abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211618285
Met de kerstspirit en kado tips ideeen en wensen.
Met een meidenkwartet
pi_211618615
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens.... :+ ), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzien *) voor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.
Ik zit al meer dan een week naar mijn gevulde winkelmandje te kijken :')

Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
pi_211618673
@Troel hopelijk meteen de goede ab kuur en niet dat het weer doorraast. Beterschap :*

En kadootjes. Vroeger :') had iedereen wel een lijst met wat je graag wilde hebben. Tegenwoordig :') koopt iedereen gewoon wát ze willen hebben. Het is nu allemaal zo makkelijk geworden om even dit of even dat te bestellen.

Ik weet echt bijna nooit iets wat ik wil hebben. Laatst voor mn verjaardag zowaar wél. Een boek en een dvd. Maar verder?
Heb nu iig bijna een jaar de tijd om weer iets te verzinnen en het dan níet zelf te kopen :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211618691
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens.... :+ ), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzien *) voor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.

Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ook :Y
Als je het echt zo graag wil hebben, gewoon doen :Y

En ik heb een zieke zoon. Hij ligt nu te slapen!!! op de bank :{
If they say
pi_211618702
Ik heb dus echt wel dingen die ik te duur vind om zomaar te kopen. Of als het op is (make up, parfum) moeite heb dat geld aan mezelf uit te geven. Dat laatste is altijd een uitdaging als ik eerlijk ben.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 16:29:33 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211618715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:

Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke? ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hogwarts legacy
Ja die dus, zo'n tof spel!
KuikenGuppy
pi_211618784
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
pi_211618786
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
I know, maar die kwaliteit is ook niet super. Ik ben fan van de schilderen-op-nummer van het merk Schipper. Wel wat duur, maar zeer goede kwaliteit en mooie afbeeldingen.
pi_211618862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb dus echt wel dingen die ik te duur vind om zomaar te kopen. Of als het op is (make up, parfum) moeite heb dat geld aan mezelf uit te geven. Dat laatste is altijd een uitdaging als ik eerlijk ben.
Parfum, dat wel idd. Dat krijg ik ook meestal voor mn verjaardag. Dit jaar had ik nog zat en dan vind ik het weer zonde.

Verder heb ik écht nooit ook maar enig idee. Tis ook weer niet zo dat ik veel geld voor mezelf uitgeef, want ook ik heb daar moeite mee.
Het is meer met boeken en zulke dingen, vroegah ging dat op een lijstje en nu niet meer. Bij mij dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
Oooh, zeker :Y
Kan me alleen niet heugen dat ik écht een verrassing heb gehad :{

Edit: járen geleden, een boek van dochter. Wist toen echt niet dat ze die voor me gekocht had O+
If they say
pi_211618892
Hogwarts Legacy heb ik al uitgespeeld -O-

Mijn beste cadeau was een superzachte badjas. Ding is nu 10+ jaar oud, maar gebruik ik nog steeds. Ik heb mezelf met sinterklaas een grote legoset cadeau gegeven (Bowser, 71411). Met kerst hebben we altijd 1 gezinscadeau.

Maar ter inspiratie mijn persoonlijke verlanglijstje: Een elektrische fleecedeken, digitale fotolijst, escaperoom spel voor 2 spelers, sloffen, handbagagekoffer, een specifiek kookboek, een moestuinbak en een reisgids.
pi_211618980
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ook :Y
Als je het echt zo graag wil hebben, gewoon doen :Y

En ik heb een zieke zoon. Hij ligt nu te slapen!!! op de bank :{
Beterschap!

@ToilstoiFan, ik heb laatst ook zitten kijken naar schilderen op nummer. Leek me wel weer een keer leuk. Ik heb nog een bol-bon van 20 euro liggen van mijn verjaardag. Misschien moet ik het maar gewoon een keer doen ;)
Fake it till you make it...
  donderdag 14 december 2023 @ 16:55:42 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_211619000
Tnx allemaal.

Apotheker begreep het gelukkig en heeft een brede en vooral zwaardere kuur ingezet gezien de resultaten de vorige keer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211619018
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
Tnx allemaal.

Apotheker begreep het gelukkig en heeft een brede en vooral zwaardere kuur ingezet gezien de resultaten de vorige keer.
Dat is fijn, hopelijk op tijd en effectief :*
Fake it till you make it...
pi_211619059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:

Mijn beste cadeau was een superzachte badjas. Ding is nu 10+ jaar oud, maar gebruik ik nog steeds. Ik heb mezelf met sinterklaas een grote legoset cadeau gegeven (Bowser, 71411). Met kerst hebben we altijd 1 gezinscadeau.

Maar ter inspiratie mijn persoonlijke verlanglijstje: Een elektrische fleecedeken, digitale fotolijst, escaperoom spel voor 2 spelers, sloffen, handbagagekoffer, een specifiek kookboek, een moestuinbak en een reisgids.
Een heel mooie badjas is wel echt fijn ja O+
Die kan ik er voor mijn verjaardag nog bij zetten.

En verrast worden is heerlijk. Lijkt me. Mijn man heel echt werkelijk geen flauw benul als ik niet duidelijke dingen doorgeef. Gewoon nul.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 17:12:41 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Meh, jammer.
Wat ik ook leuk vond op de PS is Kings Quest. Grafisch niet zo mooi als Hogwarts, wel heel leuk ;). En van een andere (maar qua gameplay vergelijkbaar, behalve het vechten) categorie: Disney Dreamlight Valley.
En Final Fantasy ligt ook nog te wachten O+.
KuikenGuppy
pi_211619190
Oh jaaaaa Disney Dreamlight Valley, geweldig! Dat spelen we alle4, al houdt dat bij Juul vooral in dat ze jurken koopt en kookt _O- Oh en 100x met Minnie kletst.

Wij zijn niet zo goed in verlanglijstjes geloof ik, ik heb niets nodig want dan koop ik het wel. Ik bewaar wel van alles het bonnetje want dat ik vind dat ik iets fantastisch heb gekocht, kan ook gewoon hartstikke niet waar zijn.
(jaja, moet weer aan Friends denken, Rachel die alles ruilt wat niet op haar lijstje staat)
pi_211619320
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
[..]
Ja die dus, zo'n tof spel!
:Y
Ik zei tegen Mrs V
Als de Sint mij iets zou geven, was het Hogwarts legacy.
5 minuten later had ik mail. Onze bol account staat op mijn mail :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211619328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Ik hou zelden van verrassingen.
Ril
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211619384
Als ze je post later toch niet zo leuk blijken te vinden ;(
pi_211619475
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik hou zelden van verrassingen.
Ril
Oh echt niet?
Heerlijk! Om te geven of te krijgen.
  donderdag 14 december 2023 @ 17:50:37 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef exode het volgende:
Oh jaaaaa Disney Dreamlight Valley, geweldig! Dat spelen we alle4, al houdt dat bij Juul vooral in dat ze jurken koopt en kookt _O- Oh en 100x met Minnie kletst.

Wij zijn niet zo goed in verlanglijstjes geloof ik, ik heb niets nodig want dan koop ik het wel. Ik bewaar wel van alles het bonnetje want dat ik vind dat ik iets fantastisch heb gekocht, kan ook gewoon hartstikke niet waar zijn.
(jaja, moet weer aan Friends denken, Rachel die alles ruilt wat niet op haar lijstje staat)
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waarom -O-. Dus de kinderen kunnen het niet spelen -O-.
KuikenGuppy
pi_211619506
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef Burdie het volgende:

[..]
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waarom -O-. Dus de kinderen kunnen het niet spelen -O-.
Huh, wat gek!
Wij kunnen nu overigens ook niet alles meer doen omdat er betaalde content is die wij dus niet hebben. Ik wil die best wel kopen maar niet voor 4 personen dus even kijken hoe dat werkt. Dat vind ik bij de Switch altijd zo omslachtig.
  donderdag 14 december 2023 @ 17:52:55 #23
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211619513
Ik heb voor Sinterklaas een mooie ketting van mijn dochter gekregen. Van mijn zoon wat vogeltjes voor in de kerstboom O+ en van mijn man en dochter ook nog een mooie, grote geurkaars (die ik veel te duur vind om zelf te kopen en ik word er wel echt blij van).

Met Kerst doen we niet aan cadeautjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 december 2023 @ 17:55:24 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211619539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:52 schreef exode het volgende:

[..]
Huh, wat gek!
Wij kunnen nu overigens ook niet alles meer doen omdat er betaalde content is die wij dus niet hebben. Ik wil die best wel kopen maar niet voor 4 personen dus even kijken hoe dat werkt. Dat vind ik bij de Switch altijd zo omslachtig.
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelen -O-. Overigens is dit o pde PlayStation, op de Switch heb ik nog nooit zoiets mafs gehad.

Trouwens nog een tip voor de Switch: Pikmin O+.
KuikenGuppy
pi_211619562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 17:55 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelen -O-. Overigens is dit o pde PlayStation, op de Switch heb ik nog nooit zoiets mafs gehad.

Trouwens nog een tip voor de Switch: Pikmin O+.
Ga ik onthouden!

B wil heel graag Kirby hebben, daar speelt ie nu de Demo van en ook Sonic vond ie leuk. Verloofde speelt ook wel eens een kartspel van Disney, weet niet hoe die heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')