Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....quote:Op maandag 18 december 2023 15:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beterschap. Ff paar kilo wegpoepen die je vervolgens met kerst eraan kunt eten![]()
Sterker nog, bij ons is het 'verplicht' bij luchtwegklachten.quote:Op maandag 18 december 2023 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar met een mondkapje zal rondlopen hoor.
Gewoon doen
Ik loop er ook al de halve dag mee rond, want ik moest hem vanmorgen naar een andere afspraak brengen.quote:Op maandag 18 december 2023 15:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar met een mondkapje zal rondlopen hoor.
Gewoon doen
Ah nee! Wat is er gebeurd??quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....
Ik moet eerst maar eens zien dat hij met kerst thuis is.
Ah nee....quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....
Ach nee! Wat is er gebeurd? Hopelijk niet gecompliceerd.quote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh nee! Sterkte voor je vader en Beterschap voor jouquote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier bleef die saturatie ook steeds laag, heb hem niet meer gemeten de laatste dagen. Kinderarts zei dat ze af en toe even goed moest doorademen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
@:amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!
@:Leandra, ah nee, dat is ook pittig.
Beterschap en een digitale knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het is voor veel een zware laatste week voor Kerst![]()
![]()
![]()
Manlief is hier op controle geweest, saturatie is nog steeds niet goed 92/93, terwijl die 96 moet zijn. Ook nog vocht op de longen te horen. Hij voelt zich wel wat beter, maar is snel moe. Hij moet meteen HAP bellen als het slechter gaat of hij weer koorts krijgt.
Mijn vakantie is eind van de middag begonnen. Helemaal kapot ben ik, al 2 jankbuien gehad van alle stress en vermoeidheid. Kerstboom staat inmiddels binnen, morgen maar eens optuigen. En de badkamer schoonmaken en verder bijkomen.
Lieve Tolstoj, ik zie nu al weken hier dat je het heel zwaar hebt. Is het écht nodig om die badkamer te poetsen?quote:Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
@:amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!
@:Leandra, ah nee, dat is ook pittig.
Beterschap en een digitale knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het is voor veel een zware laatste week voor Kerst![]()
![]()
![]()
Manlief is hier op controle geweest, saturatie is nog steeds niet goed 92/93, terwijl die 96 moet zijn. Ook nog vocht op de longen te horen. Hij voelt zich wel wat beter, maar is snel moe. Hij moet meteen HAP bellen als het slechter gaat of hij weer koorts krijgt.
Mijn vakantie is eind van de middag begonnen. Helemaal kapot ben ik, al 2 jankbuien gehad van alle stress en vermoeidheid. Kerstboom staat inmiddels binnen, morgen maar eens optuigen. En de badkamer schoonmaken en verder bijkomen.
Ik snap het hoorquote:Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Nou, dan heb je mijn badkamer niet gezienMaar gewoon op mijn gemakkie met een muziekje erbij. Uiteindelijk zal me dat ook rust geven in het hoofd.
Maar wel lief van je!
En ergens deze week moeten we ook nog gaan bedenken wat we met Kerst gaan eten. Kerstavond altijd kleine hapjes / tapas. Veder nog geen idee. Volgens mij is er wel al een bak ijs gekocht
Hij wilde tijdens het fietsen naar de supermarkt even stoppen om een telefoontje te beantwoorden en stond op een of andere manier niet goed, want hij viel, op zijn achterhoofd en zijn bovenbeen is gebroken, dus dat wordt morgen een operatie.quote:
Hallo, het is mijn vader, uiteraard is het gecompliceerdquote:Op maandag 18 december 2023 18:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ach nee! Wat is er gebeurd? Hopelijk niet gecompliceerd.
Tuurlijk, meteen goed doen he.quote:Op maandag 18 december 2023 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, het is mijn vader, uiteraard is het gecompliceerd
Ik heb het ook niet van een vreemde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |