Ja dit ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb toch liever tyfushitte dan tyfusregen
To be fair, bij 35 graden kan je ook vrij weinig behalve in de schaduw hangen of binnen zitten met de airco aan (mocht je die hebben)quote:Op donderdag 21 december 2023 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja dit ja.
Ben er zo klaar mee. Je kan helemaal niks buiten.
Ik was bijzonder gelukkig dat ik dit jaar niet met haar mee ben gegaan inderdaad, precies in die periodequote:Op donderdag 21 december 2023 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus die hittegolf in Brazilië dit jaar was niets voor jou
Eens, maar ongetwijfeld om een andere (weer)reden.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Maar 2023 als geheel was ook echt een afschuwelijk triest jaar
Maar dan nog liever dat. En er is dan wel een periode in de ochtend en in de avond dat je nog wel van alles kunt doen en dat het gewoon lekker is.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
To be fair, bij 35 graden kan je ook vrij weinig behalve in de schaduw hangen of binnen zitten met de airco aan (mocht je die hebben)
Lekker man, tuin hangen. Insmeren, beetje zwemmen. Dan kan je in ieder geval lekker de bbq aanzetten en van een mooie dag genieten met wss nog een mooie avond ook. Werkelijk, 35 graden heb ik zoveel liever dan dit maaaaaaaaaaaaaaanden lang al.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
To be fair, bij 35 graden kan je ook vrij weinig behalve in de schaduw hangen of binnen zitten met de airco aan (mocht je die hebben)
Geen 1 dag 25 graden, zee bries en klein wolkje. Geen een.quote:Op donderdag 21 december 2023 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Maar 2023 als geheel was ook echt een afschuwelijk triest jaar
Zonder die ene hitteprik in juni was het al helemaal niets geweest.
Fijn siësta houden. Helemaal prima dat soort dagen.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dan nog liever dat. En er is dan wel een periode in de ochtend en in de avond dat je nog wel van alles kunt doen en dat het gewoon lekker is.
Gelukkig maar 75 mm regen de komende 2 wekenquote:Op donderdag 21 december 2023 11:49 schreef ACT-F het volgende:
Vandaag de kortste dag. Het kan vanaf nu alleen maar beter worden
Juni en september gemist?quote:Op donderdag 21 december 2023 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen 1 dag 25 graden, zee bries en klein wolkje. Geen een.
De kortste ochtend moet nog komen hoorquote:Op donderdag 21 december 2023 11:49 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb me jaren geleden autonoom verklaard en bepaal sindsdien zelf wel hoe laat het is. Door GMT te hanteren heb ik een uur langer ochtendquote:Op donderdag 21 december 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kortste ochtend moet nog komen hoor
quote:Op donderdag 21 december 2023 11:49 schreef ACT-F het volgende:
Dan idd liever dit.quote:Op donderdag 21 december 2023 11:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dan nog liever dat. En er is dan wel een periode in de ochtend en in de avond dat je nog wel van alles kunt doen en dat het gewoon lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |