SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Ja ik zou daar ook niet blij van wordenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Men, waarom ben ik altijd zo down na een groepsetentje met collega's of zo.
Oh KAK, the jig is up!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Foguevilleverkeerde account dit ballie
Het zijn allemaal hele aardige gezellige mensen waar ik het goed mee kan vinden. Maar het voelt altijd zo eenzijdig of zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik zou daar ook niet blij van worden
omdat het veel van je vraagt, je mee gaat in andermans energie, en je later dus met een lege tank zitquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben allemaal getinte kindjes van zes vaders nu.
Zwabberbalquote:
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Normale mensen knappen op van een uitje, etentje of feestje maarrrrrrrrr dat geeft niets want we zijn allemaal mensen.
Jij krijgt etentjes?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, US is gewoon een basic normiequote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US die wat zegt over normale mensen. Moet niet gekker worden dit
heerlijke burnquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.
Oh, kerstpakket krijg ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt etentjes?
Ik krijg niet eens een kerstpakket
Daarover gesproken, er was al een datum, maar is er ook een locatie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat het veel van je vraagt, je mee gaat in andermans energie, en je later dus met een lege tank zit
ik heb sociale gelegenheden waar ik soms wel 3 dagen van moet bijkomen
Weet ie best aardig te verbergen danquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, US is gewoon een basic normie
Nee, je hebt zo’n vreetpakket al op een restauranttafel gehadquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, kerstpakket krijg ik ook niet hoor.
ja maar zusje heeft de zooi nog niet open staan voor reserveringen op die datumquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarover gesproken, er was al een datum, maar is er ook een locatie?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar zusje heeft de zooi nog niet open staan voor reserveringen op die datum
en het gaat nog om 3 locaties, dus we willen kijken welke zusjes ons kunnen handelen
huehue?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en het gaat nog om 3 locaties, dus we willen kijken welke zusjes ons kunnen handelen
Uh ohquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat vriendelijks en dingen waar een mens wat van kan lerenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat Arnhem niet meer bovenaan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mis compleet waar het vriendelijks in zatquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat vriendelijks en dingen waar een mens wat van kan leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
ah, so desu nequote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel, maar utrecht en woerden zitten er strak onderquote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel, maar utrecht en woerden zitten er strak onder
en iets met niet alle eieren in 1 mandje leggen enzo
ja maar I'm just Ken staat niet in de top 2000quote:
Nee, station is onder water gelopen. Of hebben ze ondertussen roostertjes daar beneden in die hal?quote:
Ik zag onlangs voor het eerst de trailer ervan en het lijkt me een absurde filmquote:
hij is leuk, heb m al 3x gezien, werkt geweldig als achtergrond film tijdens het tekenen of glas snijdenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zag onlangs voor het eerst de trailer ervan en het lijkt me een absurde film
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Barbie is te streamen nu he?
Als ik morgen niet te verjaardag ga, weet ik wat ik aanslinger.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze nu al 10 minuten in mijn hoofd
Ik heb netflix en disney deze maand. Zeg maar dat ik het niet kan zien omdat je streamingdienst nummer zoveel nodig hebtquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je dit langer dan 5 minuten kijkt als man dan werken je ballen nooit meer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze nu al 10 minuten in mijn hoofd
En bezorgd en geīnteresseerd via dm informeert hoe het met je gaat als je vader net is overleden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leukste aan US vind ik dat hij doet alsof hij 100 uur per week werkt maar wel 16 uur per dag op FOK! zit. Dat hij claimt het meest fantastische seksleven te hebben maar het nooit over dates/vriendin heeft. Dat hij meent nooit plebsvoer te eten, maar ook nooit uitlegt hoe hij de tijd heeft om elke avond uitgebreid te koken. Dat hij doet voorkomen alsof hij de meest sociale persoon ooit is, maar schijnbaar al zijn vrije avonden op FOK! te vinden is. Hoe hij iedereen de maat neemt over opleiding en intelligentie, maar altijd vragen over zijn eigen opleiding weet te vermijden.
Zomaar wat dingetjes die ik leuk vind aan US
Ik hoard die diensten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb netflix en disney deze maand. Zeg maar dat ik het niet kan zien omdat je streamingdienst nummer zoveel nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |