SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Factions in TLOU1 was gewoon een erg goed gebalanceerde MP game mode.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gewoon als extra zoals in TLOU1 en Uncharted was prima. Als zelfstandige game is het voor hun huidige doelgroep zonde van de tijd die ze ook aan SP games hadden kunnen besteden en CoD/Fortnite/Destiny spelers gaan het toch niet spelen want daarvoor is TLOU niet snel/intens genoeg.
Bedoel je Valhalla de main game of de DLC? Valhalla is zo groot dat ik maar een enkele DLC heb gespeeld. The Isle of Skye GENOTquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valhalla is wel een leuke DLC om te spelen. Ben benieuwd hoe deze eindigt.
Bedoelde de DLC van GoWquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:18 schreef DKUp het volgende:
Goed nieuws voor de nieuwe IP en TLOU Part 3 dus.
[..]
Bedoel je Valhalla de main game of de DLC? Valhalla is zo groot dat ik maar een enkele DLC heb gespeeld. The Isle of Skye GENOT
Oh godquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoelde de DLC van GoW
Ze moeten de oude Kratos weer terugbrengenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh god![]()
![]()
![]()
Ze pikken elkaars naam
Maar zal vast met een teaser eindigen naar een nieuw deel over vier of vijf jaar wat bijna een replica is van 2018 en Ragnarok.
Kratos is het gezicht van Playstation, die gaat nergens heen, lol.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef Drankster het volgende:
Kratos is bijna opa. Die gaat lekker rentenieren met Freya.
Gewoon doorgaan met Loki met dan soms Kratos als cameo ofzo.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh god![]()
![]()
![]()
Ze pikken elkaars naam
Maar zal vast met een teaser eindigen naar een nieuw deel over vier of vijf jaar wat bijna een replica is van 2018 en Ragnarok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Klinkt meer als een nieuw deel dan nog een DLC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
April hoorde ik.quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:00 schreef schommelstoel het volgende:
Fallout 4 current gen update uitgesteld naar 2024
Ja ubisoft games voor volle prijs kopen is altijd een slecht idee.quote:Op zondag 17 december 2023 17:41 schreef Evangelion het volgende:
10 dagen uit, -30% (lol)
[ twitter ]
AC Mirage, The Crew Motorfest en Avatar zijn niet eens slechte games. Misschien niet jouw games.quote:Op zondag 17 december 2023 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ubisoft games voor volle prijs kopen is altijd een slecht idee.
Oke ubisoft games kopen is sowieso vaak een slecht idee. Maar dat is weer een ander verhaal
was ook heel slecht ontvangen deze game toch?quote:Op zondag 17 december 2023 17:41 schreef Evangelion het volgende:
10 dagen uit, -30% (lol)
[ twitter ]
7,2 critic metacriticquote:Op zondag 17 december 2023 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was ook heel slecht ontvangen deze game toch?
oeiquote:Op zondag 17 december 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
7,2 critic metacritic
8,1 user metacritic
Gewoon
Ja als games een 7 krijgen dan is een game kut.quote:Op zondag 17 december 2023 19:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
oei
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat hij uit was tot ik die tweet zag tbh
Daarom kijk ik liever naar de user score.quote:Op zondag 17 december 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
7,2 critic metacritic
8,1 user metacritic
Gewoon
Hopen dat het niet gereviewbombed is door fanboys van andere consoles of te woke of niet woke genoeg of ...quote:Op zondag 17 december 2023 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom kijk ik liever naar de user score.
Heb je een punt hoorquote:Op zondag 17 december 2023 23:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hopen dat het niet gereviewbombed is door fanboys van andere consoles of te woke of niet woke genoeg of ...
Reviewbombs voor buggy games zijn natuurlijk terecht
110 uur op de teller en ik ben net aangekomen in Rivington (ACT 3).quote:Op maandag 18 december 2023 07:11 schreef Ang3l het volgende:
Asterion heeft me gedumpt.
Ik pikte t niet. Reload.
Omdat ik niet hele veel tijd er aan kan spenderen, ben ik denk ik nog wel een jaar bezig met BG3![]()
But still:
quote:Op zondag 17 december 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja als games een 7 krijgen dan is een game kut.
Days Gone GENOT, geweldige game
Ik zit op 131 nu.quote:Op maandag 18 december 2023 09:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
110 uur op de teller en ik ben net aangekomen in Rivington (ACT 3).
Gisteren opnieuw begonnen omdat de eerste keer mij best tegenviel qua complexiteit. Nu de tijd genomen om de menu's te verkennen, te experimenteren met verschillende moves bij gevechten en holy fuck, ik ben verslaafd.quote:Op maandag 18 december 2023 07:11 schreef Ang3l het volgende:
Asterion heeft me gedumpt.
Ik pikte t niet. Reload.
Omdat ik niet hele veel tijd er aan kan spenderen, ben ik denk ik nog wel een jaar bezig met BG3![]()
But still:
Ik dacht al. Tegenviel qua compl... huh?quote:Op maandag 18 december 2023 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gisteren opnieuw begonnen omdat de eerste keer mij best tegenviel qua complexiteit. Nu de tijd genomen om de menu's te verkennen, te experimenteren met verschillende moves bij gevechten en holy fuck, ik ben verslaafd.
Precies dat. Dat heeft even tijd nodig om in de vingers te krijgen.quote:Op maandag 18 december 2023 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht al. Tegenviel qua compl... huh?
Ik ken geen spel dat complexer in elkaar zit qua keuzes, oplosisngen en gevolgen.
Dat is helemaal prima. En meteen het 'nadeel'. Als je er even voor gaat zitten ben je zo een paar uur verder.quote:Op maandag 18 december 2023 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Of bedoel je meer qua gameplay (praten & turnbased gevechten).
Want dat moet idd wel echt "je ding" zijn.
Ja eens, ik zit nog HEEL vaak R1 en R2 te verwarren (radial menu van je spells/actions en die waar je gear etc op staan)quote:Op maandag 18 december 2023 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies dat. Dat heeft even tijd nodig om in de vingers te krijgen.
[..]
En je zit vaak meteen te denken: Oke bij een volgende playhtorugh ga ik andere keuzes maken!quote:Dat is helemaal prima. En meteen het 'nadeel'. Als je er even voor gaat zitten ben je zo een paar uur verder.
God of War Ragnarok is wel de moeite waard als je ook God of War 2018 hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef Farenji het volgende:
Ik heb dan eindelijk toch ook maar een PS5 (slim digital) gekocht. Moest eerst nog even mijn PS4 backlog beetje wegwerken. Welke games moet ik volgens jullie echt aanschaffen? Ik wilde iig Cyberpunk 2077 wel gaan kopen, die schijnt inmiddels goed genoeg te zijn, en waarschijnlijk Spiderman 2. Ik ben een casual gamer, liever een goed verhaal/mooie sfeer dan hoge moeilijkheid, en hou niet van multiplayer.
Ratchet & Clank: Rift Apart.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef Farenji het volgende:
Ik heb dan eindelijk toch ook maar een PS5 (slim digital) gekocht. Moest eerst nog even mijn PS4 backlog beetje wegwerken. Welke games moet ik volgens jullie echt aanschaffen? Ik wilde iig Cyberpunk 2077 wel gaan kopen, die schijnt inmiddels goed genoeg te zijn, en waarschijnlijk Spiderman 2. Ik ben een casual gamer, liever een goed verhaal/mooie sfeer dan hoge moeilijkheid, en hou niet van multiplayer.
Bloodborne.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef Farenji het volgende:
Die heb ik op de ps4 uitgespeeld (de director's cut). Vond hem erg mooi, maar heb niet echt behoefte om hem nogmaals op de ps5 te spelen. Of is dat echt een groot verschil?quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:02 schreef Questular het volgende:
Mijn paradepaardje Ghost of tsushima
Grafisch is het wel echt een stuk mooier, maar ik ben een fanboy dus je moet me niet op mijn woord geloven.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die heb ik op de ps4 uitgespeeld (de director's cut). Vond hem erg mooi, maar heb niet echt behoefte om hem nogmaals op de ps5 te spelen. Of is dat echt een groot verschil?
Kena Bridge of Spirits is tot nu toe m’n favoriete game op de PS5.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:47 schreef Farenji het volgende:
Je hoeft geen Marvel-fan te zijn om Spiderman en in mindere mate X-men te waarderen. Dat zijn IPs die zichzelf kunnen redden zonder een miljoen cross-overs nodig te hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:53 schreef Dagger87 het volgende:
https://www.reddit.com/r/PS5/s/f4dzduPFLT
Grote lek over de wolverine game en insomniacs 10 jarige roadmap. Als ps5 bezitter en marvel fan hoef je je iig geen zorgen te maken.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:53 schreef Dagger87 het volgende:
https://www.reddit.com/r/PS5/s/f4dzduPFLT
Grote lek over de wolverine game en insomniacs 10 jarige roadmap. Als ps5 bezitter en marvel fan hoef je je iig geen zorgen te maken.
Nieuwe God of War is eigenlijk wel een zekerheid. Wanneer... dat is een lastige...quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je hoeft geen Marvel-fan te zijn om Spiderman en in mindere mate X-men te waarderen. Dat zijn IPs die zichzelf kunnen redden zonder een miljoen cross-overs nodig te hebben.
Was meer benieuwd geweest naar de roadmaps van Naughty Dog, Santa Monica, Bluepoint etc. Al hebben die waarschijnlijk max 2 games op hun 10-jarige road map.
Ooit geprobeerd? Dont knock it till you tried itquote:
Dat geldt niet voor alles.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd? Dont knock it till you tried it
Dat is dan ook wel knap, volgens mij piekte ik op ~ 80 uur en had ik gevoelsmatig wel alles gedaan wat ik wilde doen.quote:Op maandag 18 december 2023 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit op 131 nu.
Al wel een tijdje in Act 3 bezig.
Misschien vind je het wel enorm ontspannen om al die enemies te killenquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alles.
Een Bloodborne game hoe fik ook echt niet te proberen om te weten dat het niks voor me gaat zijn. Ik game om me te ontspannen, niet om me te frustreren.
Moeilijke games leren je omgaan met stress.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel enorm ontspannen om al die enemies te killen
"Ik weet dat ik het niet hoef te proberen omdat het niks voor mij is"
Hoe weet je dat nou totdat je het geprobeerd hebt 🤣
Zijn gewoon aannames
Iets proberen is toch niet veel moeitequote:
Heel kut iddquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
Stem acteur van Max Payne overleden.
Max Payne 1 kapot gespeeld.
Max Payne 2 flapperende jas. (Ook wel kapot gespeeld)
Noone cares bro 🤷🏼♂️🤡quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, ik heb een abo en kan users gewoon blokkeren op het forum!
Wat een genot.
Aparte manier van denken. Omdat je maat van je het kan. Is het niet moeilijk?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
De moeilijkheid van de souls games zijn toch zwaar overdreven. Als een letterlijke souls noob maat van mij het kan dan kan iedereen het.
Klopt, als zo een game een keer een plus titel is zal ik het zeker proberen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Iets proberen is toch niet veel moeite. Als het niks is zet je het na een halfuur weer af, heb je het iig wel geprobeerd
Een puzzelspel kan ik ook moeilijk vinden maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijk ISquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Aparte manier van denken. Omdat je maat van je het kan. Is het niet moeilijk?
Zelfs al kan iedereen het met genoeg doorzettingsvermogen. Dan als nog hebben ze het er erg moeilijk mee. En is het dus moeilijk.
Niemand die zegt dat het onmogelijk is. Zelfs voor beginners.
Ik ben Fallout 4 alweer een tijdje aan het spelen op de PS5 en ik moet zeggen....het is weer genieten. Het blijft echt een heerlijke game.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
April hoorde ik.
Rondom de launch van de Fallout serie.
Hoe vaka heb jij seks geha dmet ene man?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel enorm ontspannen om al die enemies te killen
"Ik weet dat ik het niet hoef te proberen omdat het niks voor mij is"
Hoe weet je dat nou totdat je het geprobeerd hebt 🤣
Zijn gewoon aannames
Als iemand t nou gewoon niet wil omdat het hem niks lijkt (uit overweging, lezen, verhalen, soorten spellen die ie wel of niet leuk lijkt) en omdat er nog legio andere spellen zijn waarvan ie wel weet dat ie t leuk gaat vinden...... LAAT HEM!quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Iets proberen is toch niet veel moeite. Als het niks is zet je het na een halfuur weer af, heb je het iig wel geprobeerd
Mmarsu snapt dat niet. Als hij iets leuk vind is het leuk en als hij dat niet vind dan is het niet leukquote:Op woensdag 20 december 2023 07:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand t nou gewoon niet wil omdat het hem niks lijkt (uit overweging, lezen, verhalen, soorten spellen die ie wel of niet leuk lijkt) en omdat er nog legio andere spellen zijn waarvan ie wel weet dat ie t leuk gaat vinden...... LAAT HEM!
Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden. Jeez.
Gaat me niet erom dat iedereen hetzelfde leuk moet vinden, ik vind alleen dat je open moet staan voor meerdere soorten ervaringen. Wat boeit mij het nou of iemand iets wel of niet leuk vindquote:Op woensdag 20 december 2023 07:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iemand t nou gewoon niet wil omdat het hem niks lijkt (uit overweging, lezen, verhalen, soorten spellen die ie wel of niet leuk lijkt) en omdat er nog legio andere spellen zijn waarvan ie wel weet dat ie t leuk gaat vinden...... LAAT HEM!
Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden. Jeez.
9 van de 10 mensen (die 10e is die maar van jou) geven aan dat een game als die soulborne bekend staat om zijn moeilijke gameplay, keer op keer sterven, learning curve etc tc en ik weet dat dat niks voor mij is. Want dat vind ik bij andere spellen ook niet leuk die dat soms een beetje hebben, laat staan een spel dat daar voornamelijk om bekend staat.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat me niet erom dat iedereen hetzelfde leuk moet vinden, ik vind alleen dat je open moet staan voor meerdere soorten ervaringen. Wat boeit mij het nou of iemand iets wel of niet leuk vind
Dat het uiteindelijk niet je ding is oke, maar op voorhand dingen afschrijven vind ik zo cringe
Zo kom je nooit een verrassing tegen
Zoals die Vampyr game die je toch tof vond Ang3l, dat zal ook niet iedereen gelijk aanspreken maar je kan het toch allicht proberen? Zeker als het gratis is op + ofzo
Hoeveel mensen ik niet over Elden Ring verbaast heb horen zeggen hoe geweldig ze het eigenlijk vonden, terwijl ze helemaal nooit souls games hadden gedaan en ook dachten dat is niets voor mij.
Daarom zei ik aan t begin al dat die moeilijkheid zwaar overdreven is. Zeker in Elden Ring kan je gewoon zwakke enemies grinden om jezelf mega OP te maken, mocht je dat willen. Of mensen oproepen om je bij elke boss te helpen, naast het feit dat je zelf ook nog helpers kan summonen zoals wolven of andere beesten.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen (die 10e is die maar van jou) geven aan dat een game als die soulborne bekend staat om zijn moeilijke gameplay, keer op keer sterven, learning curve etc tc en ik weet dat dat niks voor mij is. Want dat vind ik bij andere spellen ook niet leuk die dat soms een beetje hebben, laat staan een spel dat daar voornamelijk om bekend staat.
Niks mis met openstaan.
Ook niks mis met voorkeuren en afleuren hebben.
En die Vampyr was verre van mij favoriete spel. Ik vond van mezelf dat ik t af moest maken, want vampieren. Ja de 2e x vond ik het beter te doen, met een andere aanpak. Maar nog steeds had ik goed zonder kunnen leven
Jezus 3 topgames. Cant go wrong with any of em.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
God of War ragnarok, RE4 remake of Elden Ring voor de vakantie?
ER, beste game sinds BotW.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar dat is ook niet zo moeilijk om beter te zijn dan het saaie BotWquote:Op woensdag 20 december 2023 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ER, beste game sinds BotW.
Elden ring > de restquote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
SINDSquote:Op woensdag 20 december 2023 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo moeilijk om beter te zijn dan het saaie BotW
Dus is het moeilijk. Anders zijn dit soort tactieken niet nodig. Opgelost. Slotje.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
Zeker in Elden Ring kan je gewoon zwakke enemies grinden om jezelf mega OP te maken
Nee. Ik lees wat ik wil lezenquote:Op woensdag 20 december 2023 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SINDS
SINDS BOTW
Lezen Duudje
Bloodborne. Anders Sekiro.quote:Op woensdag 20 december 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Nee, dat is slechts 1 van de vele opties.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus is het moeilijk. Anders zijn dit soort tactieken niet nodig. Opgelost. Slotje.
Huh?quote:
Als je weet hoe iets moet en uren oefent (of grind), is niks moeilijkquote:Op woensdag 20 december 2023 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts 1 van de vele opties.
Wat ik al zei, je kan andere mensen oproepen voor de bosses, je kan volledig in coop spelen (misschien PC only? not sure), je kan de ingame tools gebruiken zoals monsters summonen die je constant helpen.
Slotje
Je bedoelt Expeditie Robinson nu, neem ik aan?quote:Op woensdag 20 december 2023 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ER, beste game sinds BotW.
Ik zeg toch net dat je dat niet perse hoeft te doen?quote:Op woensdag 20 december 2023 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je weet hoe iets moet en uren oefent (of grind), is niks moeilijk
Maar de algehele consensus is: Moeilijk. Dus moeilijk. Dus niks voor mij.
Moeilijk?
Slotje
Even een greepje he, zomaar, een greepje uit de comments:quote:Op woensdag 20 december 2023 15:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat je dat niet perse hoeft te doen?
Je kan letterlijk het spel makkelijk maken door de sterkste summons te gebruiken, of door andere mensen op te roepen voor coop. Of je kan idd zwakke enemies killen en zo jezelf sterker maken door te levelen (net zoals in elke andere RPG basically)
Ja ik weet hoe het spel werkt. Als nog is het gewoon een moeilijk spel. Maar je wilt het punt niet begrijpen dus nu nog een keer reageren met ja maar je kan ook: Insert dingen die het makkelijker kunnen makenquote:Op woensdag 20 december 2023 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts 1 van de vele opties.
Wat ik al zei, je kan andere mensen oproepen voor de bosses, je kan volledig in coop spelen (misschien PC only? not sure), je kan de ingame tools gebruiken zoals monsters summonen die je constant helpen.
Slotje
[..]
Huh?![]()
maar idd zou voor Elden Ring gaan, bazengame op een niveau boven de meeste spellen.
quote:
Battletoadsquote:
Ik kan me dus niet herinneren dat deze extreem moeilijk was. Was wel moeilijk maar ik hoor mensen er altijd over alsof het onmogelijk was.quote:
Elke game is te winnen, tenzij het enorm brak geprogrammeerd wasquote:Op woensdag 20 december 2023 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet herinneren dat deze extreem moeilijk was. Was wel moeilijk maar ik hoor mensen er altijd over alsof het onmogelijk was.
Voor de doelgroep (kleine kinderen) waren die games bijzonder moeilijk. Ik kon het ook nooit uitspelen. Volgens mij ook geen onbeperkte continues dus na een tijdje moest je weer vanaf level 1 beginnen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet herinneren dat deze extreem moeilijk was. Was wel moeilijk maar ik hoor mensen er altijd over alsof het onmogelijk was.
Ik heb 'm wel uitgespeeld vroegerquote:Op woensdag 20 december 2023 18:42 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor de doelgroep (kleine kinderen) waren die games bijzonder moeilijk. Ik kon het ook nooit uitspelen. Volgens mij ook geen onbeperkte continues dus na een tijdje moest je weer vanaf level 1 beginnen, maar dat weet ik niet zeker.
Tegenwoordig hebben die remasters (Lion King/Aladdin/Jungle book) een rewind functie en savestates. EN DAAROM ZIJN DIE KINDEREN ZO SOFT TEGENWOORDIG.
voor een 7 jarige oid. Ja was vrij onmogelijkquote:Op woensdag 20 december 2023 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die parries zijn niet echt belangrijk in Elden Ring, wel in Sekiro waar het echt allemaal om parries en perfect deflects draait :p.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat ik altijd van Elden Ring denk is dat het een grotere kopie is van Bloodborne.
Bij Bloodborne had ik daadwerkelijk geen enkel idee waar het hele spel over ging en speelde ik de game met dodge Dodge attack met hetzelfde wapen vanaf level 1 omdat die nu eenmaal het fijnste werkt.
Ik ben veels te noob om aan een ander wapen te wennen of om zogenaamde Parry timing attacks te doen.
Idem bij Dark Souls 3, schild en een zwaard (en soms vervangen door een +1 variant) en dat was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |