Er staan nu toch betonblokken?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef AllesKaputt het volgende:
Kerstmarkten zijn het bewijs dat de Duitsers niks van de Holocaust hebben geleerd.
In Berlijn bedoel je?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er staan nu toch betonblokken?
Al behandeld.quote:
Ja geloof ik direct. Wel vaker in Düsseldorf geweest maar nog nooit op de kerstmarkt dus ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De net iets kleinere Duitse steden zijn vaak wat gemoedelijker. Keulen en Düsseldorf zijn zo enorm druk.
Koekoek sowquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:43 schreef AllesKaputt het volgende:
Kerstmarkten zijn het bewijs dat de Duitsers niks van de Holocaust hebben geleerd.
Curryworst halen dat is echt genot.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
De komende twee dagen zit ik in Düsseldorf dus dan ben ik er helaas niet bij.
Mijn beste herinnering aan de kerstmarkt van Dusseldorf was een clown die er enorm depressief uitzagquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja geloof ik direct. Wel vaker in Düsseldorf geweest maar nog nooit op de kerstmarkt dus ben erg benieuwd.
heb Düsseldorf ooit op 30 december gedaan. was lekker rustig maar nog genoeg te doen. Ook die Rheinturm op geweest toen, stralend weer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja geloof ik direct. Wel vaker in Düsseldorf geweest maar nog nooit op de kerstmarkt dus ben erg benieuwd.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn beste herinnering aan de kerstmarkt van Dusseldorf was een clown die er enorm depressief uitzag
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn beste herinnering aan de kerstmarkt van Dusseldorf was een clown die er enorm depressief uitzag
[ afbeelding ]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #5quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb Düsseldorf ooit op 30 december gedaan. was lekker rustig maar nog genoeg te doen. Ook die Rheinturm op geweest toen, stralend weer.
Dat glas daar dat je direct naar beneden kijktquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb Düsseldorf ooit op 30 december gedaan. was lekker rustig maar nog genoeg te doen. Ook die Rheinturm op geweest toen, stralend weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |