ja op streams zitten ze op de bank maar bij tv zitten ze in een aparte kamer ?quote:
Tonja.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weerwolven. Right, die kennen we nog niet
er moeten er nog een paar komen.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:50 schreef Frummelie het volgende:
Is er nou een transvrouw? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Oké, wordt vervolgd..quote:Op maandag 15 januari 2024 21:50 schreef Lillibet het volgende:
[..]
er moeten er nog een paar komen.
ik weet het niet
Ja gebeurde zeker al veel. Die gedwongen gesprekjes vond ik wel te, zo duidelijk content zoeken... laat het toch gewoon natuurlijk gebeuren BBquote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het wel een lekkere, eerste uitzending, verrassende wendingen .....![]()
Fijn, dat je er weer bent!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nu stream 1 op, moet nog even zien waar ik dit ga plaatsen ....![]()
Zou mooi zijn als het luktquote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Fijn dat je er weer bent DGK!quote:Op maandag 15 januari 2024 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Karen de leukstequote:Op maandag 15 januari 2024 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ik vind tot nu toe na de 1e aflevering Danny, Alice, Ariana, Ashley de leukste bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |