Kritiek is niet gewenst zo te zien.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan ook minder of niet kijken zoals ik. Er zijn ook andere programma's
Ik geef kritiek. Ik vind het een weinig inhoudelijk programma met bepaalde mensen die zich te belangrijk vinden. Ik kijk het een paar keer per week. Ik vind het ook wel leuk. Op bepaalde kinderachtige dingen na. Het bepaald zeker niet mijn mening.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kritiek is niet gewenst zo te zien.
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kritiek is niet gewenst zo te zien.
Gruweljk hè ? Zie na herman de scherman een voorstukje voor vanavond op NPO1 komen heleen an Rooijen en dingens mens prominent. Snl de tv uitgezet.quote:Op zondag 31 december 2023 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hélène Hendriks: ’Goed dat Johan Derksen Noa Vahle niet beschermt’
2023 was een jaar met grote contrasten voor Hélène Hendriks, die vanaf maandag twee weken de mannen van Vandaag Inside vervangt in De oranjewinter op SBS6. Terwijl televisierecensenten en vakgenoten de presentatrice - die in oktober voor het tweede jaar op een rij de Televizier-Ring voor beste presentatrice won - de hemel in prezen, verloor ze haar grote criticaster: haar vader. Tijdens de jaarwisseling staat ze hier zeker bij stil, maar niet te lang. „Het is echt goed zo...”
Hélène Hendriks maakte indruk in 2023 als nuchtere presentatrice, die ’De oranjezomer’ kleur en kwaliteit gaf. Daarnaast ontfermde de presentatrice zich over het talent Noa Vahle. „Zij kan de kritiek van Johan Derksen dragen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)vahle-niet-beschermt
Was vroeger Joep Schreuder de ezel om verder te komen, nu is het Noah Vahle om haar toekomst veilig te stellen
Triest dit
Volgens mij wel? Kan me wel zoiets herinnerenquote:Op zondag 31 december 2023 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Was de vorige Ziggo show eigenlijk ook uitgezonden? Kan me er namelijk weinig van herinneren?
Alleen als je minder dan stront verwachtquote:Op zondag 31 december 2023 22:43 schreef ISVV het volgende:
Oh, dit kijk ik morgen (nuchter) terug. Hopelijk voldoet het aan mijn verwachtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |