SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Ja ik zou daar ook niet blij van wordenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Men, waarom ben ik altijd zo down na een groepsetentje met collega's of zo.
Oh KAK, the jig is up!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Foguevilleverkeerde account dit ballie
Het zijn allemaal hele aardige gezellige mensen waar ik het goed mee kan vinden. Maar het voelt altijd zo eenzijdig of zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik zou daar ook niet blij van worden
omdat het veel van je vraagt, je mee gaat in andermans energie, en je later dus met een lege tank zitquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben allemaal getinte kindjes van zes vaders nu.
Zwabberbalquote:
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Normale mensen knappen op van een uitje, etentje of feestje maarrrrrrrrr dat geeft niets want we zijn allemaal mensen.
Jij krijgt etentjes?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, US is gewoon een basic normiequote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US die wat zegt over normale mensen. Moet niet gekker worden dit
heerlijke burnquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.
Oh, kerstpakket krijg ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt etentjes?
Ik krijg niet eens een kerstpakket
Daarover gesproken, er was al een datum, maar is er ook een locatie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat het veel van je vraagt, je mee gaat in andermans energie, en je later dus met een lege tank zit
ik heb sociale gelegenheden waar ik soms wel 3 dagen van moet bijkomen
Weet ie best aardig te verbergen danquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, US is gewoon een basic normie
Nee, je hebt zo’n vreetpakket al op een restauranttafel gehadquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, kerstpakket krijg ik ook niet hoor.
ja maar zusje heeft de zooi nog niet open staan voor reserveringen op die datumquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarover gesproken, er was al een datum, maar is er ook een locatie?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar zusje heeft de zooi nog niet open staan voor reserveringen op die datum
en het gaat nog om 3 locaties, dus we willen kijken welke zusjes ons kunnen handelen
huehue?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en het gaat nog om 3 locaties, dus we willen kijken welke zusjes ons kunnen handelen
Uh ohquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat vriendelijks en dingen waar een mens wat van kan lerenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh hai vrijdagavond thuis achter de pc pratend tegen niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |