Nee, dat snap ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die allemaal niet gespeeld, maar wel Divinity Origial Sin 2, en het is in die trant, maar dan D&D
En nog groter en mooier.
Icewind Dale en Planescape:Tormentquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Originele BGs niet gespeeld. NVN wel maar toen was ik 15 ofzo dus daar weet ik niks meer van. Wat zijn IWD en P: T?
Nope. Ook al speel ik heel veel Final Fantasy en spin-offs, deze kreeg zulke slechte recensies dat ik er niet aan begonnen ben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar staat me iets van bij dat iemand van hier die gespeeld had en er met moeite doorheen kwam @:Ang3l?
Ik wist niet dat er een Icewind Dale spel wasquote:Op woensdag 3 januari 2024 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Icewind Dale en Planescape:Torment
Uitgekomen rond zelfde tijd toen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een Icewind Dale spel was(ken t van Rhyme of the Frostmaiden, DND).
Ik wist van Baldur's Gate en Neverwinter nights, maar deze kende ik nog niet.
Ik ben pas into DND gekomen na deze spellen, en dus ook BG1 en 2 nooit gespeeldquote:Op woensdag 3 januari 2024 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitgekomen rond zelfde tijd toen.
Ook geremastered op de ps4.
Misschien een idee voor je om te spelen als je klaar bent straks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben pas into DND gekomen na deze spellen, en dus ook BG1 en 2 nooit gespeeld
Maar van vrienden die t wel gespeeld hebben krijg ik gelukkig te horen "die en die is van toen!!!!".
Mja, zat er aan te denken. Maar of dat nog leuk gaat zijn NA deel 3, en met de graphics...? (de enhanced)quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een idee voor je om te spelen als je klaar bent straks.
Ja voor de graphics moet je het niet doen. Alles is gedateerd. Van de kleuren tot de pixelart. En voor jou, de dnd regels. Jij bent bekend met 5e, bg, nwn pt en iwd zijn 3.5 (nwn2) 3 (nwn) en ik geloof 2 voor iwd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, zat er aan te denken. Maar of dat nog leuk gaat zijn NA deel 3, en met de graphics...? (de enhanced)
Hmm. Ja dan denk dat ik t bij een samenvatting houquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja voor de graphics moet je het niet doen. Alles is gedateerd. Van de kleuren tot de pixelart. En voor jou, de dnd regels. Jij bent bekend met 5e, bg, nwn pt en iwd zijn 3.5 (nwn2) 3 (nwn) en ik geloof 2 voor iwd.
Die melding krijgen mensen al sinds augustus vorig jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die ook een xdoos hebben, ik kreeg een melding dat Baldur's Gate 1 en 2 vop game pass staan.
Heldquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Even zijn twitter checken, zie ik dit.
[ afbeelding ]
K.O.
Zoooo vermoeiend, mensen die altijd en overal ergens racisme in zienquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K.O.
Gewoon een domme take die het reageren niet waard is, maar Japanse devs kunnen ragen als de beste.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoooo vermoeiend, mensen die altijd en overal ergens racisme in zien
Die mensen moeten zich eens afvragen wie nou de werkelijke racist is als je altijd en alleen maar gefocust bent op huidskleur 🤔
Wat een manquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K.O.
Gast is zo tof. Zat ooit een roundtable met hem (en dus wat andere 'pers') en als iemand dan een vraag had die je gewoon al had kunnen weten meldt hij het ook op duidelijke wijzequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een man
Eddy in Season Pass Year 1![]()
En terecht ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gast is zo tof. Zat ooit een roundtable met hem (en dus wat andere 'pers') en als iemand dan een vraag had die je gewoon al had kunnen weten meldt hij het ook op duidelijke wijze
Heb nog een potje Tekken tegen hem gespeeld na een interview op gamescom. Zo is ie dan ook wel weer. Zijn tolk is trouwens beter uit ervaringquote:
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens fouten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Tekken.... nooit leuk gevonden t.o.v. MK en SF.
Alle fighting games zijn kut, niet mijn genre.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Tekken.... nooit leuk gevonden t.o.v. MK en SF.
Is er überhaupt iets veranderd in fighting games? Elke keer hebben ze ook dezelfde moves toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Alle fighting games zijn kut, niet mijn genre.
En dan ook nog dat uitmelkerij met honderd season passes en miljoenen verschillende versies van dezelfde game over de jaren heen. :’)
Killer Instinctquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets veranderd in fighting games? Elke keer hebben ze ook dezelfde moves toch?
Ah, zit nu de wiki te lezenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ang3l ik bedenk met net dat Planescape Torment als een van de beste dnd games wordt beschouwd. Erg filosofisch.
Voor als dat je ding is.
Meer verhaalgedreven, minder combat. Ook niet de standaard wereld, maar meer multiversum.
Ik zie wel steeds wat veranderingen, maar niet mega noemenswaardig van versie naar versie. Over de jaren heen echter.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets veranderd in fighting games? Elke keer hebben ze ook dezelfde moves toch?
Ja hoor. Genoeg. Zie het als een sport game. Je gaat basketbal of voetbal spellen ook niet totaal veranderen. Want ja sport blijft sport. Maar zitten wel degelijk veranderingen en verbeteringen in elk deel.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus eigenlijk zou het een game met patches moeten zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hoor. Genoeg. Zie het als een sport game. Je gaat basketbal of voetbal spellen ook niet totaal veranderen. Want ja sport blijft sport. Maar zitten wel degelijk veranderingen en verbeteringen in elk deel.
Mwa. Tot op een zekere hoogte misschien. Maar na een tijdje loop je gewoon tegen de limitatie van een engine aan etc. En een nieuwe game engine geruiken is wel even wat meer dan alleen patchen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus eigenlijk zou het een game met patches moeten zijn
snap ik maar elk jaar fifa is ook gewoon een melk koequote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa. Tot op een zekere hoogte misschien. Maar na een tijdje loop je gewoon tegen de limitatie van een engine aan etc. En een nieuwe game engine geruiken is wel even wat meer dan alleen patchen.
Maar op zich zou je dat van heel veel spellen zo kunnen zeggen die meer dan 1 deel hebben.
Die nieuwe zelfda had ook een patch kunnen zijn. Zelfde map. Zelfde tegenstanders. Had prima een patch kunnen zijn
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
snap ik maar elk jaar fifa is ook gewoon een melk koe
Weet het alleen van horen zeggen. Zit bij mij nog in het plastic.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, zit nu de wiki te lezen
Kende t niet.
Een lege wereld? grapjas. wazig verhaal kan ik niet echt tegenspreken. Maar lege wereld is het echt totaal niet. Zou eerder zeggen dat het een open wereld is waar je in elk hoekje wat kan vinden en vrijwel alle andere open wereld games hier wat van kunnen lerenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Klaar met RE4, coole intense game.
Twijfel wel over elden ring, mijn onderbuik zegt dat het een lege wereld is en 100 uur dodge dodge attack met een wazig verhaal.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Klaar met RE4, coole intense game.
Twijfel wel over elden ring, mijn onderbuik zegt dat het een lege wereld is en 100 uur dodge dodge attack met een wazig verhaal.
Git gudquote:
LEEEEEEENNNNNNNYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Legend of the East in chapter 2 ✅
Micah nog steeds in jail ✅
Geen TB ✅
Alle legendary fish ✅
Op naar de maximale completion, voor zover mogelijk.
Dit is denk ik al m'n 4e keer, maar ben niet van plan om hem dit keer uit te spelen. Wil in chapter 2 blijven en kijken hoever ik kan komen in completion percentage. Arthur zal gezond en florissant blijven tot het einde der tijden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
LEEEEEEENNNNNNNYYYYYYYYYYYY
Wil daar nog steeds een 2e playthrough voor doen.
Ik zie niemand haten op RDR2, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Haten op het beste spel ooit gemaakt
Oh daar kan ik wel verandering in brengenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie niemand haten op RDR2, hoor.
Dat is feitelijk onjuist, want met missions kun je juist met Arthur helemaal naar Tumbleweed in New Austin lopen, wat niet hoort te kunnen door de invisible sniper.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh daar kan ik wel verandering in brengen![]()
Alleen al het: Je stapt 2 meter van een pad af. MISSION FAILED
Free roamen met randon encounters is wel tof. Op paar dingen na die goed te modden zijn.
haha zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist, want met missions kun je juist met Arthur helemaal naar Tumbleweed in New Austin lopen, wat niet hoort te kunnen door de invisible sniper. [ afbeelding ]
Niemand haat Tetrisquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Haten op het beste spel ooit gemaakt
RDR2 is goed maar niet perfect.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ok toch maar Elden ring gedownload.
Gelukkig ook al 5x dood gegaan door van een gebouw te springen.
Rdr 2 is trouwens niet het beste spel ooit gemaakt, eer naar super Metroid, Witcher 3 of ff7.
Of toch uncharted 2?
Zelda link to the past? WoW?
The Witcher 3 GOATquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Rdr 2 is trouwens niet het beste spel ooit gemaakt, eer naar super Metroid, Witcher 3 of ff7.
Of toch uncharted 2?
Voor Elden Ring:quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Of toch uncharted 2?
FF7 is niet eens de beste FFquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Of toch uncharted 2?
Geen enkele game is perfect.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
RDR2 is goed maar niet perfect.
Ja, maar die weet niet waar ze over praatquote:
The audacity of this bitchquote:
Ik zou geen guides gebruiken bij Elden Ring. Dat doet af aan de game experience.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor Elden Ring:
En als je graag wat sterker bent:
Mwaaa. Niks mis met guides gebruiken als je het lastig vind. Beter guide gebruiken en sterk worden waardoor je het leuk blijft vinden dan het spel weg doen na 5 uur omdat je margrit niet dood krijgtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zou geen guides gebruiken bij Elden Ring. Dat doet af aan de game experience.
Ik speel ook liever blind, alleen sommige stats in Dark Souls waren echt totaal nutteloos om in te investerenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwaaa. Niks mis met guides gebruiken als je het lastig vind. Beter guide gebruiken en sterk worden waardoor je het leuk blijft vinden dan het spel weg doen na 5 uur omdat je margrit niet dood krijgt
Sleepy dragon killen voor 70k runes om je een boost op het begin te geven is een prima start voor beginners bijvoorbeeld
En voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben is het ook best leuk om nog een playthorugh te doen waar je gewoon OP AF bent
Ligt aan je build. Maar als je geen idee hebt wat je doet ga je zeker runes verspillen aan onnodige levelsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik speel ook liever blind, alleen sommige stats in Dark Souls waren echt totaal nutteloos om in te investeren![]()
Weet niet hoe dat in ER is
Ik moet er weer eens aan beginnen. Ik ben gestopt toen ik niet voorbij Malenia kwam. Maar het is in ER een stuk makkelijker gemaakt om om te speccen dan in andere souls games.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ligt eraan, ik ken redelijk wat mensen die geen ervaring hadden met From Software games, en die op het punt te stonden de game definitief op te geven, en hiermee de fun terug kregen![]()
De ekte veteranen niet uiteraard.
Weinig Deliverance dusquote:Op zondag 7 januari 2024 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
Wil ik ook nog steeds een keer afmaken, KCD.
Alleen zie ik er tegenop om de eerste 40 uur nog een keer te doen![]()
Toen ik van mijn originele PS4 naar de Pro over ging, ben ik mijn save file kwijtgeraakt.
Stond in de PS Plus Cloud, maar was verdwenen toen in het weer wou downloaden naar de Pro.
Kwam vaker voor bij die game blijkbaar.
Eerste playthrough van Hogwarts?quote:Op zondag 7 januari 2024 13:36 schreef DKUp het volgende:
Zo weer wat uurtjes in Hogwarts Legacy gestopt. Planten en potions maken gaat nu enorm snel door de Room of Requirement. Beesten farmen en verkopen. Opdrachten uitgevoerd voor nieuwe spells.
Echt een geweldig spel.
Straks verder met Spider-Man 2, volgens mij ook bijna klaar met de main missionaris
Jaquote:Op zondag 7 januari 2024 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste playthrough van Hogwarts?
Dat is tofquote:
Heel die vibe is tof en genoeg content zit erin met veel spells, grafisch mooi, een grote map, allerlei details en diverse gameplay met puzzelen, combat, exploren en je kan overal snel komen door Fast travel of je broomstick/vliegend beest.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is tof
Ik heb weinig met Harry Potter, maar die sfeer daar in het kasteel is zo ontzettend tof en goed
Zoveel kleine details
Zo levendig
Heb die ook nog. Was begonnen met de proloog en toen wat anders gaan doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik slinger de PS5 zo ook maar weer aan
Verder met Dragons Dogma Dark Arisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |