abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2023 @ 18:00:53 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211660162
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 15:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Beterschap. Ff paar kilo wegpoepen die je vervolgens met kerst eraan kunt eten ;)
Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....

Ik moet eerst maar eens zien dat hij met kerst thuis is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211660196
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 15:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je bent niet de enige die daar met een mondkapje zal rondlopen hoor.
Gewoon doen
Sterker nog, bij ons is het 'verplicht' bij luchtwegklachten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 18 december 2023 @ 18:09:06 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211660245
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 15:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je bent niet de enige die daar met een mondkapje zal rondlopen hoor.
Gewoon doen
Ik loop er ook al de halve dag mee rond, want ik moest hem vanmorgen naar een andere afspraak brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211660251
Sterkte amaranta met de zorgen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 18 december 2023 @ 18:22:12 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211660392
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou... raad eens wie er in de wachtkamer bij de SEH zit omdat haar vader met een beenbreuk per ambulance afgevoerd is....

Ah nee! Wat is er gebeurd??
pi_211660463
@Leandra neeeee :{. Dat is echt heel rot zo. Beterschap en veel sterkte met je vader.

@amaranta voor jou ook veel sterkte. Lijkt me heel naar om dat in je eentje te moeten dragen. Mantelzorg is heftig en zwaar :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211660511
quote:

[..]

Ah nee.... :*
Fake it till you make it...
pi_211660669
quote:

[..]

Ach nee! Wat is er gebeurd? Hopelijk niet gecompliceerd.
pi_211660703
quote:

[..]

Oh nee! Sterkte voor je vader en Beterschap voor jou :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 december 2023 @ 19:04:11 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211660802
@amaranta, wat een zware situatie voor jou en je moeder. Veel sterkte daarmee :*

Mijn vader was vorig jaar rond deze tijd ook depressief. Hij wilde zijn bed niet meer uitkomen ook. De huisarts is toen langs geweest en vroeg (best cru) aan mijn vader of hij soms liever dood wilde en of ze dat moesten bespreken samen. Toen heeft mijn vader na lang denken geantwoord dat hij toch eigenlijk niet klaar was voor zo'n soort gesprek en dat hij toch verder wilde. En de dag daarna is hij toch zijn bed weer uitgekomen en ging het langzaam beter. Voor hem was dat de trigger, maar dat werkt voor iedereen toch anders natuurlijk.

Zelf naar een arts gaan wilde hij toen ook niet, maar gelukkig wilde de huisarts dus langskomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 18 december 2023 @ 19:06:24 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211660819
@Leandra, wat een schrik. En wat een zorgen komen er nu op je af. Woont je vriendin ook nog bij jullie?

Ik hoop dat het goed te opereren is en dat je vader toch weer redelijk op de been komt en weer kan wandelen, want dat doet hij toch zo graag?

Heel, heel veel sterkte. Ook met Soneal trouwens :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211661145
Boh, wat een berichten ineens zeg :{

@amaranta Wat een rot situatie waarin je nu beland bent. Veel sterkte :*

@Leandra jij ook sterkte met je vader en beterschap voor Soneal :*

En een :* voor alle zieken en iedereen die het kan gebruiken.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211661169
@amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!

@Leandra, ah nee, dat is ook pittig.

Beterschap en een digitale knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het is voor veel een zware laatste week voor Kerst :* :* :*

Manlief is hier op controle geweest, saturatie is nog steeds niet goed 92/93, terwijl die 96 moet zijn. Ook nog vocht op de longen te horen. Hij voelt zich wel wat beter, maar is snel moe. Hij moet meteen HAP bellen als het slechter gaat of hij weer koorts krijgt.

Mijn vakantie is eind van de middag begonnen. Helemaal kapot ben ik, al 2 jankbuien gehad van alle stress en vermoeidheid. Kerstboom staat inmiddels binnen, morgen maar eens optuigen. En de badkamer schoonmaken en verder bijkomen.
pi_211661388
*; *; *; voor iedereen die het kan gebruiken
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211661459
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
@:amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!

@:Leandra, ah nee, dat is ook pittig.

Beterschap en een digitale knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Het is voor veel een zware laatste week voor Kerst :* :* :*

Manlief is hier op controle geweest, saturatie is nog steeds niet goed 92/93, terwijl die 96 moet zijn. Ook nog vocht op de longen te horen. Hij voelt zich wel wat beter, maar is snel moe. Hij moet meteen HAP bellen als het slechter gaat of hij weer koorts krijgt.

Mijn vakantie is eind van de middag begonnen. Helemaal kapot ben ik, al 2 jankbuien gehad van alle stress en vermoeidheid. Kerstboom staat inmiddels binnen, morgen maar eens optuigen. En de badkamer schoonmaken en verder bijkomen.
Hier bleef die saturatie ook steeds laag, heb hem niet meer gemeten de laatste dagen. Kinderarts zei dat ze af en toe even goed moest doorademen.
Heeft hij toevallig ook dat mycoplasma pneumoniae (gehad)?
Hopelijk knapt hij gewoon goed op nu...
Fake it till you make it...
pi_211661517
Wat een zorg en wat zwaar Amaranta, geen tips of ervaringen wel een virtuele hart onder de riem.

Auch Leandra, moet hij geopereerd worden?
pi_211661556
@Nijna, dat weet ik eigenlijk niet. Saturatie is wel wat hoger, vorige week was ie onder de 90.
Hij moet in ieder geval op Derde Kerstdag weer voor controle langskomen.
En hij kookt weer ( *O* voor mij en eigenlijk iedereen hier in huis ;) )
pi_211661652
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef TolstoiFan het volgende:
@:amaranta, wat een zware tijd! Heel veel sterkte!

@:Leandra, ah nee, dat is ook pittig.

Lieve Tolstoj, ik zie nu al weken hier dat je het heel zwaar hebt. Is het écht nodig om die badkamer te poetsen?
Volgens mij heb jij het nodig om even helemaal niets te hoeven.
Als ik zie wat je de afgelopen weken allemaal gedaan hebt voor je gezin denk ik dat je veel meer baat hebt bij tijd voor jezelf en rust dan bij een schone badkamer :* :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211661714
Nou, dan heb je mijn badkamer niet gezien ;) Maar gewoon op mijn gemakkie met een muziekje erbij. Uiteindelijk zal me dat ook rust geven in het hoofd.
Maar wel lief van je!

En ergens deze week moeten we ook nog gaan bedenken wat we met Kerst gaan eten. Kerstavond altijd kleine hapjes / tapas. Veder nog geen idee. Volgens mij is er wel al een bak ijs gekocht :+
pi_211661736
@amaranta wat ontzettend zwaar ;( je kunt bij een depressie zo weinig betekenen voor iemand waar je juist het allerbeste voor wil. Ik hoop dat de medicatie snel gaat werken.
En zo’n reactie is niet gek hè, we zijn allemaal ook maar gewoon mensen.
Misschien kun je een vriend(in) vragen waar je voice-memo’s naartoe kunt sturen met al je frustraties. Hoeven ze niet eens perse te luisteren maar ben jij het even kwijt :*

@Leandra :o komt wel even heel ongelukkig samen zo bij jou!
pi_211661754
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Nou, dan heb je mijn badkamer niet gezien ;) Maar gewoon op mijn gemakkie met een muziekje erbij. Uiteindelijk zal me dat ook rust geven in het hoofd.
Maar wel lief van je!

En ergens deze week moeten we ook nog gaan bedenken wat we met Kerst gaan eten. Kerstavond altijd kleine hapjes / tapas. Veder nog geen idee. Volgens mij is er wel al een bak ijs gekocht :+
Ik snap het hoor :) en waarschijnlijk zou ik het zelf ook zo doen. Maar wel goed om je bewust te blijven van je stress en niet te streng te zijn.
  maandag 18 december 2023 @ 20:04:25 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211661758
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 18:22 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ah nee! Wat is er gebeurd??
Hij wilde tijdens het fietsen naar de supermarkt even stoppen om een telefoontje te beantwoorden en stond op een of andere manier niet goed, want hij viel, op zijn achterhoofd en zijn bovenbeen is gebroken, dus dat wordt morgen een operatie.
Of in het ziekenhuis waar hij nu ligt of in het ziekenhuis waar hij vaste klant is en wat voor iedereen dichterbij is.
Maar dan wordt hij dus morgen vervoerd.

N is bij hem in het ziekenhuis gebleven, ik heb een voorraad spullen verzameld die hij nodig heeft, mijn zusje is onderweg en brengt de spullen zo naar het ziekenhuis en neemt N dan mee terug.
Ze blijft een paar nachten in het appartement van mijn vader, dan is ze iig in de buurt.
Ik ben zo hondsberoerd dat ik het niet zag zitten nog weer terug te moeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 december 2023 @ 20:06:35 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211661804
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Ach nee! Wat is er gebeurd? Hopelijk niet gecompliceerd.
Hallo, het is mijn vader, uiteraard is het gecompliceerd :D
Ik heb het ook niet van een vreemde ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211661993
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hallo, het is mijn vader, uiteraard is het gecompliceerd :D
Ik heb het ook niet van een vreemde ;)
Tuurlijk, meteen goed doen he. ;) Men wat balen zeg! Hopelijk heeft hij nu iig goede pijnstilling.
Ook beterschap voor jou! :*
pi_211662188
Wat gemist.
@Leandra jij ook beterschap :* !
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')