Ik zie dat hij al is ingekopt, maar al die platen waar we jaren over gespeculeerd hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk de meest negatieve verrassing in de Extra 500?
Dat uurtje gisterochtend met Hunekop, De Boer Is Troef etc was wel een integrale berg oortering. Hoopte dat die nummers sneller verder weg zouden zakken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is eigenlijk meer van hetzelfde he? Wat meer van dezelfde artiesten, zo hier en daar een wat toegankelijker snob nummertje, zo hier en daar wat dialect of een feestnummer, veel 80s. Wel wat meer vrouwen vooral, Riri, Tina en Davina scoren hier goed. Ik ben wel teleurgesteld dat mensen Skyward minder graag horen dan andere meuk van Davinaquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie dat hij al is ingekopt, maar al die platen waar we jaren over gespeculeerd hebben.
Ik von dat nummer van Drukwerk, een van de zeldzame die ik niet kende, ook wel heel erg zeg. En dan vind ik Midnight Special al niet veel. (Ik vind CCR sowieso wat overgewaardeerd, dat is de enige versie die ik ken)quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat uurtje gisterochtend met Hunekop, De Boer Is Troef etc was wel een integrale berg oortering. Hoopte dat die nummers sneller verder weg zouden zakken.
En ik had wel verwacht dat Silenced By The Night van Keane in de Extra 500 zou staan, tegenvallend dat die helemaal weg is gevallen laatste jaren.
Mandinka vond ik ook geen verrassing, nouja, eerder dat die de Top 2000 niet had gehaald. En ook wel een aantal anderen lagen wel in het verlengde van mijn verwachting, oa Pink, Maneskin, CCR, Blink, FGTH, Novastar etcquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:29 schreef Tussle266 het volgende:
Het was wel ongeveer wat ik ervan verwacht had. Maar tegelijkertijd was de invulling totaal anders. Op Station to Station na, volgens mij, waren alle nooit-genoteerd-platen toch wel een verrassing.
SPOILER: Stemlijst DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Erg jammer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Nick Drake er niet in voor komt
Ik vond het nog meevallen dat de Hûnekop geen blijvertje was.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat uurtje gisterochtend met Hunekop, De Boer Is Troef etc was wel een integrale berg oortering. Hoopte dat die nummers sneller verder weg zouden zakken.
Over XTC gesproken, jammer dat die er niet(nooit?) in staan, Drums and Wires is een fantastische plaatquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
XTC, in de polder bij jou achter.
119 volgens mij. 287 "re-entry's" en 94 uitvallers van afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel platen waren er nu nieuw-nieuw in de bubbling under?
Dit is wel waar, natuurlijk. Als ik kijk naar What’s my age again, Je Veux, Childhoods End, Dang, Life is a Highway, Out of Touch en Walking om a Dream binnen schootsafstand, dan had ik er geeneen van genoemd. Om over de Pippen anthem nog maar te zwijgen. Maar Tom & Paul, Diefjes, De Kraan, P?nk, allemaal juist best logisch.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mandinka vond ik ook geen verrassing, nouja, eerder dat die de Top 2000 niet had gehaald. En ook wel een aantal anderen lagen wel in het verlengde van mijn verwachting, oa Pink, Maneskin, CCR, Blink, FGTH, Novastar etc
Bijzonder content met de eerste notering van Zaz. Ze heeft nog een paar sterkere nummers imo, maar dit is een leuk begin. Wat meer anderstalig in de lijst (naast de grote meerderheid Engels + Nederlands) juich ik zeker toe.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel waar, natuurlijk. Als ik kijk naar What’s my age again, Je Veux, Childhoods End, Dang, Life is a Highway, Out of Touch en Walking om a Dream binnen schootsafstand, dan had ik er geeneen van genoemd. Om over de Pippen anthem nog maar te zwijgen. Maar Tom & Paul, Diefjes, De Kraan, P?nk, allemaal juist best logisch.
Blink was voor mij geen zekerheid, maar geen verrassing. En ik vind het vreemd dat Out of Touch nu hier staat maar I Can't Go For That helemaal weg is, pure willekeur.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel waar, natuurlijk. Als ik kijk naar What’s my age again, Je Veux, Childhoods End, Dang, Life is a Highway, Out of Touch en Walking om a Dream binnen schootsafstand, dan had ik er geeneen van genoemd. Om over de Pippen anthem nog maar te zwijgen. Maar Tom & Paul, Diefjes, De Kraan, P?nk, allemaal juist best logisch.
- Jewel - Foolish Games (ging er echt vanuit dat het oproepje in de OP hier genoeg zou moeten zijn).quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja De Hûnekop feat. Oele Plop.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
De lijst zelf wel: https://www.pino112.nl/top2000/extra500.phpquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
119 volgens mij. 287 "re-entry's" en 94 uitvallers van afgelopen jaar.
@:Pino112 heb je die statistieken over die Extra500 nog ergens opgeslagen?
Misschien dat ik die wel even aanzet komende week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |