SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het roken is per groep bepaald.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 rokers bepalen de sfeer/ het huishoudgeld, daar komt het op neer
Is altijd met die rokersquote:Op woensdag 13 december 2023 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 rokers bepalen de sfeer/ het huishoudgeld, daar komt het op neer
IN de winkel moet het achter gesloten deuren staan en op tv mag er openlijk over gesproken wordenquote:Op woensdag 13 december 2023 20:31 schreef Dita666 het volgende:
Verschrikkelijk altijd dat gezeur over roken. Je weet toch als je aan zo’n programma mee doet dat je dan niet tot zeer weinig kan roken.
Die rokers hadden met elkaar in 1 groep moeten gaan zitten.quote:
Wat ook belachelijk is, dat je de pakjes rookwaar in een tabakswinkel niet mag zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de winkel moet het achter gesloten deuren staan en op tv mag er openlijk over gesproken worden
Nee, dat kan niet, dan heeft die groep te weinig conditie/longinhoud om de inspanningsopdrachten goed te doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die rokers hadden met elkaar in 1 groep moeten gaan zitten.
Kost alleen hun punten, en geen gezeik van de rest.
ja dat dus ..quote:Op donderdag 14 december 2023 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
Die Emily![]()
Dan kom je met je verbouwde kop binnen en heb je je niet bedacht dat je eigenlijk helemaal niet langer dan een paar dagen zonder peuken kanEn dan dwing je anderen geld aan jouw verslaving uit te geven....
![]()
En trouwens eh Daan....."gedwingt" is geen woord beste student.....
quote:
quote:
Dit gaat zeker niet lang blijven.quote:Op donderdag 14 december 2023 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag van mij morgen weer naar huis
Misschien zit ze, as we speak, al thuis.quote:Op donderdag 14 december 2023 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag van mij morgen weer naar huis
Wat ik dan weer grappig vond is dat ie het anders zei dan eronder stond; 'Nog dommer als een achtereind van een varken'quote:
yep , en bepalen hun de winnaarquote:Op donderdag 14 december 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Lekker iemand uit de eigen stal van Talpa.
deel je vrees , gun het haar echt niet , arrogant verwend nestquote:Op donderdag 14 december 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Vrees met grote vrezen dat het die verwende Donna wel zal zijn en haar bondje.
Leuk voor hemquote:Op donderdag 14 december 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Even offtopic,maar toch leuk nieuws.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ze bewust worden gecast om dit soort ruzies uit te lokken. Ik vraag mij dan ook af wat ze bespreken tijdens de intake. Als ze wist dat ze niet zou kunnen roken zou ze nooit meedoen toch?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar halen ze toch al die rokers vandaan
Na de middelbare school nooit meer op een roker gestuit
Wat dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk voor hem
Gert-Jan die was in Zeeman Confronteert als slachtoffer
hij werd opgelicht door iemandquote:Op donderdag 14 december 2023 17:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bewust worden gecast om dit soort ruzies uit te lokken. Ik vraag mij dan ook af wat ze bespreken tijdens de intake. Als ze wist dat ze niet zou kunnen roken zou ze nooit meedoen toch?
[..]
Wat dan?
SPOILER: 'Roken is dodelijk'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |