Nee, wel een darmspoeling.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:32 schreef Bezsen het volgende:
Controleren jullie je prostaat wel eens?
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja.
(maar stiekem vind ik zelf zo’n kerstmarkt ook best leuk)
De net iets kleinere Duitse steden zijn vaak wat gemoedelijker. Keulen en Düsseldorf zijn zo enorm druk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog weleens naartoe. Vorig jaar Aachen gedaan, dat was ook wel prima al stelt die ‘stad’ echt niks voor.
Er staan nu toch betonblokken?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef AllesKaputt het volgende:
Kerstmarkten zijn het bewijs dat de Duitsers niks van de Holocaust hebben geleerd.
In Berlijn bedoel je?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er staan nu toch betonblokken?
Al behandeld.quote:
Ja geloof ik direct. Wel vaker in Düsseldorf geweest maar nog nooit op de kerstmarkt dus ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De net iets kleinere Duitse steden zijn vaak wat gemoedelijker. Keulen en Düsseldorf zijn zo enorm druk.
Koekoek sowquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef AllesKaputt het volgende:
Kerstmarkten zijn het bewijs dat de Duitsers niks van de Holocaust hebben geleerd.
Curryworst halen dat is echt genot.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
De komende twee dagen zit ik in Düsseldorf dus dan ben ik er helaas niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |