Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....quote:Op maandag 18 december 2023 15:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beterschap. Ff paar kilo wegpoepen die je vervolgens met kerst eraan kunt eten![]()
Sterker nog, bij ons is het 'verplicht' bij luchtwegklachten.quote:Op maandag 18 december 2023 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar met een mondkapje zal rondlopen hoor.
Gewoon doen
Ik loop er ook al de halve dag mee rond, want ik moest hem vanmorgen naar een andere afspraak brengen.quote:Op maandag 18 december 2023 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar met een mondkapje zal rondlopen hoor.
Gewoon doen
Ah nee! Wat is er gebeurd??quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....
Ik moet eerst maar eens zien dat hij met kerst thuis is.
Ah nee....quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....
Ach nee! Wat is er gebeurd? Hopelijk niet gecompliceerd.quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh nee! Sterkte voor je vader en Beterschap voor jouquote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier bleef die saturatie ook steeds laag, heb hem niet meer gemeten de laatste dagen. Kinderarts zei dat ze af en toe even goed moest doorademen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
@:amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!
@:Leandra, ah nee, dat is ook pittig.
Beterschap en een digitale knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het is voor veel een zware laatste week voor Kerst![]()
![]()
![]()
Manlief is hier op controle geweest, saturatie is nog steeds niet goed 92/93, terwijl die 96 moet zijn. Ook nog vocht op de longen te horen. Hij voelt zich wel wat beter, maar is snel moe. Hij moet meteen HAP bellen als het slechter gaat of hij weer koorts krijgt.
Mijn vakantie is eind van de middag begonnen. Helemaal kapot ben ik, al 2 jankbuien gehad van alle stress en vermoeidheid. Kerstboom staat inmiddels binnen, morgen maar eens optuigen. En de badkamer schoonmaken en verder bijkomen.
Lieve Tolstoj, ik zie nu al weken hier dat je het heel zwaar hebt. Is het écht nodig om die badkamer te poetsen?quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
@:amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!
@:Leandra, ah nee, dat is ook pittig.
Beterschap en een digitale knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het is voor veel een zware laatste week voor Kerst![]()
![]()
![]()
Manlief is hier op controle geweest, saturatie is nog steeds niet goed 92/93, terwijl die 96 moet zijn. Ook nog vocht op de longen te horen. Hij voelt zich wel wat beter, maar is snel moe. Hij moet meteen HAP bellen als het slechter gaat of hij weer koorts krijgt.
Mijn vakantie is eind van de middag begonnen. Helemaal kapot ben ik, al 2 jankbuien gehad van alle stress en vermoeidheid. Kerstboom staat inmiddels binnen, morgen maar eens optuigen. En de badkamer schoonmaken en verder bijkomen.
Ik snap het hoorquote:Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Nou, dan heb je mijn badkamer niet gezienMaar gewoon op mijn gemakkie met een muziekje erbij. Uiteindelijk zal me dat ook rust geven in het hoofd.
Maar wel lief van je!
En ergens deze week moeten we ook nog gaan bedenken wat we met Kerst gaan eten. Kerstavond altijd kleine hapjes / tapas. Veder nog geen idee. Volgens mij is er wel al een bak ijs gekocht
Hij wilde tijdens het fietsen naar de supermarkt even stoppen om een telefoontje te beantwoorden en stond op een of andere manier niet goed, want hij viel, op zijn achterhoofd en zijn bovenbeen is gebroken, dus dat wordt morgen een operatie.quote:
Hallo, het is mijn vader, uiteraard is het gecompliceerdquote:Op maandag 18 december 2023 18:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ach nee! Wat is er gebeurd? Hopelijk niet gecompliceerd.
Tuurlijk, meteen goed doen he.quote:Op maandag 18 december 2023 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, het is mijn vader, uiteraard is het gecompliceerd
Ik heb het ook niet van een vreemde
Fijn dat ze hem in de gaten houden! En fijn dat hij weer kookt, dan voelt hij zich wat beter, maar ook voor jou weer even wat meer ademruimtequote:Op maandag 18 december 2023 19:54 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Nijna, dat weet ik eigenlijk niet. Saturatie is wel wat hoger, vorige week was ie onder de 90.
Hij moet in ieder geval op Derde Kerstdag weer voor controle langskomen.
En hij kookt weer (voor mij en eigenlijk iedereen hier in huis
)
Maar dat hij er niks aan kan doen wil niet zeggen dat het niet enorm aan jou vreet. En jij bent ook maar mens.quote:Op maandag 18 december 2023 16:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag volledig doorgeflipt tegen hem. Ik trok het gewoon niet meer. Dé aaneenschakeling van negatieve “diarree” die uit zijn mond komt. En hij kan er niks aandoen. Dat weet ik. Maar als ontvanger zit op gegeven moment je emmer vol. En hij blijft er maar bijgooien.
Ik had er daarna enorme spijt van overigens. Maar ja, wat je hebt gezegd kun je niet meer terug nemen.
Ik kan mijn (fysieke) zorg ook met niemand delen, aangezien ik maar alleen ben. Dat maakt het extra zwaar.
Oh nee...quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik sprak vandaag iemand in een ziekenhuis met mondkapje die meteen ging uitleggen dat ze licht verkouden was en m daarom op had, want beleid.quote:Op maandag 18 december 2023 18:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sterker nog, bij ons is het 'verplicht' bij luchtwegklachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:30 schreef Tink89 het volgende:
Ach lieverds, wat een ellende! Heel veel sterkte en beterschap en een dikke digitale knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik kreeg van mijn manager net een vast contract als kerstcadeautje. 4Wat goed! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Gelukkig beter. Huisarts kon niets ontdekken, maar ze voelde zich wel duidelijk slecht gisteren. Ze eet normaal het liefst de hele dag bananen, ze liet gisteren een halve liggen en heeft bijna de hele ochtend niets gegeten. Maar geen koorts meer gisteren en in de loop van de dag knapte ze wel duidelijk weer op. Dus vandaag wel gewoon naar de opvang gebracht.quote:
Bedankt dat je jouw ervaring deelt.quote:Op maandag 18 december 2023 19:04 schreef livelink het volgende:
@:amaranta, wat een zware situatie voor jou en je moeder. Veel sterkte daarmee![]()
Mijn vader was vorig jaar rond deze tijd ook depressief. Hij wilde zijn bed niet meer uitkomen ook. De huisarts is toen langs geweest en vroeg (best cru) aan mijn vader of hij soms liever dood wilde en of ze dat moesten bespreken samen. Toen heeft mijn vader na lang denken geantwoord dat hij toch eigenlijk niet klaar was voor zo'n soort gesprek en dat hij toch verder wilde. En de dag daarna is hij toch zijn bed weer uitgekomen en ging het langzaam beter. Voor hem was dat de trigger, maar dat werkt voor iedereen toch anders natuurlijk.
Zelf naar een arts gaan wilde hij toen ook niet, maar gelukkig wilde de huisarts dus langskomen.
Gaat het al iets beter? En weet je al iets meer over de operatie?quote:Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef Leandra het volgende:
Ik rij de hele dag al rond met een emmer in de auto
Voor het geval dat![]()
Tot nu toe de WC kunnen halen en geen emmer nodig gehad.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:30 schreef Tink89 het volgende:
Ach lieverds, wat een ellende! Heel veel sterkte en beterschap en een dikke digitale knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik kreeg van mijn manager net een vast contract als kerstcadeautje. 4GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb reclame voor mondkapjes nu…quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Jaaa, ik nu ook kriebelhoesten zoon aan de racekak
![]()
Heb het laatste pak mondkapjes aan man meegegeven, moest vliegen en zo. Nu heb ik er geloof ik, nog 1 in de auto liggen maar dat weet ik niet zeker
quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb reclame voor mondkapjes nu…
Ik vond nog een zakje met 5 stuksquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:23 schreef BE het volgende:
Ik heb er echt nog zo veel staan in de berging.Maar weggooien vond ik ook zonde. Toch hoop ik dat we ze nooit meer zo nodig gaan hebben als toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |