Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ookquote:Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens....), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzienvoor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.
Ik zit al meer dan een week naar mijn gevulde winkelmandje te kijken![]()
Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik wil mezelf dus een schilderen-op-nummer cadeau doen (meer dan 1 trouwens....), maar merk dat ik er toch wat moeite mee heb....
Ik heb een mooie kortingscode van 20% en heb nog geld liggen dat ik ooit heb gekregen voor een klusje dat ik gedaan heb. Omdat ik niet kan kiezen zou ik dan ¤ 175 kwijt zijn. Dan ben ik wel meteen de komende jaren voorzienvoor iets wat ik wel echt leuk vind om te doen, maar ook weer te weinig tijd voor heb.
Ik zit al meer dan een week naar mijn gevulde winkelmandje te kijken![]()
Mooiste cadeau was een laptop, die gebruik ik dagelijks. En de e-reader, die heb ik ook veel gebruikt, maar op dit moment lees ik weer veel papieren boeken.
Ja die dus, zo'n tof spel!quote:
I know, maar die kwaliteit is ook niet super. Ik ben fan van de schilderen-op-nummer van het merk Schipper. Wel wat duur, maar zeer goede kwaliteit en mooie afbeeldingen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke?
Parfum, dat wel idd. Dat krijg ik ook meestal voor mn verjaardag. Dit jaar had ik nog zat en dan vind ik het weer zonde.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb dus echt wel dingen die ik te duur vind om zomaar te kopen. Of als het op is (make up, parfum) moeite heb dat geld aan mezelf uit te geven. Dat laatste is altijd een uitdaging als ik eerlijk ben.
Oooh, zekerquote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
Beterschap!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh schilderen op nummer, das leuk! Deed ik vroeger ook![]()
Als je het echt zo graag wil hebben, gewoon doen
En ik heb een zieke zoon. Hij ligt nu te slapen!!! op de bank![]()
Dat is fijn, hopelijk op tijd en effectiefquote:Op donderdag 14 december 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
Tnx allemaal.
Apotheker begreep het gelukkig en heeft een brede en vooral zwaardere kuur ingezet gezien de resultaten de vorige keer.
Een heel mooie badjas is wel echt fijn jaquote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Hogwarts Legacy heb ik al uitgespeeld
Mijn beste cadeau was een superzachte badjas. Ding is nu 10+ jaar oud, maar gebruik ik nog steeds. Ik heb mezelf met sinterklaas een grote legoset cadeau gegeven (Bowser, 71411). Met kerst hebben we altijd 1 gezinscadeau.
Maar ter inspiratie mijn persoonlijke verlanglijstje: Een elektrische fleecedeken, digitale fotolijst, escaperoom spel voor 2 spelers, sloffen, handbagagekoffer, een specifiek kookboek, een moestuinbak en een reisgids.
Meh, jammer.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:43 schreef FlyingFish het volgende:
Hogwarts Legacy heb ik al uitgespeeld
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Via Ali kosten ze bijna niks, of wil je een specifieke?
[..]
Ja die dus, zo'n tof spel!
Ik hou zelden van verrassingen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:34 schreef exode het volgende:
Maar cadeaus zijn toch het leukste als je verrast wordt? Tenminste zo sta ik erin. Wij houden het dus ook echt geheim voor elkaar.
Oh echt niet?quote:Op donderdag 14 december 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou zelden van verrassingen.
Ril
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waaromquote:Op donderdag 14 december 2023 17:21 schreef exode het volgende:
Oh jaaaaa Disney Dreamlight Valley, geweldig! Dat spelen we alle4, al houdt dat bij Juul vooral in dat ze jurken koopt en kooktOh en 100x met Minnie kletst.
Wij zijn niet zo goed in verlanglijstjes geloof ik, ik heb niets nodig want dan koop ik het wel. Ik bewaar wel van alles het bonnetje want dat ik vind dat ik iets fantastisch heb gekocht, kan ook gewoon hartstikke niet waar zijn.
(jaja, moet weer aan Friends denken, Rachel die alles ruilt wat niet op haar lijstje staat)
Huh, wat gek!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onze Dreamlight Valley staat sinds een van de updates ingesteld op 12+, niemand snapt waarom. Dus de kinderen kunnen het niet spelen
.
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelenquote:Op donderdag 14 december 2023 17:52 schreef exode het volgende:
[..]
Huh, wat gek!
Wij kunnen nu overigens ook niet alles meer doen omdat er betaalde content is die wij dus niet hebben. Ik wil die best wel kopen maar niet voor 4 personen dus even kijken hoe dat werkt. Dat vind ik bij de Switch altijd zo omslachtig.
Ga ik onthouden!quote:Op donderdag 14 december 2023 17:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja heel raar, de Parental Control instellingen kloppen bij ons vaker niet, de oudste kon zo zijn Sint cadeau (Rachett&Clank) niet eens spelen. Overigens is dit o pde PlayStation, op de Switch heb ik nog nooit zoiets mafs gehad.
Trouwens nog een tip voor de Switch: Pikmin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |