Nu wel dan?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vroeger zelden spellen echt uitgespeeld
Ja... The Witcher 3!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 december 2023 12:35 schreef DKUp het volgende:
The Witcher 3 is zo goed en schijnt ook nog wel best goede expansions te hebben.
Ik heb toch echt het idee, dat ik BG3 moet halenquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Speaking of which(er):
Ik moet nog wel echt die Blood and Wine doen.
Maar ook de DLC van Cyberpunk.
Ik ben echter pas in 2026 ergens een keer klaar met de 6e playthruogh van BG3 gok ik.
Dan zit je wel op schema voor Cyberpunk iigquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
Speaking of which(er):
Ik moet nog wel echt die Blood and Wine doen.
Maar ook de DLC van Cyberpunk.
Ik ben echter pas in 2026 ergens een keer klaar met de 6e playthruogh van BG3 gok ik.
Afgelopen weekend zag ik naakte vrouwen tetten in het spel. Helpt dat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee, dat ik BG3 moet halen
Neequote:Op vrijdag 22 december 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zag ik naakte vrouwen tetten in het spel. Helpt dat?
Als het maar geil is!quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:52 schreef DKUp het volgende:
Het einde van Blood and Wine is zo goed, gewoon perfectie van ontwikkelaars die het gewoon snappen.
En nu ben je hetero geworden?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Als ik dan naakte mannen tegen kom in bg3 kan je de mijne wel krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2023 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus hou je vriendinnen maar goed vast!
Hoe staat het met de The Witcher 3 uitbreidingen?quote:Op donderdag 21 december 2023 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vroeger zelden spellen echt uitgespeeld
Christmas miracle! State is terug.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe staat het met de The Witcher 3 uitbreidingen?
![]()
Was nog voor kerstquote:Op zondag 24 december 2023 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Christmas miracle! State is terug.
Ik ben wel een commerciële hoerquote:Op zondag 24 december 2023 15:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Festivus miracle
https://en.wikipedia.org/wiki/Festivus
Alleen maar omdat hij onder een kloon aan het posten geweest is wil niet zeggen dat hij weg wasquote:Op zondag 24 december 2023 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Christmas miracle! State is terug.
Is dat wat? Ik heb helemaal niks met Avatar maar wel met Far Cry. Eventueel een sale volgend jaar.quote:Op zondag 24 december 2023 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
In Pandora is het ook een stuk beter weer dan hier in Nederland
*slingert PS5 aan
Ik heb het nut van kloons nooit begrepenquote:Op zondag 24 december 2023 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij onder een kloon aan het posten geweest is wil niet zeggen dat hij weg was
Ik heb ook niks met de Avatar films, heb alleen de eerste ooit eens gezien, maar ik vind de game ontzettend tof.quote:Op zondag 24 december 2023 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik heb helemaal niks met Avatar maar wel met Far Cry. Eventueel een sale volgend jaar.
[..]
Ik heb het nut van kloons nooit begrepen![]()
Mooier dan Horizon Forbidden West op de PS5?quote:Op zondag 24 december 2023 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met de Avatar films, heb alleen de eerste ooit eens gezien, maar ik vind de game ontzettend tof.
En veruit een van de mooiste, zo niet de mooiste game die ik ooit gespeeld
OMG HET LEEFTquote:Op zondag 24 december 2023 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met de Avatar films, heb alleen de eerste ooit eens gezien, maar ik vind de game ontzettend tof.
Re4 pakt je en laat je niet losquote:Op maandag 25 december 2023 10:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik dacht ik doe eerst even re4 en daarna Elden ring, maar re4 is wel fokkin intens zeg.
Minimaal op gelijk niveau.quote:Op zondag 24 december 2023 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooier dan Horizon Forbidden West op de PS5?
Yep, is gratis.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:58 schreef Kingside het volgende:
Heeft Cyberpunk nou die gratis upgrade naar de PS5 versie als je de PS4 versie hebt?
Die PS5 Ultimate Edition is me te duur maar die gewone PS4 versie kost bijna niks meer.
Ik ben alleen zo klaar met "pik torentjes in", geen idee of het daar ook in zit. Farcry 6 ook alweer opzij gelegd omdat het weer de geijkte Ubisoft-formule is....quote:Op zondag 24 december 2023 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mjah, als je er eentje in de drie/vier jaar doet zijn de Ubi games best leuk. Ik heb wel weer zin in een AC game bijv.quote:Op donderdag 28 december 2023 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo klaar met "pik torentjes in", geen idee of het daar ook in zit. Farcry 6 ook alweer opzij gelegd omdat het weer de geijkte Ubisoft-formule is....
Ik kom net van een AC Valhalla met DLC (+/- 200 uur want alles willen doen)quote:Op donderdag 28 december 2023 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, als je er eentje in de drie/vier jaar doet zijn de Ubi games best leuk. Ik heb wel weer zin in een AC game bijv.
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
AC Mirage is ook tof by the way, al vond ik persoonlijk Origins, Odyssey en Valhalla toffer.
Aya gejankquote:Op donderdag 28 december 2023 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Origins toffer?
Mirage is een kutgame CONFIRMED
[..]
Valhallaquote:Op donderdag 28 december 2023 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Valhalla
En nee, in Avatar zitten geen torens die je vrij moet spelen om stukken maps te unlocken.
Je kunt gaan en staan waar je wil, zodra je je Ikran mount unlocked hebt.
En tijdens die missie heb ik ik mij echt zitten vergapen aan hóe verschrikkelijk mooi die game is
Ook pc?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:40 schreef DKUp het volgende:
AC Japan 2 in 2024 nu ook multiplatform
Alleen is dit deel gemaakt door Ubisoft en het vorige deel door Suckerpunchquote:Op donderdag 28 december 2023 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NiceDan koop ik hem daar op. Pc dan he. Niet op xbox
Deel 1 was toch wel tof.
Godver. Daar gaat alle enthousiasme die ik hadquote:Op donderdag 28 december 2023 11:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen is dit deel gemaakt door Ubisoft en het vorige deel door Suckerpunch![]()
Zou Mirage overslaan eigenlijk. 'Back to basic', nou zo geweldig was basic dan kennelijk niet. Een Black Flag 2 zal wel nooit meer komenquote:Op donderdag 28 december 2023 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, als je er eentje in de drie/vier jaar doet zijn de Ubi games best leuk. Ik heb wel weer zin in een AC game bijv.
Een accurate filmgame, dat zie je niet vaak.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:59 schreef 2dope het volgende:
Die Avatar-game kan me niet bekoren. Het ziet er inderdaad mooi uit maar wat een slaapverwekkend
Melken die handel!quote:Op donderdag 28 december 2023 12:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Een accurate filmgame, dat zie je niet vaak.
Avatar en Ubisoft is een goede match.
Evil West heb ik op PC. Leuk tussendoortje. Voelt echt aan als een game van de PS3/360 generatiequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
De PS Plus games voor januari:
A Plague Tale: Requiem (PS5)
Evil West (PS4/PS5)
Nobody Saves the World (PS4/PS5)
A Plague Tale Requiem had ik al gespeeld op de Xbox, zit bij Game Pass.
Enorm toffe singleplayer game met schitterende graphics.
Goede reden voor een nieuwe playthrough.
Evil West lijkt me ook wel tof.
Dat voelt bijna alles op de Ps5quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Evil West heb ik op PC. Leuk tussendoortje. Voelt echt aan als een game van de PS3/360 generatie
Volgend jaar sowieso Stalker en Hellblade 2 die day one naar Game Pass komenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de stinkbox heb je slechte exclusives en middelmaat bye![]()
Kusje Jimbo
Vergeet niet Persona 3 remasteredquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso Stalker en Hellblade 2 die day one naar Game Pass komen
Mijn Xbox verkocht, speel die games toch niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mehquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vergeet niet Persona 3 remastered
Stalker 2 speel ik op PC wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar gaat dat dan wat worden? Ik vind dat er niet uitzien als een game, beetje techdemo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stalker 2 speel ik op PC wel.
Ik verwacht het wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar gaat dat dan wat worden? Ik vind dat er niet uitzien als een game, beetje techdemo.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de stinkbox heb je slechte exclusives en middelmaat bye![]()
Kusje Jimbo
Starfieldquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik dit eerder gehoord
Verkopen sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn Xbox verkocht, speel die games toch niet.
[..]
Meh
Ik heb het precies andersom. Kan dingen beter vinden op de Xbox dan op PS5.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verkopen sowieso niet.
Wou er sowieso een hebben speciaal voor Fable en Avowed, dus weg doen doe ik sowieso niet.
En er komt nog wel leuk spul uit.
Maar de PS5 blijft mijn main console.
Fijnere UI/Dashboard, fijnere controller.
Xbox is puur mijn Game Pass machine, en dat is de laatste tijd idd wat karig
Senua 2. Die game waarvan we al 4 jaar dezelfde trailer zien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar heb ik dit eerder gehoord
Kut Soonyquote:
Depressieve matige kutgame, die hype van het eerste deel ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Senua 2. Die game waarvan we al 4 jaar dezelfde trailer zien.
Gelukkig nieuwjaar knulquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
Kontneuken moet weer leuk worden @:Ang3l
Happy 2024!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet klaar
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb nog de DLC van Horizon te doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:00 schreef StateOfMind het volgende:
Afgelopen weekend point of no return bereikt in Avatar, dus bijna uit.
Nog ff kijken wat ik daarna ga doen.
Verder met Baldur's Gate 3, die gratis God of War Ragnarok dlc, nieuwe playthrough van Cyberpunk 2077 inclusief dlc.
Of een nieuwe playthrough van Dragons Dogma Dark Arisen, met het oog op de release van deel 2 in maart?
Ik denk Dragons Dogma
Wolves hunt in packs
They are masterworks all, you can't go wrong
Horizon Forbidden West?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog de DLC van Horizon te doen.
En idd die van Cyberpunk
Forbidden west wel gedaan, maar die Burning Sands DLC nog niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West?
Die is grafisch indrukwekkend
Toffe bossfight ook.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Dear lord, die akt 3 van BG3......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Act 3 is een game op zich bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet klaar![]()
Heb 126 uur gedaan over Act 1 en Act 2. Als ik de map, side missions en (nieuwe) personages van Act 3 zie dan heb ik nog wel een uur of 30/50 te gaan en nog steeds zo goed.Dat en Forbidden West was gewoon niet zo boeiend; 6/10.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forbidden west wel gedaan, maar die Burning Sands DLC nog niet.
Probleem is wel dat er veel tijd tussen game en DLC zit, en dus veel weggezakt (incl de zin).
[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 02-01-2024 13:05:20 ]
Het is de beste RPG die je ooit gaat spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn me niet echt aan het warm maken voor BG 3 op deze manier.
Zoveel uur, waar halen jullie de tijd vandaan?
Beter dan BG1, BG2, NWN1, NWN2, IWD en P:T?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is de beste RPG die je ooit gaat spelen.
[ afbeelding ]
Gewoon niet gamen, alleen shitposten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn me niet echt aan het warm maken voor BG 3 op deze manier.
Zoveel uur, waar halen jullie de tijd vandaan?
Ik heb die allemaal niet gespeeld, maar wel Divinity Origial Sin 2, en het is in die trant, maar dan D&Dquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan BG1, BG2, NWN1, NWN2, IWD en P:T?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef StateOfMind het volgende:
Zag dat Stranger of Paradise, a Final Fantasy Origin in de PS Plus Extra of zo zit.
Ziet er meh uit.
Iemand die deze gespeeld heeft?
Volgens mij was het een matige game.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ga er straks even mee aan de slag en dan kijk ik wel of ik hem uit ga spelen of niet.
De God of War games zijn eigenlijk wel een must. Ee eerste voor als je het verhaal wilt kennen voordat je aan Ragnarok begint, veel komt erin terug.quote:
Daar staat me iets van bij dat iemand van hier die gespeeld had en er met moeite doorheen kwam @Ang3l?quote:
Originele BGs niet gespeeld. NVN wel maar toen was ik 15 ofzo dus daar weet ik niks meer van. Wat zijn IWD en P: T?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan BG1, BG2, NWN1, NWN2, IWD en P:T?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |