Dat kan @GGMM uitstekend.quote:Op maandag 18 december 2023 18:24 schreef vrijgevochten het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het genot van soep met een broodje is?
Heerlijk toch. Beetje dopen en dan dat soppige brood naar binnen slurpenquote:Op maandag 18 december 2023 18:24 schreef vrijgevochten het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het genot van soep met een broodje is?
quote:Blue Band 'Roombeter' wint prijs voor meest misleidende product
Blue Band Roombeter is gekozen als meest misleidende voedselproduct van 2023. Actie-organisatie Foodwatch heeft de jaarlijkse prijs Het Gouden Windei vandaag overhandigd aan producent Upfield.
Consumenten vinden de naam 'Roombeter' een misleidende variant van 'roomboter'. De boter van Blue Band is een plantaardig alternatief, maar dit valt consumenten nauwelijks op door de naam en door de verpakking. Het product is namelijk verpakt in de kenmerkende gouden wikkel van het merk.
@Oriente @onlogischquote:Op de tweede plaats eindigt eiwitreep Hero B'tween Protein met 19 procent van de stemmen. Consumenten vinden de reep onzinnig omdat de meeste Nederlanders al genoeg eiwitten binnenkrijgen op een dag. Daarnaast zou de reep veel minder groot zijn dan de verpakking doet denken.
Was echt een leuke bezigheid toen ik 14 was inderdaadquote:Op maandag 18 december 2023 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Beetje dopen en dan dat soppige brood naar binnen slurpen
quote:
HALLO.quote:Op dinsdag 19 december 2023 08:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voetbalvrienden. Hallo goedemorgen
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:ggmm heeft tong hier weggepest
ik ben tegen pesten
@charquote:Op dinsdag 19 december 2023 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.
Iedereen is hier wat mij betreft welkom
Je hoeft niet zo bescheiden te zijn en je mag gewoon de complimenten in ontvangst nemen!quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik moe word van dat constante "FOK is dood" gezeur.
Iedereen is hier wat mij betreft welkom
Er staat een foutje in de TT.quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nieuws maat
NWS / Bende die gewelddadige woningovervallen pleegde veroordeelt
Wat heb je?quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:20 schreef Coco het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar we gingen lunchen.
GGMM is er dus WEL voor de VBL-user.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik ben tegen pesten
Hopelijk elders steun bij de medische perikelenquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik ben tegen pesten
Wowquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie al dat er in VBL nu een topic HOOLS is waar boomers hun ziektes kunnen bespreken
Woorden van een wijs man.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Doe allemaal even normaal enzo.
Het is bijna kerst
Pas een jaar of 20.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ik zie al dat er in VBL nu een topic HOOLS is waar boomers hun ziektes kunnen bespreken
Schouder uit de kom?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo even een KLB topic schrijven. Dat zal ze allemaal leren.
IK BEN ZIEDEND.
Zijn ze een beetje gul bij de bank?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
De pakketbezorger (DHL, ter info) kwam net een pakket brengen. Ik was helemaal van slag want ik heb niks besteld.
Was het mijn kerstpakket
Voedselbank?quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje gul bij de bank?
Ze doen sinds de crisis al niet meer aan kerstpakketten (kk roverheid) dus dit gegeven slaat in als een bom op de werkvloer kan ik je vertellen. Het is wel jammer van de jaarlijkse running gag.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje gul bij de bank?
Ik vorige week dinsdag.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Coco het volgende:
Kreeg die al vorige week donderdag binnen.
Ik kreeg ook zo'n hipsterrugzak rest was wel non-woke.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen sinds de crisis al niet meer aan kerstpakketten (kk roverheid) dus dit gegeven slaat in als een bom op de werkvloer kan ik je vertellen. Het is wel jammer van de jaarlijkse running gag.
Maar mwah, beetje standaard. Zo'n hipsterrugzak, een spel ganzenborden, aardbeiensiroop, bonbons, amandelkoekjes, chips, oude kaas, tomatenchutney, amandelen en wijn.
Ik dacht dat jij zo'n lieve jongen was maar je stem in het hokje deed deze barbaarsheid al vermoedenquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er dus WEL voor de VBL-user.
Jouw werkgever heeft echt een teringhekel aan zijn personeel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen sinds de crisis al niet meer aan kerstpakketten (kk roverheid) dus dit gegeven slaat in als een bom op de werkvloer kan ik je vertellen. Het is wel jammer van de jaarlijkse running gag.
Maar mwah, beetje standaard. Zo'n hipsterrugzak, een spel ganzenborden, aardbeiensiroop, bonbons, amandelkoekjes, chips, oude kaas, tomatenchutney, amandelen en wijn.
Zolang die teringlijers vrijdag maar de dertiende maand overmaken klaag ik niet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw werkgever heeft echt een teringhekel aan zijn personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |