Misschien, De Boer dat is de Keerl staat nu op 916.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:38 schreef 4-elements het volgende:
Alle BBB-stemmers hebben op Neil Diamond gestemd? Sweet Caroline stijgt 98 plaatsen naar 71...
Zelfs dat nummer voor Eurovisie hoog in de lijstquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Bankzitters, dat kan toch écht niet, jong0ns
Waarvan het gros wel in neergaande lijnquote:
Over een paar jaar is dat 36x S&F...quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:42 schreef Evenstar het volgende:
Disturbed versie van Sound of Silence boven Child in Time. ..... lol Nederland ....lol
Al besproken.quote:
Reclamebonusquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
If I Can dram van Elvis +717 naar 414, bijzondere stijger
Jullie gaan zo hard, dat kan ik niet allemaal lezen hoorquote:
Voilà hoogst genoteerde esf nummer, stijgt 106 plaatsen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs dat nummer voor Eurovisie hoog in de lijst
Vind ik wel. Stemplaatquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat Viva la vida van Coldplay altijd zo hoog? Zo bijzonder is dat nummer toch niet?
Ik vind Klokkies dan weer de leukste van hun. Waar is de tijd gebleven dat dat de hoogste Coldplay wasquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind ik wel. Stemplaat
Kan wat mij betreft niet hoog genoeg staan. Omdraaien met Fix You zou ik ook niet erg vinden.
De hoogste gelukkig maar op 429. Could certainly be worse.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:44 schreef DJ11 het volgende:
De pure horror: op zaterdagochtend 30 december tussen 05:00 en 08:00 uur: drie nummers van Suzan & Freek voor je kiezen. Zet uw radio uit, probeer uw medeburgers met lichtsignalen te waarschuwen.
Liefs 9 keer (!) in de lijst, deze bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |