv een keer bewust een momentje genieten. Dus toen ik van mezelf erkende dat het emotie eten was heb ik toch braaf een quiche uit de diepvries gehaald en als toetje mezelf getrakteerd op een klein stukje chocolade (20 gram ofzo). Dus uiteindelijk werd het ipv een pizza a 1000 kcal en een zak chips a 1000 kcal gewoon mijn avondeten (700 kcal) en chocolade (100 kcal). Dus toch 1200 kcal bespaard :P.

Uiteindelijke lijstje:
T: eitwitreep
L: boterham met ei, pistolet 30+ kaas
T: 2 kiwis
D: spinazie geitenkaas quiche en stukje chocolade
pi_211976002
Lekker is dat dan toch he Pinuts? *O*

Hier ook 2 dagen op rij door heel veel tegenzin toch naar buiten om te wandelen. Het moest echt van mezelf na al die regen, maar zoooo geen zin en uuuuren uitstellen. Vandaag op het allerlaatste moment dat het nog veilig kon toch gegaan. Werd ook niet lekker :')
pi_211976041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker is dat dan toch he Pinuts? *O*
Jaa. En nu voel ik me er ook oprecht veel beter over dan wanneer ik waarschijnlijk wel had toegeven. En ik kruip dadelijk gewoon om half 9 ofzo al mijn bed in dus kan ik ook niks extras meer eten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')