nu al!! echt snel hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
neeeeeee
ze zijn al aan het weerwolven
We gaan niet wedden.quote:
ja en tom ook tochquote:Op maandag 15 januari 2024 21:39 schreef Was-beer het volgende:
Zie ik het goed dat Lenie al een pin heeft?
die kan eruitquote:Op maandag 15 januari 2024 21:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar jij heeft een neusbel
Althans dat zegt mijn vriendin, ik heb niet goed opgelet
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zouden degene met dezelfde kleur pin een duo vormen?
ja op streams zitten ze op de bank maar bij tv zitten ze in een aparte kamer ?quote:
Tonja.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weerwolven. Right, die kennen we nog niet
er moeten er nog een paar komen.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:50 schreef Frummelie het volgende:
Is er nou een transvrouw? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Oké, wordt vervolgd..quote:Op maandag 15 januari 2024 21:50 schreef Lillibet het volgende:
[..]
er moeten er nog een paar komen.
ik weet het niet
Ja gebeurde zeker al veel. Die gedwongen gesprekjes vond ik wel te, zo duidelijk content zoeken... laat het toch gewoon natuurlijk gebeuren BBquote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het wel een lekkere, eerste uitzending, verrassende wendingen .....![]()
Fijn, dat je er weer bent!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nu stream 1 op, moet nog even zien waar ik dit ga plaatsen ....![]()
Zou mooi zijn als het luktquote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Fijn dat je er weer bent DGK!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Karen de leukstequote:Op maandag 15 januari 2024 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ik vind tot nu toe na de 1e aflevering Danny, Alice, Ariana, Ashley de leukste bewoners.
fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet welke je allemaal hebt gehad.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:10 schreef Was-beer het volgende:
Die twee uit de mirror room zijn nog niet binnen toch?
Maar basili moest een duo nomineren, Tom en lenie waren geen duo? Dan dus geen nominatiepin?quote:
tom en sonjaquote:Op maandag 15 januari 2024 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar basili moest een duo nomineren, Tom en lenie waren geen duo? Dan dus geen nominatiepin?
Ja loopt, ze moesten er 4, heb er al 3 gespot nuquote:Op maandag 15 januari 2024 22:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geheime opdracht van de mirror room
Misschien al aan het pitten of naar de mirror room gestuurdquote:
Dat was me nog niet eens opgevallen..quote:Op maandag 15 januari 2024 22:07 schreef Kinga het volgende:
Zijn Tom en Lenie genomineerd? Die hebben een oogpin op hun gekleurde oog.
Big Brother ritueelquote:Op maandag 15 januari 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een timing om de streams live te zetten: fucking weerwolven!
Was wat later met de uitzending kijken, dus met aangewakkerde nieuwsgierigheid de stream aan ...quote:
TV maken!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een timing om de streams live te zetten: fucking weerwolven!
nee joh!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was wat later met de uitzending kijken, dus met aangewakkerde nieuwsgierigheid de stream aan ...
1 stream op die spiegelkamer is geen optie zeker?
Arian kijkt alsof ze vroeger een mannetje wasquote:Op maandag 15 januari 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
Ariana kijkt of ze haar laatste oortje heeft versnoept
die is ook echt nepperdenepquote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begrijp dat Ashley het buskruit niet heeft uitgevonden...
Maar wel de wortelschmink, wat is die oranjequote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begrijp dat Ashley het buskruit niet heeft uitgevonden...
Maar vind haar tot nu toe wel heel erg lief overkomen...quote:
.... bedoel, Sonja vind ik echt bitcherig ogen. Dat vind ik dus van ashley niet (tot nu toe...)quote:Op maandag 15 januari 2024 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar vind haar tot nu toe wel heel erg lief overkomen...
Randy dacht ikquote:Op maandag 15 januari 2024 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog een pin, weet nog niet hoe hij heet
[ afbeelding ]
Randyquote:Op maandag 15 januari 2024 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog een pin, weet nog niet hoe hij heet
[ afbeelding ]
Hopelijk is de hele dag in een badjas rondlopen vanaf dag 1 verbodenquote:
Ze hebben de tijd om aan BB mee te doen, hopende het 3 maanden vol te houden, wat denk je zelf?😉quote:Op maandag 15 januari 2024 22:18 schreef Kinga het volgende:
Hebben die mensen geen leven waar ze over kunnen praten? ALTIJD die domme spelletjes...
Jammer idd. Had ook wel een Kitty/Els verwacht maar helaasquote:Op maandag 15 januari 2024 22:19 schreef freaky40 het volgende:
Het is over het algemeen zeer jong, 2 bewoners boven de 50 vind ik wat karig als de rest rond dezelfde leeftijd zit.
Of gewoon een ander spel. Dat weerwolven is echt een verplichting van Big Brotherquote:Op maandag 15 januari 2024 22:18 schreef Kinga het volgende:
Hebben die mensen geen leven waar ze over kunnen praten? ALTIJD die domme spelletjes...
Scherp, hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 22:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze hebben de tijd om aan BB mee te doen, hopende het 3 maanden vol te houden, wat denk je zelf?😉
10quote:
5 koppels, 2 spiegelkarper, en basilicum dus 13 totaal in de uitzendingquote:Op maandag 15 januari 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
10
en 2 in de spiegelkamer
klopt dat?
nee toch
Who cares? Een avond plezier, en dan de deur wijzenquote:Op maandag 15 januari 2024 22:21 schreef Kinga het volgende:
Tom lijkt me typetje Tobias, leuke kop maar geen inhoud.
Maar basilicum missen we nu op streams??quote:Op maandag 15 januari 2024 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
5 koppels, 2 spiegelkarper, en basilicum dus 13 totaal in de uitzending
boterham met pindakaas eten toch?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:22 schreef Ireth het volgende:
Wat is Tom vaag aan het doen in de keuken...
dan klopt hetquote:Op maandag 15 januari 2024 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
5 koppels, 2 spiegelkarper, en basilicum dus 13 totaal in de uitzending
eye candyquote:Op maandag 15 januari 2024 22:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Who cares? Een avond plezier, en dan de deur wijzen
Die met dat baardje lijkt op Chayronquote:Op maandag 15 januari 2024 22:23 schreef Kinga het volgende:
Danny en Chayron zijn live op instagram en hebben het nu vooral over het interieur.
kleur van het teamquote:Op maandag 15 januari 2024 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog een pin. Tom en Sonja dus een duo met pin. Geen idee wat voor pin.
[ afbeelding ]
Hele maand elke dagquote:Op maandag 15 januari 2024 22:24 schreef Lillibet het volgende:
Hoop dat we kunnen stemmen dat ze maandag rode kool moeten eten
die van tom en sonja zijn goud of koperquote:
Nee bedoelde meer weg te lopen, terug te lopen, weer weg te lijken te lopen, toch weer terug lopen..quote:Op maandag 15 januari 2024 22:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
boterham met pindakaas eten toch?
en hij wees naar zijn pin... leek wel in de cameraquote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer weg te lopen, terug te lopen, weer weg 't lijken lopen, toch weer terug lopen..
Ja psies!! Hij deed vaag/verdacht.... volgens mij is hij de Mol!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en hij wees naar zijn pin... leek wel in de camera
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
ariana heeft een Moriama hoofd![]()
en ja dat zal vast de transgender zijn
Mee eens. Oude videoland kon je het zelf instellen.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Beeldkwaliteit mag wel wat meer omhoog hoor, en zou je zelf moeten kunnen instellen. Ik zie nu een Variable Bitrate Stream.
nog niet te beginnen over die intens irritante overlay als je met je muis over het beeld gaat, zo onnodig achachquote:Op maandag 15 januari 2024 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mee eens. Oude videoland kon je het zelf instellen.
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:30 schreef JDB94 het volgende:
[..]
nog niet te beginnen over die intens irritante overlay als je met je muis over het beeld gaat, zo onnodig achach
Ik dacht vrijdagavond.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:18 schreef freaky40 het volgende:
De uitzending van morgen heeft al een flinke inhaalslag te maken want dat is nog steeds de woensdag of donderdagavond toen ze binnen kwamen. Is daar al wat meer bekend over wanneer ze nu naar binnen zijn gegaan precies?
voelt te ingestudeerd ook hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 22:31 schreef Was-beer het volgende:
Elk jaar weer mensen die denken dat ze nog niet live zijn
Kon voorheen wel, matige kwaliteit nu.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Beeldkwaliteit mag wel wat meer omhoog hoor, en zou je zelf moeten kunnen instellen. Ik zie nu een Variable Bitrate Stream.
* greysbones gooit Lillebet naar buiten. Ga daar maar een rondje rennen om te kijken of je het daar wel warm krijgtquote:Op maandag 15 januari 2024 22:36 schreef Lillibet het volgende:
tot nu toe loop ik nog niet warm voor deze bewoners
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit Lillebet naar buiten. Ga daar maar een rondje rennen om te kijken of je het daar wel warm krijgt
Hopelijk bewaren ze de echte toppers voor later.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:36 schreef Lillibet het volgende:
tot nu toe loop ik nog niet warm voor deze bewoners
Sonja is dus enorm intelligentquote:Op maandag 15 januari 2024 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom duwt even paprika naar binnen
Sonja denkt dat je een mes scherp maakt met schuurpapier
ze voldoen aan de voorwaarde iq van 80quote:Op maandag 15 januari 2024 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom duwt even paprika naar binnen
Sonja denkt dat je een mes scherp maakt met schuurpapier
de helft heeft vast nog nooit gekekenquote:Op maandag 15 januari 2024 22:42 schreef Kinga het volgende:
Ze leren het ook nooit he. Als je in het begin heel irritant en luidruchtig overkomt, mag je heel snel wieberen.
Aha Basiri heeft hen dus genomineerd en is vervolgens naar de geheime kamer verhuist.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom Vlaming die met Tom stond te praten ]vertelt net dat ie niet meer mag meespelen met de games, omdat hij genomineerd is, samen met Sonja dan dus.
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:43 schreef odie22 het volgende:
ik vind tyron ook maar een droeftoeter met die champion op z'n kop
🤣🤣quote:Op maandag 15 januari 2024 22:43 schreef odie22 het volgende:
Ik krijg de kriebels van hem. Echt para Brian vibes.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:43 schreef odie22 het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:46 schreef Lillibet het volgende:
kunnen we afspreken dat we Sonja als eerste wieberen sturen?
Ik dus ook, snap er niks van. De kledingkasten zijn ook opeens in die brede gang?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:47 schreef Was-beer het volgende:
Ik ben helemaal gedesoriënteerd door al die nieuwe hoekjes
Ja zo lijkt het wel iddquote:Op maandag 15 januari 2024 22:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dus ook, snap er niks van. De kledingkasten zijn ook opeens in die brede gang?
Jammer dat zo'n type er nu niet zitquote:Op maandag 15 januari 2024 22:49 schreef BB-King het volgende:
Karen en Ariana gaan de hottub in.
Wie weet vinden ze nog wat huidschilfers van Els erin.
ze hebben echt veel om gegooid, wel leuk vind ikquote:Op maandag 15 januari 2024 22:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dus ook, snap er niks van. De kledingkasten zijn ook opeens in die brede gang?
Ik heb keuken en washok streamsquote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:51 schreef odie22 het volgende:
hoe heet die vrouw bij judeska in de huttub ?
Heeft iedereen de schoenen wel uit? (ik loop zelf altijd op blote voeten, heb een hekel aan schoenen)quote:
Dat is de enige echte Karenquote:Op maandag 15 januari 2024 22:51 schreef odie22 het volgende:
hoe heet die vrouw bij judeska in de huttub ?
quote:
ze lijkt een beetje op Juliequote:Op maandag 15 januari 2024 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
die komt wel sympathiek over bij mij
Deed ze mij ook meteen aan denkenquote:Op maandag 15 januari 2024 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op Julie
iets voller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |