kerstmarkt met de vrouw zekerquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n ordinair vrijgezellenfeest?
Iedere darter die een dubbel mist is mentaal niet fit.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n ordinair vrijgezellenfeest?
Daar ben ik ook wel een keer geweestquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Mezelf wel volgooien met Glühwein op, jawel, de kerstmarkt.
niks mis mee gappie. Ik ga volgende week naar Dortmundquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Mezelf wel volgooien met Glühwein op, jawel, de kerstmarkt.
Marcheren kunnen ze wel die Duitsersquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
In Düsseldorf moet ik wel lachen om de Polizei die op strak tempo door die uitgangsstraat beukt terwijl het mokerdruk is.
Ja.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een keer geweest
Moet je van je vriendin?
Daar wil ik ook nog weleens naartoe. Vorig jaar Aachen gedaan, dat was ook wel prima al stelt die ‘stad’ echt niks voor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks mis mee gappie. Ik ga volgende week naar Dortmund
oh dat kan ook nog weleens ja. Vorig jaar al Münster gedaan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog weleens naartoe. Vorig jaar Aachen gedaan, dat was ook wel prima al stelt die ‘stad’ echt niks voor.
Nee, wel een darmspoeling.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:32 schreef Bezsen het volgende:
Controleren jullie je prostaat wel eens?
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja.
(maar stiekem vind ik zelf zo’n kerstmarkt ook best leuk)
De net iets kleinere Duitse steden zijn vaak wat gemoedelijker. Keulen en Düsseldorf zijn zo enorm druk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog weleens naartoe. Vorig jaar Aachen gedaan, dat was ook wel prima al stelt die ‘stad’ echt niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |