SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Factions in TLOU1 was gewoon een erg goed gebalanceerde MP game mode.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gewoon als extra zoals in TLOU1 en Uncharted was prima. Als zelfstandige game is het voor hun huidige doelgroep zonde van de tijd die ze ook aan SP games hadden kunnen besteden en CoD/Fortnite/Destiny spelers gaan het toch niet spelen want daarvoor is TLOU niet snel/intens genoeg.
Bedoel je Valhalla de main game of de DLC? Valhalla is zo groot dat ik maar een enkele DLC heb gespeeld. The Isle of Skye GENOTquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valhalla is wel een leuke DLC om te spelen. Ben benieuwd hoe deze eindigt.
Bedoelde de DLC van GoWquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:18 schreef DKUp het volgende:
Goed nieuws voor de nieuwe IP en TLOU Part 3 dus.
[..]
Bedoel je Valhalla de main game of de DLC? Valhalla is zo groot dat ik maar een enkele DLC heb gespeeld. The Isle of Skye GENOT
Oh godquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoelde de DLC van GoW
Ze moeten de oude Kratos weer terugbrengenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh god![]()
![]()
![]()
Ze pikken elkaars naam
Maar zal vast met een teaser eindigen naar een nieuw deel over vier of vijf jaar wat bijna een replica is van 2018 en Ragnarok.
Kratos is het gezicht van Playstation, die gaat nergens heen, lol.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef Drankster het volgende:
Kratos is bijna opa. Die gaat lekker rentenieren met Freya.
Gewoon doorgaan met Loki met dan soms Kratos als cameo ofzo.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh god![]()
![]()
![]()
Ze pikken elkaars naam
Maar zal vast met een teaser eindigen naar een nieuw deel over vier of vijf jaar wat bijna een replica is van 2018 en Ragnarok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Klinkt meer als een nieuw deel dan nog een DLC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
April hoorde ik.quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:00 schreef schommelstoel het volgende:
Fallout 4 current gen update uitgesteld naar 2024
Ja ubisoft games voor volle prijs kopen is altijd een slecht idee.quote:Op zondag 17 december 2023 17:41 schreef Evangelion het volgende:
10 dagen uit, -30% (lol)
[ twitter ]
AC Mirage, The Crew Motorfest en Avatar zijn niet eens slechte games. Misschien niet jouw games.quote:Op zondag 17 december 2023 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ubisoft games voor volle prijs kopen is altijd een slecht idee.
Oke ubisoft games kopen is sowieso vaak een slecht idee. Maar dat is weer een ander verhaal
was ook heel slecht ontvangen deze game toch?quote:Op zondag 17 december 2023 17:41 schreef Evangelion het volgende:
10 dagen uit, -30% (lol)
[ twitter ]
7,2 critic metacriticquote:Op zondag 17 december 2023 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was ook heel slecht ontvangen deze game toch?
oeiquote:Op zondag 17 december 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
7,2 critic metacritic
8,1 user metacritic
Gewoon
Ja als games een 7 krijgen dan is een game kut.quote:Op zondag 17 december 2023 19:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
oei
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat hij uit was tot ik die tweet zag tbh
Daarom kijk ik liever naar de user score.quote:Op zondag 17 december 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
7,2 critic metacritic
8,1 user metacritic
Gewoon
Hopen dat het niet gereviewbombed is door fanboys van andere consoles of te woke of niet woke genoeg of ...quote:Op zondag 17 december 2023 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom kijk ik liever naar de user score.
Heb je een punt hoorquote:Op zondag 17 december 2023 23:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hopen dat het niet gereviewbombed is door fanboys van andere consoles of te woke of niet woke genoeg of ...
Reviewbombs voor buggy games zijn natuurlijk terecht
110 uur op de teller en ik ben net aangekomen in Rivington (ACT 3).quote:Op maandag 18 december 2023 07:11 schreef Ang3l het volgende:
Asterion heeft me gedumpt.
Ik pikte t niet. Reload.
Omdat ik niet hele veel tijd er aan kan spenderen, ben ik denk ik nog wel een jaar bezig met BG3![]()
But still:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |