Nog ff Harrie.quote:
"Hoer Rondhangen"quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:23 schreef maily het volgende:
@:Mazikeen je had vast een andere TT verwacht![]()
Hoerenbier ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:23 schreef maily het volgende:
@:Mazikeen je had vast een andere TT verwacht![]()
De leidinggevende ook niet?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Helaas niet veel knappe mannelijke collega's
Nog geen Kerstborrel gehad?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Helaas niet veel knappe mannelijke collega's
De mannelijke leidinggevende is 1 van mijn beste vrienden, dus nee ik moet er niet aandenkenquote:
Kerstborrel is 22 decemberquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog geen Kerstborrel gehad?
Of werkt er sowieso weinig manvolk bij jullie?
Maar goed ook danquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De mannelijke leidinggevende is 1 van mijn beste vrienden, dus nee ik moet er niet aandenken
[..]
Kerstborrel is 22 december
Jawel maar ze zijn te jong (in de 20) en niet leuk
Oh ja, jij was al eerder klaar vandaag! Excuus.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoorde trek net mijn 2de open, ze smaken weer lovely vandaag
Leeftijd is maar een getalquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:27 schreef Mazikeen het volgende:
Jawel maar ze zijn te jong (in de 20)
Dat is een goed excuusquote:en niet leuk
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Mooi vooruitzichtquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik moet nog een week.... of eigenlijk 4 dagen ownee donderdag middag is alleen zuipen en vrijdag middag eerder naar huis....... nog een week dus
quote:
Well, I'm gon' paint my picturequote:
Nee, Mr. Jonesquote:
Ik zing altijd dat anderequote:Op vrijdag 15 december 2023 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Well, I'm gon' paint my picture
Paint myself in blue and red and black and gray
All of the beautiful colors are very, very meaningful
Yeah, well, you know gray is my favorite color
I felt so symbolic yesterday
If I knew Picasso
I would buy myself a gray guitar and play
![]()
![]()
![]()
Erg goede film.quote:
Hahahaha - ik heb dat met andere liedjes ook jaquote:
Yes!quote:Heerlijke muziek van hen![]()
Effe relaxxxen!quote:
Maar eerst weekend, toch?quote:
Mama Appelsapquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha - ik heb dat met andere liedjes ook ja![]()
Wat je ooit gehoord hebt...
[..]
Yes!
Ik ben al heel wat jaartjes fan van ze! Ook nog live gezien in Vredenburg, Utrecht in hun beginjaren
En heb heel wat cd's (met boekje met songteksten, dus ik kon ze lekker meelezen en daarna meeblčren![]()
![]()
)
Dan heb je pinkpop gemistquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt...
Dat bij het songfestival was echt het dieptepunt
ma1lyquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee, sorry, ben in de war met Blondie
Ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu jij hier post denk ik dat ik in 40+ zit
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeee, sorry, ben in de war met Blondie
Ja gelukkig welquote:
Dat is toch irritant?quote:
Oef, dat is lastig ja...quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is toch irritant?
Ik ben moe, ik moet half 4 op. Maar als ik dan naar bed ga, kan ik niet slapen
Dat kan ik dus niet overdag slapenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef, dat is lastig ja...
Meestal probeer ik iets eerder te gaan slapen, maar als ik de volgende dag erg moe ben ga ik wel even wat rusten in de middag.
Half 4quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is toch irritant?
Schoonouders naar shithol brengenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Half 4man (3x) dat is ook een kuttijd eerste klas
Ik ga altijd op de bank liggen, dan slaap ik zo
Nog een reden dat ik gescheiden benquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Schoonouders naar shithol brengen
Mijn schoonouders zijn gelukkig wel liefquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog een reden dat ik gescheiden bennee hoor ik had geen schoonouders meer
Lekker gaan slapen danquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Schoonouders naar shithol brengen
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat was een uur geleden..quote:
Ah - ook lekker na een week werkenquote:
Daar nog ff lekker dutten onder de droogkapquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:07 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Vannacht 1,5 uur geslapen en toen richting shithol. 5:40 thuis en in slaap gevallen op de bank alsnog
Nu richting kapper
Ik wel ook speculaasstaafquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook vorige jaren![]()
Maar dit jaar nog niet
Veel plezier! Al een idee?quote:
De bedoeld te vragen: Welke dikke Ducati gaat het worden?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel plezier! Al een idee?
Hayabusa kan ookquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De bedoeld te vragen: Welke dikke Ducati gaat het worden?
Nee ik ga ideeën op doenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel plezier! Al een idee?
Je schrijft het als panigalequote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De bedoeld te vragen: Welke dikke Ducati gaat het worden?
Je bent je theorie nu al vergetenquote:
Sowieso johquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent je theorie nu al vergeten![]()
Nou even een reminder dan. Ducati is het enige motor merk wat er echt toe doet. De rest zijn in het beste geval zeer slappe aftreksels ervanquote:
Sorry wordt kawa 750quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou even een reminder dan. Ducati is het enige motor merk wat er echt toe doet. De rest zijn in het beste geval zeer slappe aftreksels ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry wordt kawa 750Snap ik, als beginnend motor rijder kun je kracht, behendigheid en pure overmacht van een Ducati niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Net proefritje gemaakt. Denk dat dit hem wel wordtquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, als beginnend motor rijder kun je kracht, behendigheid en pure overmacht van een Ducati niet aan.
[..]
Sorry wordt kawa 750Dat is wel een mooie motor zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
En dan hopen op droog weer, dat je kan rijdenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ben wel beetje verliefd
Volgende week ophalen
Gaat zat3rsag regenenquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan hopen op droog weer, dat je kan rijden
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ineens toch zijn dat het droog blijft
[..]
Sorry wordt kawa 750Niet mijn soort fiets maar vele veilige kilometers gewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dank je welquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet mijn soort fiets maar vele veilige kilometers gewenst!
Honda is altijd een goede keuze, net als elk ander Japans merk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik heb op een Honda, kawasaki en yamaha gezeten en deze zat direct fijn
Wanneer krijg je hem?quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik heb op een Honda, kawasaki en yamaha gezeten en deze zat direct fijn
Hoe weet jij dat ze hem gekregen heeftquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ben wel beetje verliefd
Volgende week ophalen
Zaterdag ga ik hem ophalenquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze hem gekregen heeft
[..]
Wat doe je er aan..quote:
Ik kan ook wel eens rustig zijnquote:
Misschien is een soort spel met punten als er niemand meer reageert en jij als laatste was een leuke optiequote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ideetjes, maar die houd ik voor mezelf. Er wordt toch niets mee gedaan.
Hoe kom je erop!quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Misschien is een soort spel met punten als er niemand meer reageert en jij als laatste was een leuke optie
Mag van mij hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier ga ik niet inhoudelijk op reageren
Nee joh, echt niet!quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Tips en ideeën worden in de prullenbak gegooid
Ben je normaal heel druk?quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eens rustig zijn
Ah vandaar al die rook buitenquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet!
Die gaan in de verbrander.
Ik ben ook altijd drukquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben Alle Dagen Heel Drukheb bijna een concurentiestrijd met mijn compressor zoveel druk
Nee, dat was van mij toen ik burnouts deed op de wegquote:
Dat mag toch helemaal niet man manquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat was van mij toen ik burnouts deed op de weg
Ze hebben me NOG niet weten te pakkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet man man
Gebeurd vast nog welquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben me NOG niet weten te pakken
Binnen barbecueën met echte kooltjes lijkt me niet verstandigquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen hibachi, maar het lijkt me wel leuk om eens uit te proberen.
Dat denk ik over eten bereiden met vloeibaar frituurvetquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Binnen barbecueën met echte kooltjes lijkt me niet verstandig
Oh ongetwijfeld.quote:
Maantjequote:
** Waarschuwing **quote:
Heeey lieverdquote:
Z'n gangetje, en met jou?quote:
Hier ook wel okequote:Op zaterdag 16 december 2023 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n gangetje, en met jou?
Fijn te horenquote:
Ik ben aan het kaarten. Spaans kaartenquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
** Waarschuwing **
Het hele idee van tomatensoep begon vanmiddag bij de slager dus de hoeveelheid vleesch t.o.v de hoeveelheid tomaat hebben een anti-vegetarisch karakter en ik wil je niet onbewust op de kast jagen tijdens het gamen
Gewoon lekker man
Grijsjequote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn F1 vriendjes
How are you today?quote:
Lichamelijk wel moe. Geestelijk helemaal prima.quote:
Gisteren feestje gehad van dochter.quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lichamelijk wel moe. Geestelijk helemaal prima.
Waar ben je zo moe van?
Nice. Hoe oud is dochterlief?quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren feestje gehad van dochter.
Krap 5 uurtjes slaap
Grijskequote:Op zaterdag 16 december 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn F1 vriendjes
Mailykequote:
Je wordt ouder, mammaquote:
Er is er altijd 1 die er ook weer op tijd uit moetquote:
Hoe maakt u het?quote:
Allebei links?quote:
De meeste spaanse pepers in de reet van de koning wintquote:
Dat zeg ik niet, want dan maak jij het na!quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan maak jij het na!
Ik ben geen chineesquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want dan maak jij het na!
Vely good!quote:
Heerlijk spul welquote:
Ze trekt een kaart, laat hem zien, en dan zegt ze in grote lijnen wat het betekent, en daarna betaal je een bedrag voor een uitgebreidere uitlegquote:
Deze vrouw weetquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze trekt een kaart, laat hem zien, en dan zegt ze in grote lijnen wat het betekent, en daarna betaal je een bedrag voor een uitgebreidere uitleg
Morguh heer Stigquote:
Het is nog rustig deze zondagmorgenquote:
Yup. En ik ga zo mijn ochtendwandeling doenquote:Op zondag 17 december 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog rustig deze zondagmorgen
Sportief hoor.quote:Op zondag 17 december 2023 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. En ik ga zo mijn ochtendwandeling doen
Morguh Mazquote:
Hey GGquote:
Niet meer zo vroeg als ik eerder altijd was.quote:Op zondag 17 december 2023 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke![]()
Jij bent ook altijd weer vroeg van de partij...
Je slaapt nu beter door?quote:Op zondag 17 december 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer zo vroeg als ik eerder altijd was.
Even lekker eruitquote:
Ik denk er aan ook weer te beginnen hquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Moet wel bed verschonen en even poetsen..quote:Op zondag 17 december 2023 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Een dag niks doen, is ook niet verkeerd
Dan doe je toch nog ietsquote:Op zondag 17 december 2023 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet wel bed verschonen en even poetsen..
Grijskequote:
Kom dan geilerdquote:
Ik ben hierquote:
Oh, dan kom ik eraan!quote:
Lovkequote:
Hihi.quote:Op zondag 17 december 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je was er al
* greysbones lost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |