SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Ja ik zou daar ook niet blij van wordenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Men, waarom ben ik altijd zo down na een groepsetentje met collega's of zo.
Oh KAK, the jig is up!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Foguevilleverkeerde account dit ballie
Het zijn allemaal hele aardige gezellige mensen waar ik het goed mee kan vinden. Maar het voelt altijd zo eenzijdig of zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik zou daar ook niet blij van worden
omdat het veel van je vraagt, je mee gaat in andermans energie, en je later dus met een lege tank zitquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben allemaal getinte kindjes van zes vaders nu.
Zwabberbalquote:
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Normale mensen knappen op van een uitje, etentje of feestje maarrrrrrrrr dat geeft niets want we zijn allemaal mensen.
Jij krijgt etentjes?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, US is gewoon een basic normiequote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US die wat zegt over normale mensen. Moet niet gekker worden dit
heerlijke burnquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.
Oh, kerstpakket krijg ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt etentjes?
Ik krijg niet eens een kerstpakket
Daarover gesproken, er was al een datum, maar is er ook een locatie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat het veel van je vraagt, je mee gaat in andermans energie, en je later dus met een lege tank zit
ik heb sociale gelegenheden waar ik soms wel 3 dagen van moet bijkomen
Weet ie best aardig te verbergen danquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, US is gewoon een basic normie
Nee, je hebt zo’n vreetpakket al op een restauranttafel gehadquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, kerstpakket krijg ik ook niet hoor.
ja maar zusje heeft de zooi nog niet open staan voor reserveringen op die datumquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarover gesproken, er was al een datum, maar is er ook een locatie?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar zusje heeft de zooi nog niet open staan voor reserveringen op die datum
en het gaat nog om 3 locaties, dus we willen kijken welke zusjes ons kunnen handelen
huehue?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en het gaat nog om 3 locaties, dus we willen kijken welke zusjes ons kunnen handelen
Uh ohquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat vriendelijks en dingen waar een mens wat van kan lerenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat Arnhem niet meer bovenaan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mis compleet waar het vriendelijks in zatquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat vriendelijks en dingen waar een mens wat van kan leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
ah, so desu nequote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel, maar utrecht en woerden zitten er strak onderquote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel, maar utrecht en woerden zitten er strak onder
en iets met niet alle eieren in 1 mandje leggen enzo
ja maar I'm just Ken staat niet in de top 2000quote:
Nee, station is onder water gelopen. Of hebben ze ondertussen roostertjes daar beneden in die hal?quote:
Ik zag onlangs voor het eerst de trailer ervan en het lijkt me een absurde filmquote:
hij is leuk, heb m al 3x gezien, werkt geweldig als achtergrond film tijdens het tekenen of glas snijdenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zag onlangs voor het eerst de trailer ervan en het lijkt me een absurde film
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Barbie is te streamen nu he?
Als ik morgen niet te verjaardag ga, weet ik wat ik aanslinger.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze nu al 10 minuten in mijn hoofd
Ik heb netflix en disney deze maand. Zeg maar dat ik het niet kan zien omdat je streamingdienst nummer zoveel nodig hebtquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je dit langer dan 5 minuten kijkt als man dan werken je ballen nooit meer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En bezorgd en geïnteresseerd via dm informeert hoe het met je gaat als je vader net is overleden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leukste aan US vind ik dat hij doet alsof hij 100 uur per week werkt maar wel 16 uur per dag op FOK! zit. Dat hij claimt het meest fantastische seksleven te hebben maar het nooit over dates/vriendin heeft. Dat hij meent nooit plebsvoer te eten, maar ook nooit uitlegt hoe hij de tijd heeft om elke avond uitgebreid te koken. Dat hij doet voorkomen alsof hij de meest sociale persoon ooit is, maar schijnbaar al zijn vrije avonden op FOK! te vinden is. Hoe hij iedereen de maat neemt over opleiding en intelligentie, maar altijd vragen over zijn eigen opleiding weet te vermijden.
Zomaar wat dingetjes die ik leuk vind aan US
Ik hoard die diensten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb netflix en disney deze maand. Zeg maar dat ik het niet kan zien omdat je streamingdienst nummer zoveel nodig hebt
Ik ben sloeberquote:
Oh dimmyquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leukste aan US vind ik dat hij doet alsof hij 100 uur per week werkt maar wel 16 uur per dag op FOK! zit. Dat hij claimt het meest fantastische seksleven te hebben maar het nooit over dates/vriendin heeft. Dat hij meent nooit plebsvoer te eten, maar ook nooit uitlegt hoe hij de tijd heeft om elke avond uitgebreid te koken. Dat hij doet voorkomen alsof hij de meest sociale persoon ooit is, maar schijnbaar al zijn vrije avonden op FOK! te vinden is. Hoe hij iedereen de maat neemt over opleiding en intelligentie, maar altijd vragen over zijn eigen opleiding weet te vermijden.
Ik ook. Maar plan om gewoon een hoop meuk op een NAS te plempen want vijf abonnementen en alsnog kan ik de dingen die ik wil zien nergens vinden zonder extra te betalen, als ze er al zijn.quote:
Je witte puntmuts zit af en toe net zo scheef als je ballen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat het enige wat je te zeggen hebt? Wauw.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je witte puntmuts zit af en toe net zo scheef als je ballen.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je witte puntmuts zit af en toe net zo scheef als je ballen.
Waar te streamen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De tijd verdrijven. I guess.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:08 schreef Ama het volgende:
Ach zo krijg ik ook nooit antwoord wat hij hier nou eigenlijk doet.
oh dat is niet zo hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:12 schreef Shii het volgende:
Ik frons ook weleens m'nbij posts van US, maar wat ik de laatste tijd juist jammer vind hier in deze SC is dat er toch wel een soort van incrowd is met de etentjes en of je daarvoor uitgenodigd wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat iedereen er zoveel plezier in heeft en dat het leuk is, maar het is wel wat raar dat je er blijkbaar voor uitgenodigd moet zijn.
Mwah, er hebben meerdere oproepen in het topic gestaan daarvoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:12 schreef Shii het volgende:
Ik frons ook weleens m'nbij posts van US, maar wat ik de laatste tijd juist jammer vind hier in deze SC is dat er toch wel een soort van incrowd is met de etentjes en of je daarvoor uitgenodigd wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat iedereen er zoveel plezier in heeft en dat het leuk is, maar het is wel wat raar dat je er blijkbaar voor uitgenodigd moet zijn.
Genoeg meets die gewoon een topic hebben om animo open en bloot te checken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat is niet zo hoorJij mag ook komen
Alleen was je misschien niet vaak genoeg aanwezig om ook de animo check PM gekregen te hebben.
Je hoeft toch helemaal niet uitgenodigd te zijn? Maar natuurlijk wel aangemeldquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:12 schreef Shii het volgende:
Heeft er niks mee te maken hoor. Ik ben ook niet op de meets geweest en @bitterbal bijv. ook niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:12 schreef Shii het volgende:
Is bewust niet voor gekozen om trolls buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Genoeg meets die gewoon een topic hebben om animo open en bloot te checken.
En aan jou blijven we gewoon trekken dat je moet komenquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken hoor. Ik ben ook niet op de meets geweest en @:bitterbal bijv. ook niet.
Volgens mij kan iedereen zich ook aanmelden en is iedereen welkom.
US heeft gewoon een hoop blah blah blah en andere de maat nemen die hij zelf niet waar kan maken.
quote:
Ik kom in februari als @dud0r me uitnodigtquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En aan jou blijven we gewoon trekken dat je moet komen
Volgens mij pretty much wereldwijd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]binnenkort eens checken of de Nordic versie die ook heeft
ja heeft ook net zo veel zin als niksquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En aan jou blijven we gewoon trekken dat je moet komen
Verre van alle meets hebben dat, niks aparts voor hier.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Genoeg meets die gewoon een topic hebben om animo open en bloot te checken.
Ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom in februari als @:dud0r me uitnodigt
Nooooooooooooquote:
DUUUUDquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haha, los..quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En US ben ik klaar mee, het enige wat die kan is m'n posts uit hun verband trekken en me daar op aanvallen. Of lekker uitlokken om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen.
Nog los van alle onzinverhalen.
Die werkt nu nogquote:
Die gedachte schoot ook door m'n hoofd.quote:
Ik ben nog onderweg voor werkquote:
Ripquote:
Ja oké, is misschien niks persoonlijks, maar het komt wel zo over. Maar prima verder. Ik heb pas een hele leuke meet gehad dus kan er weer even tegen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verre van alle meets hebben dat, niks aparts voor hier.
Niet iedereen kan altijd alles meekrijgen. Is niks persoonlijks.
goed, hoe meer impotente mannen des te beterquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit langer dan 5 minuten kijkt als man dan werken je ballen nooit meer.
yoohoo yoo hoo a pirates life for you?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook. Maar plan om gewoon een hoop meuk op een NAS te plempen want vijf abonnementen en alsnog kan ik de dingen die ik wil zien nergens vinden zonder extra te betalen, als ze er al zijn.
hbo max of mijn woonkamerquote:
als je mee wilde naar de vreetmeet, had je je op moeten geven, was een week lang dagelijks gemeldquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:12 schreef Shii het volgende:
maar dudje is niet degene die het organiseertquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze mag nu gewoon nog steeds mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
ls je mee wilde naar de vreetmeet, had je je op moeten geven, was een week lang dagelijks gemeld
Jij dan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dudje is niet degene die het organiseert![]()
ben ik te min?
dat ook @Shiiquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze mag nu gewoon nog steeds mee natuurlijk.
quote:
Dat is ook goed. Het komt sws neer op jullie plukken een datum en ik kijk of ik tijd/zin heb om te komenquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje was er klaar mee vorige keer en die heeft een nieuwe baan volgende maand, dus die heeft het druk zat
Ik heb die helaas ook gemist.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je mee wilde naar de vreetmeet, had je je op moeten geven, was een week lang dagelijks gemeld
Jullie zijn een koppel?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb die helaas ook gemist.
Het lijkt ons (ik en @:spockjuh ) ook wel leuk om mee te gaan
Zo werkt het nietquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook goed. Het komt sws neer op jullie plukken een datum en ik kijk of ik tijd/zin heb om te komen
Meet?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje, ben je eerst bang dat het te veel over de meet gaat en nu voelen mensen zich buitengesloten omdat ze van niks wisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hehe afspreken en niet komen is iets anders dan aansluitenquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo werkt het nietbij Cubanita moest je dan gewoon alsnog dokken als je niet kwam opdagen.
Gedeeltelijk. Ergens hoop ik ook een hoop van mijn fysieke collectie er op te zetten. Het is nog maar de vraag hoeveel tijd ik daar in ga stoppen. Maar is wel handig, kan m'n zusje er ook ook remote op inloggen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
yoohoo yoo hoo a pirates life for you?
Een dds.nl koppelquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:44 schreef Koen66 het volgende:
een Fok koppel ondanks Fok of dankzij Fok? @:goitske
Dat is niet afspreken en wel komenquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hehe afspreken en niet komen is iets anders dan aansluiten
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is niet afspreken en wel komen
Kom je in februariquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig met mijn postsquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb Spockjuh tot 3 weken geleden ook nog nooit zien posten
quote:
Dat heb ik ook hoor, ben wel een tikje introvert maar kan goed luisteren en converseren en krijg er wel energie van, je moet alleen de zuigers weren en je uitspreken, open en eerlijk, als je dat niet goed hebt geleerd voel jeje kut omdat je je bek niet hebt opengetrokken, en dat ken ik ook wel van periodes dat je je misschien eens wat minder voelt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Normale mensen knappen op van een uitje, etentje of feestje maarrrrrrrrr dat geeft niets want we zijn allemaal mensen.
Wie?quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig met mijn posts
En van de maten werd buiten wat afgekloven knoken niets meer teruggevonden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Maten kwamen langs die ik al te lang niet gezien had en het was gezellig weer, burb
Poah nee dat zijn goede maten, eentje speelde ik nog mee in de zandbak (no homo)quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En van de maten werd buiten wat afgekloven knoken niets meer teruggevonden.
quote:. No sitting down on your butt
The world don't owe you
No sitting down in a rut
I wanna show you
Don't waste your energy
On making enemies
Just take a deep breath
And work your way up
Let's work, be proud
Stand tall, touch the clouds
Man and woman, be free
Let's work, kill poverty
La, la, la
Work your way up
Let's work, be proud
Man and woman, be free
Let's work, kill poverty
You're sitting down on your butt
And your get greedy
You start to lose your nuts
Don't you look seedy
Can generosity bring you humility
So take a deep breath
Ain't gonna sweat for you
Ain't gonna sigh for you
Ain't gonna cry for you
If you're lazy
Ain't gonna slave for you
Ain't gonna hurt for you
It just won't work for you
If you're lazy
Let's work, be proud
Let's work, let's eat
Let's live in ecstasy
Man and woman, be free
Let's work, kill poverty
Let's work, be proud
Man and woman, be free
Let's work, let's work
Get down in the dirt and let's work
Get down in the dirt and let's work
Get up, be free
Get down in the dirt, let's work
Get down in the dirt, let's work
Get down in the dirt
Take off your shirt
Get down in the dirt
Let's work
morgen geen plannen, zondag met schoonouders mee op kerstvisite bij m'n demente moeder.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen geen plannen, zondag met schoonouders mee op kerstvisite bij m'n demente moeder.
Ja dat zou fijn zijn. Hopelijk wordt het een gezellige dag.quote:
dag is een groot woord, na een uur of 2 wordt het voor haar echt te veel en is het beter te gaanquote:Op zaterdag 16 december 2023 01:00 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zou fijn zijn. Hopelijk wordt het een gezellige dag.
Op de skis dan maarquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een lief klein meisje .
quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Lief meisje geboren op 9 dec. nu woont ze bij ons, Evangeline Jingling.
Ja, ze heeft nu krampjes, dat is nog even leven hoe dat op te lossen en het gaat best goed.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 01:41 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die vroeg opstaan, hebben die gewoonte waarschijnlijk te danken aan hun zijdelingse voorouders, de Neanderthalers, zeggen wetenschappers na analyse van ons erfgoed. Hoewel de meeste oude genen in de moderne mens door oude kruisingen door de evolutie zijn uitgewist, is er nog een klein deel Neanderthaler erfgoed in ons allen overgebleven.
oh gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 december 2023 05:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik legde ze altijd op hun buik op de binnenkant van onderarm. hoofdje op mijn hand. Endan met de andere hand wrijven over het rugje.quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nu krampjes, dat is nog even leven hoe dat op te lossen en het gaat best goed.
het voelt apart, om verantwoordelijk te zijn voor zoiets fragiels.
Dank jequote:
Vandaag naar Enschede, zus is geopereerd.quote:
Grote operatie?quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag naar Enschede, zus is geopereerd.
Morgen verder met schilderen en behangen
Ja behoorlijk, totale renovatie kan je het wel noemenquote:
sow,quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, totale renovatie kan je het wel noemen
Blaas, endeldram, eierstokken baarmoeder
Baarmoeder verwijderd, eileiders verwijderd, endeldarm ingekort en blaas omhoog getrokken.
5 uur durende operatie
Ja, ze heeft best veel pijn zegt ze kan mij er wel iets bij voorstellen.quote:
lijkt mij niet meer dan logisch bij zo'n ingreepquote:Op zaterdag 16 december 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze heeft best veel pijn zegt ze kan mij er wel iets bij voorstellen.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 05:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Nee, meestal nietquote:Op zaterdag 16 december 2023 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij niet meer dan logisch bij zo'n ingreep
maar goed, dit zullen ze niet zomaar doen denk ik maar
Zo jeetje. Waarom was dat allemaal nodig?quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, totale renovatie kan je het wel noemen
Blaas, endeldram, eierstokken baarmoeder
Baarmoeder verwijderd, eileiders verwijderd, endeldarm ingekort en blaas omhoog getrokken.
5 uur durende operatie
Helemaal precies weet ik het niet, maar de hele boel was verzakt en de endeldarm was net een harmonica in elkaar geschoven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo jeetje. Waarom was dat allemaal nodig?
Dat klinkt naarquote:Op zaterdag 16 december 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal precies weet ik het niet, maar de hele boel was verzakt en de endeldarm was net een harmonica in elkaar geschoven.
Ze kon bijna niet meer naar de wc
Gefeliciteerd! Gaat vanzelf over die krampjes gewoon lekker knuffelen. Als het uren huilen is niet je er wel wat meequote:Op zaterdag 16 december 2023 05:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nu krampjes, dat is nog even leven hoe dat op te lossen en het gaat best goed.
het voelt apart, om verantwoordelijk te zijn voor zoiets fragiels.
Thnxquote:Op zaterdag 16 december 2023 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt naarik duim voor een spoedig herstel
Hey Haagsquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:02 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes en @:dud0r
quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:02 schreef Haags het volgende:
Hallo vriendjes, vriendinnetjes en @:dud0r
Nee. Haags moet lief doenquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
terug naar bed en met andere been uitstappen
Hij benoemt jou juist apart om lief te doenquote:
Bij mij zit het slijm in mijn keel nu lekker los, lekker vunzige hoestbuienquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En nog steeds last van m’n keel
Komt door de pirk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En nog steeds last van m’n keel
Neuh, gewoon ketamine https://nos.nl/artikel/25(...)acteur-matthew-perryquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:09 schreef Recce het volgende:
Zou Matthew Perry ook de gifspuit hebben gehad?
Drugs voor zwakkies noemen ze ketamine toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, gewoon ketamine https://nos.nl/artikel/25(...)acteur-matthew-perry
Iedereen die nu doodgaat heeft de pirk gehad. Anders waren ze niet doodgegaan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:09 schreef Recce het volgende:
Zou Matthew Perry ook de gifspuit hebben gehad?
Ik dacht dat het oorspronkelijk voor paarden was.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs voor zwakkies noemen ze ketamine toch?
Er is juist opvallende oversterfte bij ongevaccineerden dit najaar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen die nu doodgaat heeft de pirk gehad. Anders waren ze niet doodgegaan.
Mensen zonder pirk leven eeuwig.
Narcosemiddel ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat het oorspronkelijk voor paarden was.
Het is een vrij zwaar verdovingsmiddel. Snap ook niet waarom het een partydrug is, ik kreeg het toen ik op de IC lag, ik was hem vooral keihard aan het spacen en veel slapen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs voor zwakkies noemen ze ketamine toch?
Het is niet best. De reacties op deze Tweet zijn vrij deprimerend.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is juist opvallende oversterfte bij ongevaccineerden dit najaar.
quote:Niet de Corona maar dat experimentele goedje heeft het immuunsysteem kapot gemaakt. Gewoon prikschade, Maarten maar dat past niet in het narratief!
Nietesquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij benoemt jou juist apart om lief te doen
Ja wantrouwende mensen wiens hersenen niet logisch en optimaal werken zul je altijd blijven houden.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is niet best. De reacties op deze Tweet zijn vrij deprimerend.
[ twitter ]
[..]
Mensen die elkaar graag mogen plagen elkaar het vaakstquote:
Dat zegt mainstream media!'1!!quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is juist opvallende oversterfte bij ongevaccineerden dit najaar.
OPEN JE OGEN!quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zegt mainstream media!'1!!
EN ONTSPAN JE ANUS!quote:
Tweets are now posts. In the same app update that wiped out the bird logo, the company swapped its classic blue “tweet” button for one that says “post.”quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoe heten tweets op X tegenwoordig eigenlijk?
X-en?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
dat is ook niet hipquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tweets are now posts. In the same app update that wiped out the bird logo, the company swapped its classic blue “tweet” button for one that says “post.”
Kruisjesquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Essiequote:
hadden we vroeger wat met X?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
X-en?
Wel toepasselijk. Vroegah had je iets met X maar nu kun je er beter bij uit de buurt blijven
Die vinden dat ze het gelijk nu aan hun zijde hebben, vooral omdat niemand meer zin heeft in die discussies.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wantrouwende mensen wiens hersenen niet logisch en optimaal werken zul je altijd blijven houden.
ja anders is het geen eXquote:
Grmblquote:
Ja dat is ook een erg verzuurd links en moraalverheven clubje dat wantrouwen opwekt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zegt mainstream media!'1!!
Beter sluit je het direct af iddquote:
quote:
Jij doet niet aan exen?quote:
quote:
X gonna give it to ya!quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
X-en?
Wel toepasselijk. Vroegah had je iets met X maar nu kun je er beter bij uit de buurt blijven
VOCHTIG POESJEquote:
GMTAquote:
En hoe groot waren je orenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef essnhills het volgende:
Werd vannacht bruut gewekt door pijn achter mijn oog
Zal wel komen door de oogmeting gister.
quote:
Wat is dit?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
X gonna give it to ya!
[..]
VOCHTIG POESJE
Wat hebben ze er allemaal mee gedaan danquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef essnhills het volgende:
Werd vannacht bruut gewekt door pijn achter mijn oog
Zal wel komen door de oogmeting gister.
Mijn oren zijn niet zo groot, daarom heb ik xxs dopjes voor mijn loops. Maar wat heeft dat met mijn ogen te maken?quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Exen doen niet aan mij
ik heb wel een heleboel exe'n
Een liedje.quote:
Ik kan niet lezenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oren zijn niet zo groot, daarom heb ik xxs dopjes voor mijn loops. Maar wat heeft dat met mijn ogen te maken?
Er stond net ergens een reactie tussen dat iemand geen studie gevolgd hoefde te hebben want hij had inzicht.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook een erg verzuurd links en moraalverheven clubje dat wantrouwen opwekt.
Mensen hatenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit die reacties te lezen en het is weer 2021 en ik haat mensen zo intens.
Nouja, kreeg zo'n speciale bril op doe je ogen uit elkaar halen (als in ze zien dan allebei iets anders en dat kijkt heel naar) en dan moet je naar speciale plaatjes kijken en zeggen of de symbooltjes recht zijn of dat ze een afwijking hebben naar links of rechts en bij andere weer naar boven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat hebben ze er allemaal mee gedaan dan
Ik weet niet wat je allemaal aan het lezen bent, maar het klinkt als een plek waar normale mensen niet moeten komen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond net ergens een reactie tussen dat iemand geen studie gevolgd hoefde te hebben want hij had inzicht.
Oké ik ga morgen solliciteren bij de NASA met m'n inzicht.
Ik ga morgen je moeder opereren met inzicht.
Ik kreeg gister wel inzicht in mijn zichtquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond net ergens een reactie tussen dat iemand geen studie gevolgd hoefde te hebben want hij had inzicht.
gewoon niet lezen is beter voor je gezondheidquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms lijk je op mij.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt heel comfortabelquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, kreeg zo'n speciale bril op doe je ogen uit elkaar halen (als in ze zien dan allebei iets anders en dat kijkt heel naar) en dan moet je naar speciale plaatjes kijken en zeggen of de symbooltjes recht zijn of dat ze een afwijking hebben naar links of rechts en bij andere weer naar boven.
Maar ondertussen probeert je brein dat allemaal te compenseren en je ogen aan te sturen zodat je wel normaal ziet ipv die gare plaatjes.
quote:
Het internet.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat je allemaal aan het lezen bent, maar het klinkt als een plek waar normale mensen niet moeten komen.
Dat soort reacties moet je vooral niet lezen. Alleen het is wel treurig dat mensen echt echt denken dat de wereld zo in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja fantastischquote:
Ik snap ook niet wat ik mezelf aandoe.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon niet lezen is beter voor je gezondheid
Dus dan negeer je mijn groet maar gewoon?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor jou heb ik heb catch phrase
essnhillsje klinkt niet echt.
Die mensen kunnen ook niet lezen en reageren allemaal hetzelfde. En dan zouden anderen schaapjes zijn. Ik weet niet wat voor schimmel ze hebben ingeademd hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort reacties moet je vooral niet lezen. Alleen het is wel treurig dat mensen echt echt denken dat de wereld zo in elkaar steekt.
Ik negeerde hem helemaal nietquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus dan negeer je mijn groet maar gewoon?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik negeerde hem helemaal niet
Ik zwaai, jij zwaait terug. Zal wel een +1 geven.
Je moet ze blijkbaar toch serieus nemen, want ze mogen allemaal stemmenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen kunnen ook niet lezen en reageren allemaal hetzelfde. En dan zouden anderen schaapjes zijn. Ik weet niet wat voor schimmel ze hebben ingeademd hoor.
quote:
Ja dat kan ik niet zien want je hand zit ervoorquote:
quote:
3 zeteltjes nog maar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ze blijkbaar toch serieus nemen, want ze mogen allemaal stemmen
Kerstflatiequote:Op zaterdag 16 december 2023 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor speciale kerstproducten in de supermarkt betaal je dit jaar fors meer. De prijzen van producten als kerstkransjes en ragout zijn nu ruim 10 procent hoger dan eind 2022.
We worden hier ook weer beflikkerd
Die grote kerstkransen is ook een mooie, daar zaten er voorgaande jaren veel meer van in een pakje en nu veel minder en daar gooien ze er even doodleuk een euro´tje of 3 bij op de prijs.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor speciale kerstproducten in de supermarkt betaal je dit jaar fors meer. De prijzen van producten als kerstkransjes en ragout zijn nu ruim 10 procent hoger dan eind 2022.
Voor de ragout gewoon kroketten kopen en die leegscheppenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb jij nu ook al de covipsquote:
Dagje meer werken of een paar uurtjes overwerken en dit probleem is verholpen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verkoudheidje te pakken.quote:
Of je raakt juist kwekverkouden bij gebrek aan dagelijkse influenza besmettingen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkoudheidje te pakken.![]()
Het is gewoon geen goed idee om onder de mensen te zijn. Wij autistische zolderkamerbewoners hebben dat heel goed gezien.
Ik zit wel meerdere keren per week tussen het snotterende kwekplebs in het ovquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je raakt juist kwekverkouden bij gebrek aan dagelijkse influenza besmettingen.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de ragout gewoon kroketten kopen en die leegscheppen
Af en toe aan een treinstoel likken of aan zo'n handvat in de trein dan maar.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit wel meerdere keren per week tussen het snotterende kwekplebs in het ov
Ik had laatst champignonroomsaus gemaakt. Dat zou ook een lekkere ragout zijn, als het wat verder ingedikt zou zijnquote:
Jij gaat toch altijd stiekem eerste klasse zitten?quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit wel meerdere keren per week tussen het snotterende kwekplebs in het ov
Ik ken een uitermate knappe vrouw die dit deed en die vond ik daarna totaal niet meer knap.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de ragout gewoon kroketten kopen en die leegscheppen
Denk dat je in een gemiddelde NS-trein heel interessante bacteriestammen kunt vindenquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe aan een treinstoel likken of aan zo'n handvat in de trein dan maar.
Ja dat is lekker iddquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had laatst champignonroomsaus gemaakt. Dat zou ook een lekkere ragout zijn, als het wat verder ingedikt zou zijn
Als het heel druk is wel ja. Maar dat zouden we niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd stiekem eerste klasse zitten?
Er zit bijna beangstigend weinig verschil tussen champignonsoep, champignonragout en champignonsaus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had laatst champignonroomsaus gemaakt. Dat zou ook een lekkere ragout zijn, als het wat verder ingedikt zou zijn
Ik ga vanmiddag erwtenragoutsoep makenquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit bijna beangstigend weinig verschil tussen champignonsoep, champignonragout en champignonsaus.
Erwtensaus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag erwtenragoutsoep maken
Topambtenaar fraudeert met OV!quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het heel druk is wel ja. Maar dat zouden we niet doorvertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |