Werken lekker dan die prikken van Hugo.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:26 schreef halfway het volgende:
Ik ben net hersteld en kreeg er een flinke longontsteking bij.
2 vacs gehad in het verleden.
Ik val nu in de categorie vaatdoek.
Hardcore WoW'ers komen dan ook nauwelijks buiten. En nu Season of Discovery er is al helemaal niet meer.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:30 schreef Enchanter het volgende:
Ik ken echt niemand uit m'n World of Warcraft guild die corona heeft
Een griep is toch ook precies dat? Dat iedereen een prikkelhoest en hoofdpijn als griep betitelt is wat anders.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
In mijn omgeving zijn er ook wel een paar ie corona hebben op het moment. Moest stiekem wel een beetje gniffelen toen ik hoorde van iemand die altijd maar riep dat corona 'maar een griepje was' en die nu zwaar voor pampus op bed ligt zonder ook maar iets te kunnen.
Win/win situatie dus , geen corona , maar wel epic lootquote:Op donderdag 14 december 2023 14:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hardcore WoW'ers komen dan ook nauwelijks buiten. En nu Season of Discovery er is al helemaal niet meer.
Dank je, jij ook veel beterschap natuurlijk ! koorts had ik het begin wel, boven de 38 graden en ik kon bijna niet in slaap vallen.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, sinds maandag flinke keel en oorpijn, al 3 nachten zweten in bed en nog niet beter. Geen koorts, dat vind ik raar want wel het gevoel dat ik koorts heb en warmte/koude aanvallen.
Beterschap in ieder geval.
Wij hebben echt exact dezelfde symptomen.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:37 schreef TLC het volgende:
Nog n vervelende bijwerking trouwens
Hoofdpijn
ik ben de tel kwijt hoeveel finimalekes ik al heb ingenomen
De vleesgeworden definitie van wereldvreemd, onze Lauti.quote:Auf Weihnachtsfeiern in Innenräumen sollte laut dem Minister aktuell lieber verzichtete werden.
Dit geloof ik helaas wel.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:54 schreef Aberkullie het volgende:
Mooi, zin in een nieuwe lockdown.
quote:
Het was inderdaad wel een bijzondere tijd die we nu waarschijnlijk niet nog een keer gaan terug krijgenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:44 schreef Joppiez het volgende:
Heb wel zin in een lockdown, beetje tot bezinning komen weer. Kom maar op
Ik ben op het moment in Duitsland, en ik vroeg me al af waarom er toch best veel mensen met een mondkapje rondlopen in de super. Lauterbach dus.quote:
RIP alvast...quote:Op donderdag 14 december 2023 19:40 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dit geloof ik helaas wel.
Is toch een vreemd virusje. Ken een aantal mensen, jong en oud, die er long-covid aan over hebben gehouden. En bij mezelf heeft het geleid tot een paar weken veel hartoverslagen (PVC / PAC) na de infectie. Daarnaast heb ik het idee dat mijn imuunsysteem is verslechterd. Ik heb vorige winter zo ongelofelijk veel infecties gehad: De griep, 2-3x verkoudheid, 2x een keelontsteking, en corona nogmaals. Niet normaal.
Tijd voor een lockdown anders loopt het met kerst helemaal uit de hand in de horeca.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zijn 43 IC bedden bezet door corona patiënten..
Blijf je toch lekker zelf vrijwillig een tijdje in je rukbunker?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:44 schreef Joppiez het volgende:
De vraag is of jij, en je 21 likers het wisten.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:02 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
waar denk je dat dat gearceerde grijze gedeelte voor is?
Maar dan graag met duidelijk eindpunt. Dan is het nog te behappen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:44 schreef Joppiez het volgende:
Op 14 december 2021 waren dat er 32 op de IC.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zijn 43 IC bedden bezet door corona patiënten..
Kerst word gevierd in kleine groepen net als carnaval. Gr. gr.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tijd voor een lockdown anders loopt het met kerst helemaal uit de hand in de horeca.
Ja had ik dit ook. Veel collega’s van mij ook, en allemaal soortgelijke vervelende klachten. Vond het zelf wel klote, heb nu nog last van verkoudheidsklachten merk ik. Hopelijk wordt het niet weer zo’n intense covid golf. 😅quote:Op donderdag 14 december 2023 13:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, sinds maandag flinke keel en oorpijn, al 3 nachten zweten in bed en nog niet beter. Geen koorts, dat vind ik raar want wel het gevoel dat ik koorts heb en warmte/koude aanvallen.
Beterschap in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |