Like gegeven want hont.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:18 schreef ACT-F het volgende:
Je zal maar een hont hebben met dit weer.
Ach, beestje moet toch uit denk ik dan maar. Laagjes aan en een goede regenjas en gaan.. hoort er bij.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:18 schreef ACT-F het volgende:
Je hebt dan een hond en geen kat. Een normale hond is weerbestendig. Of je hebt hem als baas verpest.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:18 schreef ACT-F het volgende:
Ja en natte hont ruikt ook altijd zo héérlijk!quote:Op donderdag 21 december 2023 14:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Honden worden altijd lekker zacht als ze opgedroogd zijn na de regen.
Zuid en Noord Holland ook zie ik. https://www.buienradar.nl(...)t/weerwaarschuwingenquote:Op donderdag 21 december 2023 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code oranje in Friesland vanwege hoge waterstanden
Gelukkig heb ik alleen een virtuele hont.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:18 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja en natte hont ruikt ook altijd zo héérlijk!
Die ene minuut of twee ten opzichte van een paar dagen geleden zal het verschil nog niet maken.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren merkte je voor het eerst al dat het later donker wordt. Ik had mijn paard naar de wei gebracht en liep terug om 17.00, toen was het nog maar schemerig.
quote:Op donderdag 21 december 2023 14:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja en natte hont ruikt ook altijd zo héérlijk!
Dat kan niet. De zonsondergang is net pas één minuut terug omhoog gekrabbeld van het vroegste moment in het jaar (dat was maandag nog 16:29 in het westen van het land, sinds dinsdag dus weer 16:30). Einde schemering ging van 17:08 naar 17:09.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren merkte je voor het eerst al dat het later donker wordt. Ik had mijn paard naar de wei gebracht en liep terug om 17.00, toen was het nog maar schemerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |