LEEEEEEENNNNNNNYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Legend of the East in chapter 2 ✅
Micah nog steeds in jail ✅
Geen TB ✅
Alle legendary fish ✅
Op naar de maximale completion, voor zover mogelijk.
Dit is denk ik al m'n 4e keer, maar ben niet van plan om hem dit keer uit te spelen. Wil in chapter 2 blijven en kijken hoever ik kan komen in completion percentage. Arthur zal gezond en florissant blijven tot het einde der tijden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
LEEEEEEENNNNNNNYYYYYYYYYYYY
Wil daar nog steeds een 2e playthrough voor doen.
Ik zie niemand haten op RDR2, hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Haten op het beste spel ooit gemaakt
Oh daar kan ik wel verandering in brengenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie niemand haten op RDR2, hoor.
Dat is feitelijk onjuist, want met missions kun je juist met Arthur helemaal naar Tumbleweed in New Austin lopen, wat niet hoort te kunnen door de invisible sniper.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh daar kan ik wel verandering in brengen![]()
Alleen al het: Je stapt 2 meter van een pad af. MISSION FAILED
Free roamen met randon encounters is wel tof. Op paar dingen na die goed te modden zijn.
haha zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist, want met missions kun je juist met Arthur helemaal naar Tumbleweed in New Austin lopen, wat niet hoort te kunnen door de invisible sniper. [ afbeelding ]
Niemand haat Tetrisquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Haten op het beste spel ooit gemaakt
RDR2 is goed maar niet perfect.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ok toch maar Elden ring gedownload.
Gelukkig ook al 5x dood gegaan door van een gebouw te springen.
Rdr 2 is trouwens niet het beste spel ooit gemaakt, eer naar super Metroid, Witcher 3 of ff7.
Of toch uncharted 2?
Zelda link to the past? WoW?
The Witcher 3 GOATquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Rdr 2 is trouwens niet het beste spel ooit gemaakt, eer naar super Metroid, Witcher 3 of ff7.
Of toch uncharted 2?
Voor Elden Ring:quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Of toch uncharted 2?
FF7 is niet eens de beste FFquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Of toch uncharted 2?
Geen enkele game is perfect.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
RDR2 is goed maar niet perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |