SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het roken is per groep bepaald.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 rokers bepalen de sfeer/ het huishoudgeld, daar komt het op neer
Is altijd met die rokersquote:Op woensdag 13 december 2023 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 rokers bepalen de sfeer/ het huishoudgeld, daar komt het op neer
IN de winkel moet het achter gesloten deuren staan en op tv mag er openlijk over gesproken wordenquote:Op woensdag 13 december 2023 20:31 schreef Dita666 het volgende:
Verschrikkelijk altijd dat gezeur over roken. Je weet toch als je aan zo’n programma mee doet dat je dan niet tot zeer weinig kan roken.
Die rokers hadden met elkaar in 1 groep moeten gaan zitten.quote:
Wat ook belachelijk is, dat je de pakjes rookwaar in een tabakswinkel niet mag zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de winkel moet het achter gesloten deuren staan en op tv mag er openlijk over gesproken worden
Nee, dat kan niet, dan heeft die groep te weinig conditie/longinhoud om de inspanningsopdrachten goed te doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die rokers hadden met elkaar in 1 groep moeten gaan zitten.
Kost alleen hun punten, en geen gezeik van de rest.
ja dat dus ..quote:Op donderdag 14 december 2023 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
Die Emily![]()
Dan kom je met je verbouwde kop binnen en heb je je niet bedacht dat je eigenlijk helemaal niet langer dan een paar dagen zonder peuken kanEn dan dwing je anderen geld aan jouw verslaving uit te geven....
![]()
En trouwens eh Daan....."gedwingt" is geen woord beste student.....
quote:
quote:
Dit gaat zeker niet lang blijven.quote:Op donderdag 14 december 2023 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag van mij morgen weer naar huis
Misschien zit ze, as we speak, al thuis.quote:Op donderdag 14 december 2023 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag van mij morgen weer naar huis
Wat ik dan weer grappig vond is dat ie het anders zei dan eronder stond; 'Nog dommer als een achtereind van een varken'quote:
yep , en bepalen hun de winnaarquote:Op donderdag 14 december 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Lekker iemand uit de eigen stal van Talpa.
deel je vrees , gun het haar echt niet , arrogant verwend nestquote:Op donderdag 14 december 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Vrees met grote vrezen dat het die verwende Donna wel zal zijn en haar bondje.
Leuk voor hemquote:Op donderdag 14 december 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Even offtopic,maar toch leuk nieuws.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ze bewust worden gecast om dit soort ruzies uit te lokken. Ik vraag mij dan ook af wat ze bespreken tijdens de intake. Als ze wist dat ze niet zou kunnen roken zou ze nooit meedoen toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar halen ze toch al die rokers vandaan
Na de middelbare school nooit meer op een roker gestuit
Wat dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk voor hem
Gert-Jan die was in Zeeman Confronteert als slachtoffer
hij werd opgelicht door iemandquote:Op donderdag 14 december 2023 17:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bewust worden gecast om dit soort ruzies uit te lokken. Ik vraag mij dan ook af wat ze bespreken tijdens de intake. Als ze wist dat ze niet zou kunnen roken zou ze nooit meedoen toch?
[..]
Wat dan?
SPOILER: 'Roken is dodelijk'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat 1x bestelmoment per maand is ook puur gedaan om ruzies uit te lokken. Je weet dat er dan meer kans op discussies over bestellingen is dan als het elke dag kan.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bewust worden gecast om dit soort ruzies uit te lokken. Ik vraag mij dan ook af wat ze bespreken tijdens de intake. Als ze wist dat ze niet zou kunnen roken zou ze nooit meedoen toch?
[..]
Wat dan?
Nah, hij was bij lange na niet het hoofdslachtoffer. Iemand heeft een paar keer in z'n radio show gezeten met een liegverhaal en hij is een paar tientjes kwijt aan hem geloof ik. Valt wel mee.quote:
Klopt het was vooral hem blij maken met een dode musquote:Op donderdag 14 december 2023 19:23 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nah, hij was bij lange na niet het hoofdslachtoffer. Iemand heeft een paar keer in z'n radio show gezeten met een liegverhaal en hij is een paar tientjes kwijt aan hem geloof ik. Valt wel mee.
Ja bedenk het dan eerder of maak de maand afquote:Op donderdag 14 december 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Net nieuwe bondjes en nu al weer een weg, moeten ze tot eind van de maand met zijn drietjes doen, lekker dan.
Denk dat ze zich rot vervelen daar.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Net nieuwe bondjes en nu al weer een weg, moeten ze tot eind van de maand met zijn drietjes doen, lekker dan.
Ja denk het ook. Ze hebben niet echt wat te doen. Sporten en schilderen geloof ik...quote:Op donderdag 14 december 2023 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze zich rot vervelen daar.
Dan zal ik het maar weer doen: Boh! Wat een reclame zegquote:Op donderdag 14 december 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is te erg. Kijk morgen weer
Ik baal met je mee hoor, uit principequote:Op donderdag 14 december 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar weer doen: Boh! Wat een reclame zeg
quote:Op donderdag 14 december 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
Morgen wordt de winnaar bekend gemaakt, stelletje apenkoppen.
Hebben ze wel al allemaal gezongen?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
Morgen wordt de winnaar bekend gemaakt, stelletje apenkoppen.
Zingen, een beetje opzeggen, ze hebben dat allemaal gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hebben ze wel al allemaal gezongen?
word niet beoordeeld op zingen , meer op de tekstquote:Op donderdag 14 december 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zingen, een beetje opzeggen, ze hebben dat allemaal gedaan.
Anders had hij niemand punten kunnen geven.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
word niet beoordeeld op zingen , meer op de tekst
donna wint dit , hoede voor mij niet , vond dat van melanie ook mooiquote:Op donderdag 14 december 2023 22:34 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Gezien Snelle vertelde dat hij een kippenvel momentje had bij Donna, gok ik er op dat Donna morgen nr 1 wordt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Idd, de borg moet fors hoger. Anders krijgen we elke keer dat er iemand elke nieuwe cyclus na het bondjes maken vertrekt.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja bedenk het dan eerder of maak de maand af
Ik ben blij dat ik elke keer terugkijk, anders had ik het niet volgehouden met de reclame en wat ook mooi is meegenomen: ik kan soms ook saaie stukjes overslaan, zoals die verplichte terugblik als iemand vertrekt.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar weer doen: Boh! Wat een reclame zeg
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 02:19 schreef chufi het volgende:
FF het enige topic .. ik moet nog ff terugkijken
Je kan me in JUI vinden.quote:
Ze moet wel,want anders komt ze aan.quote:
Heb dr elders gezienquote:Op vrijdag 15 december 2023 04:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moet wel,want anders komt ze aan.
Vraag me niet naar de logica.
Ik zag al iets voorbijkomen.quote:
Gaat nog wel wel flink janken voorspel ik.quote:
Kans is groot, hij spring wel erg makkelijk op de kast.quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:37 schreef ThijsTH het volgende:
Oh jee, ik zie het voorstukje van morgen en Casper begint weer in oude gewoonten te vervallen. Zouden we morgen weer het "Cappie is er even klaar mee" gaan horen terwijl ie de tuint in stormt?
SPOILER: 'Ja, eten of bunkeren?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kans is groot, hij spring wel erg makkelijk op de kast.
Maar moet zeggen dat ze ook wel zeuren om niksIk snap hem wel. Laat hem eten op zijn manier.SPOILER: 'Ja, eten of bunkeren?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan een Melanie die eerder zegt dit goed te doen want ze is een zangeres.. WTFquote:Op donderdag 14 december 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zingen, een beetje opzeggen, ze hebben dat allemaal gedaan.
Hij had er ineens genoeg van.. ging voor nu eerst maar eens samenwonen met één persoon ipv 15. Hopelijk gaat hij ook thuis een cursus ABN volgen. Dat heet trouwens tegenwoordig AN..quote:
Dat was wel duidelijk..quote:Op donderdag 14 december 2023 22:34 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Gezien Snelle vertelde dat hij een kippenvel momentje had bij Donna, gok ik er op dat Donna morgen nr 1 wordt.
En Meleny zit zelf met haar mond vol te praten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Laat hem eten op zijn manier.
Dat idd...quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En Meleny zit zelf met haar mond vol te praten.
En dan nog het respect voor degene die gekookt heeft…. Man man. Gezeik. Let niet zo op die jongen.
Dat dus, ik vind het een zeikerd maar als twee mensen al beginnen te zeuren over je manier van eten EN dat het niet getuigd van respect voor de maker van het eten terwijl je er zelf aan meegewerkt hebt dan zou het voor mij ook wel klaar zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Laat hem eten op zijn manier.
Je hebt fans op FB.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat ik dan weer grappig vond is dat ie het anders zei dan eronder stond; 'Nog dommer als een achtereind van een varken'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ah spuit 11, zie dat ie niet automatisch ververst had
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
die mag ervan mij ook uit met haar engels gebral en voegt niks toequote:Op vrijdag 15 december 2023 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
Met je ogen die wegdraaien.
[ afbeelding ]
Opsteukertje is het.Achter de ellebogen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
die mag ervan mij ook uit met haar engels gebral en voegt niks toe
aandachtsgeil wijffiequote:Op vrijdag 15 december 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je haar ook weer.
[ afbeelding ]
Moet je Talpa eens vragen dat ze die streams aan zetten, zus! Kunnen we zelf een oordeel vellen.Zo krijg je dus alleen maar speculaties!quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je haar ook weer.
[ afbeelding ]
Beau vond ik altijd al creepy en vooral de laatste tijd doet hij heel raar. Olivier wordt inderdaad steeds onsympathieker. Ik vond hem in het begin altijd wel leuk in de groep totdat hij constant van die rare opmerkingen ging maken. Het lijkt alsof die twee elkaar steeds proberen te overtreffen in narcistisch gedrag en het naar beneden halen van andere bewoners als zij zelf iets fout doen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:10 schreef Revanches het volgende:
Die Beau en Olivier worden met de dag onsympathieker. Wat kijkt Olivier trouwens raar uit zn ogen...
Jelle had ik vrij weinig mee.
Vermoeiend mens.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je haar ook weer.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze blij mag zijn dat wij juist niet alles zienquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet je Talpa eens vragen dat ze die streams aan zetten, zus! Kunnen we zelf een oordeel vellen.Zo krijg je dus alleen maar speculaties!
Ik heb, geheel tegen mijn zin..quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet je Talpa eens vragen dat ze die streams aan zetten, zus! Kunnen we zelf een oordeel vellen.Zo krijg je dus alleen maar speculaties!
Dit ja, kinderachtig pestgedrag haast.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:10 schreef Revanches het volgende:
Die Beau en Olivier worden met de dag onsympathieker.
BB? Mag het toch niet hopen zeg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb, geheel tegen mijn zin..die Tante Boateng eens opgezocht, ze Instashit zich een malle , die Ton die ze nu heeft, is heel snel op
![]()
Die is volgend jaar weer deelnemer ergens
Hoeft niet specifiek, als haar geld weer op is zijn er zat Lang Leven De Kaartebak Shows waar ze in kanquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB? Mag het toch niet hopen zeg.
Ja, spelling, foute woorden zoeken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
is er nog spel geweest , want de haaien weer aan kop
okequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijkt dat ze na een aantal weken familie mogen uitnodigen.
na 2 maandenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijkt dat ze na een aantal weken familie mogen uitnodigen.
Leuk voor de LangZitters.. wordt lastig bijhouden voor Achter na 6 maanden Weglopers&Wisselaars wie zijn "Tweemaanden" nog of al heeftquote:
na 2 manden mogen ze bezoek uitnodigenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:45 schreef pingu66 het volgende:
2 maanden ? Ik dacht dat er per maand een winaar zou zijn en er is er pas één!
Er zou er toch ook een uitgegooid worden per maand? Of gebeurd dat niet omdstcer weglopen zijn net zoals bij ejvjl
vind die michelle nog stuk erger dan emelyquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:55 schreef mootie het volgende:
Vervelende mormels die emely en Michelle.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:04 schreef KinKiJan het volgende:
Off-topic: Vanavond weer een oude bekende uit EJVJL in Lang Leve de Liefde..Ahhhh! Billy Bakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ah spuit 11, zie dat ie niet automatisch ververst had![]()
Die Olivier is echt een pestkop geworden ja....hoe die Casper ook weer onzeker probeerde te maken bij dat bezoek van Jorim,,,,quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Beau vond ik altijd al creepy en vooral de laatste tijd doet hij heel raar. Olivier wordt inderdaad steeds onsympathieker. Ik vond hem in het begin altijd wel leuk in de groep totdat hij constant van die rare opmerkingen ging maken. Het lijkt alsof die twee elkaar steeds proberen te overtreffen in narcistisch gedrag en het naar beneden halen van andere bewoners als zij zelf iets fout doen.
Ik vraag me af of hij niet altijd gewoon een pestkop was, en dat er eerder gewoon enorm selectief is gemonteerd. Hoe kan je ineens zo'n ander karakter hebben in een maand.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die Olivier is echt een pestkop geworden ja....hoe die Casper ook weer onzeker probeerde te maken bij dat bezoek van Jorim,,,,
Emely is gewoon een aandachts dame die nogal wat drama heeft achtergelaten als alles waar is want ,,, geloof er weinig vanquote:Op zaterdag 16 december 2023 00:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Emely is een kruising tussen Vanessa uit Utopia 1 en Alexandra uit Utopia 2
quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:38 schreef ThijsTH het volgende:
Wat een walgelijk wijf is die Michelle. Wat een vervend, lui, lelijk, irritant wijf. En dan die walgelijke schoenen die ze aan had.....zij is alles wat ik niet zoek in een vrouw zowel qua innerlijk als uiterlijk.
En dat "gesprek" met Eduardo ook, ze begint en kapt er al na 10 sec mee....
Ik snap eigenlijk best wel dat ze er geen zin meer in had. Eerst gaat ie nog even wat afmaken op de computer, dan loopt hij extreem sloom en vaag te lullen en gaat haar vervolgens gelijk terecht wijzen omdat ze "door hem heen praat". Laten we wel wezen, de manier waarop hij over haar heeft gepraat achter haar rug om getuigt echt van 0 respect en dat is ook wel merkbaar in hoe hij tegen haar praat. Hij schrok zich ook gewoon de tering dat ze hem gelijk confronteerde met z'n geroddel, en probeerde z'n ongemakkelijkheid te verbloemen door een beetje arrogant lopen te doen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:38 schreef ThijsTH het volgende:
Wat een walgelijk wijf is die Michelle. Wat een vervend, lui, lelijk, irritant wijf. En dan die walgelijke schoenen die ze aan had.....zij is alles wat ik niet zoek in een vrouw zowel qua innerlijk als uiterlijk.
En dat "gesprek" met Eduardo ook, ze begint en kapt er al na 10 sec mee....
Eens met dit, maar ik vind dat Michelle ook wel heftig over anderen praat achter hun rug om, mensen die ze pas een paar dagen kent. Op zo’n manier creëer je ook wel een beetje je eigen waarheid (zoals Casper op een andere manier ook doet).quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:28 schreef Cosima het volgende:
[..]
[..]
Ik snap eigenlijk best wel dat ze er geen zin meer in had. Eerst gaat ie nog even wat afmaken op de computer, dan loopt hij extreem sloom en vaag te lullen en gaat haar vervolgens gelijk terecht wijzen omdat ze "door hem heen praat". Laten we wel wezen, de manier waarop hij over haar heeft gepraat achter haar rug om getuigt echt van 0 respect en dat is ook wel merkbaar in hoe hij tegen haar praat. Hij schrok zich ook gewoon de tering dat ze hem gelijk confronteerde met z'n geroddel, en probeerde z'n ongemakkelijkheid te verbloemen door een beetje arrogant lopen te doen.
Prima voor daar toch?quote:
Dacht dat dat zn zus wasquote:Op zaterdag 16 december 2023 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
Mag van mij ook gelijk bewoner worden,pittig typetje.
[ afbeelding ]
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 16 december 2023 04:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die moeder lijkt best veel op Jorim
Kan het zijn dat Michelle al eerder aan een ander programma heeft meegedaan?, ze heeft zo'n bekend gezicht.quote:Op zaterdag 16 december 2023 01:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Eens met dit, maar ik vind dat Michelle ook wel heftig over anderen praat achter hun rug om, mensen die ze pas een paar dagen kent. Op zo’n manier creëer je ook wel een beetje je eigen waarheid (zoals Casper op een andere manier ook doet).
Voor een leeghoofd, die volgens haar eigen zeggen al op haar 10e levensjaar al wist dat school nix voor haar was en ook totaal geen scholing gehad zou hebben.. dergelijke Bulshitters kunnen overal aan de bakquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:37 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat Michelle al eerder aan een ander programma heeft meegedaan?, ze heeft zo'n bekend gezicht.
Ik heb geen idee, ik kijk dit soort programma’s nooit. Nu alleen omdat er een bekende in zit en ik ben stiekem best investedquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:37 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat Michelle al eerder aan een ander programma heeft meegedaan?, ze heeft zo'n bekend gezicht.
Wat was er nou precies 'Karen' aan die vriendin? Ze was de hele tijd vrolijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Wat een hysterisch familiebezoek van die Jorim, die vriendin van hem is zo niet nog erger, wat een 'Karen'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |