quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 13-12-2023 21:07:09 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
@Coco kun jij dat doen? Ik zit mobiel.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat gifje in de OP willen zetten?
Dit jaquote:Op woensdag 13 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar deze vrouw verdiende ook niet een iets vlottere man?
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is gamen altijd direct een verslaving maar is netflix bingewatchen quirky en sociaal geaccepteerd
Ja dat vraag ik mij ook altijd afquote:Op woensdag 13 december 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is gamen altijd direct een verslaving maar is netflix bingewatchen quirky en sociaal geaccepteerd
Heb ik al over geschreven, lees even terugquote:
Oh sorry helemaal overheen gelezen, oepserdepoepsquote:Op woensdag 13 december 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik al over geschreven, lees even terug
Geen probleem, ik ben alleen bang dat ik anders alle plaatjes verpest.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal overheen gelezen, oepserdepoepssorry
Kun je splitsen met @RipCity ?quote:
wel fijn dat er eens iemand een spontaan leuk gesprek houdt zonder drama. Zoals 98% van echte first dates.quote:
Hij mag d'r hebben.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je splitsen met @:ripcity ?
@MizzezAmy houdt ook van een beetje luchtig. Mag ze je bellen?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
wel fijn dat er eens iemand een spontaan leuk gesprek houdt zonder drama. Zoals 98% van echte first dates.
Neem het in overwegingquote:Op woensdag 13 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je splitsen met @:ripcity ?
Limburgquote:Op woensdag 13 december 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mizzezamy houdt ook van een beetje luchtig. Mag ze je bellen?
Nou, we zien de dronken posts erna wel verschijnen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
Was wel leuk vanavond, fijne avond allenMorgen ben ik er niet. Niet omdat ik niet wil maar Kerstborrel werk in Zwolle.
Veel plezier morgen, tot volgende keer.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
Was wel leuk vanavond, fijne avond allenMorgen ben ik er niet. Niet omdat ik niet wil maar Kerstborrel werk in Zwolle.
Jij hebt duidelijk niet alles over voor de liefde.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Limburg![]()
Die net-nummers staan standaard geblokkeerd.
Tot volgende keer.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Fijne avond en tot vrijdag.
Morgen ben ik er ook niet bij. Geen kerstborrel want die is pas maandag, maar wel bij een vriendin eten.
Akkoord.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:coco kun jij dat doen? Ik zit mobiel.Geen idee of je nog iets moet resizen.
Bellen? Dat is wel erg ouderwets!quote:Op woensdag 13 december 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mizzezamy houdt ook van een beetje luchtig. Mag ze je bellen?
We denken allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwenvoetbal. Ik zeg hier in dit warme bad niks over.
Ja, op basis van een DM met elkaar afspreken en dan altijd verbaasd zijn dat het niks is. Waarom je tijd verspillen? (Video)Bellen zegt zoveel.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bellen? Dat is wel erg ouderwets!
Ik zal vanavond wel weer kijken in de hoop op geschikte diepzinnige gespreksonderwerpen voor mn dates.
Sowieso goed om eerst te bellen voorafgaand een date. Kan de helft al afvallen omdat je meteen merkt dat er geen klik is. Eeuwig dm'en/sms'en heeft sowieso weinig zin. Dan valt het bijna altijd tegen. Dat kan je altijd gaan doen nadat je elkaar ontmoet hebt.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, op basis van een DM met elkaar afspreken en dan altijd verbaasd zijn dat het niks is. Waarom je tijd verspillen? (Video)Bellen zegt zoveel.
Ik hap nu even maar ik blijf bellen promoten.![]()
“Ja, precies, inderdaad!” *poets poets poets*quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
Bellen is ook gewoon veel efficienter. Als ik twee uur met iemand dm dan kun je niks anders doen dan typen. Als ik twee uur bel kan ik ondertussen het halve huishouden doen.
Stofzuigen is wel wat lastiger.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ja, precies, inderdaad!” *poets poets poets*
Meubels een beetje aan de kant zetten voor je Roomba.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Stofzuigen is wel wat lastiger.
Nooit aan begonnen die robots, want moet dan idd elke avond de woonkamer robot proof maken. En zelf alsnog de hoekjes, plinten en onder sommige meubels doen. Kan ik net zo goed zelf ook de rest even doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meubels een beetje aan de kant zetten voor je Roomba.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is net zo groot als je hont @:sapstengel
Niet verwacht, leuk meisjequote:
Geen ons of kilo?quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Victor: Noord-Zuid-lijntje
Suria: Ja pondje gepakt
Werd direct duidelijk dit, dat verhaal over double texting. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Maar studeert fashion dus zou sowieso niks worden.
Welke kies je als je moest kiezen?quote:
waterquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kies je als je moest kiezen?
Suriname zou ik best een keer willen zien. Rotterdam zou ik eerder willen wonenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kies je als je moest kiezen?
Genoteerd. En welke van die meisjes?quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Suriname zou ik best een keer willen zien. Rotterdam zou ik eerder willen wonen
Hoewel allebei de voorkeur niet hebben denk ik.
Suriaquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd. En welke van die meisjes?
Thickedquote:
Moet je de LLDL van eergisteren en gisteren kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht met smart op een succesvol verhaal net voor de kerst
Nee, echt niet mijn ding.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je de LLDL van eergisteren en gisteren kijken
Welk meisje kies jij van deze twee?quote:
Geenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk meisje kies jij van deze twee?
Beugel en Surinaamsequote:Op vrijdag 15 december 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ook weer eens.
Heeft de dame in het zwart een kunstgebit?
Of een spraakgebrek?
Ik krijg net m’n boodschappen bezorgd. Even zoeken wie de jurk draagt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
Panter jurk
@:Pisces29 wat is jouw mening hierover?
Als een Skoda automonteur…….quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Hij gaat zichzelf nu verkopen als ware hij een mooie Skoda
Eigenlijk stelt 75% niks voor en dat is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb altijd het idee dat werk van mensen altijd wat overschat wordt ofzo
Dat gebeurd in meer dorpen en culturen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Koen en Danique hebben volgens mij de zelfde ouders…
Lisah is eigenlijk een manquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Om het wel inclusief te houden zou ik wel graag 3 positieve eigenschappen van hem willen
Oh ik zag een vol bord.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wil dat hij de schelp ook opvreet?
Veel wel jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
En toch wonen ze als dertiger gewoon met een jongen
Poppenhuis…quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Student bouwkunde
Ben benieuwd welk niveau
Lego Technics niveauquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Student bouwkunde
Ben benieuwd welk niveau
Van die woke kut oudersquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Jongenskleren! Lange broeken! Ouders die dit tolereren!
Dat mag prinses nog veel vaker zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al gezegd?
Ja die boerinquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog op de tijgerjurk, is het die blonde meid? @:dkup
Die zullen zich misschien ook wel vaker opgeven?quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is het nu voortaan 2 LHBTI-dates?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Oh alweer 2 LGBT dates in één aflevering
quote:
Wel makkelijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:56 schreef Felagund het volgende:
Hij kan dus gewoon elke dag hetzelfde koken?
Ja wel oké denk ik?quote:
Hij is wel sympathiekquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Normaal heeft hij wel een baard.
Deze gozer wordt steeds meer een sukkel.
Verkeerde mesje gebruiken dat zie je toch?quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Normaal heeft hij wel een baard.
Deze gozer wordt steeds meer een sukkel.
Oh dat had ik gemistquote:
quote:
Keurde hij nu af omdat ze net wat te lang was?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik snapte al niks van de mets, maar hij was heel positief telkens
Lijkt me wel heel bijzonder, die paar cmquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Keurde hij nu af omdat ze net wat te lang was?
Kan ik morgen ook aan de bedden gaan staan dan?quote:
een opleiding. Studeren doe je aan de universiteitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat is het dan? Levensstijl?
Maar wel stuk dikker. Heb ik alleen geen probleem mee, ziet er leuk uit wel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ook zo klein als je hond @:sapstengel
Ook een buurtfuif?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
Steven 27
Evenementenorganisator
Heeft het schoolfeest geregeld
Ah die mensen die de UNI helemaal alles vinden...quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een opleiding. Studeren doe je aan de universiteit
Eigenlijk past jouw smaak het beste bij een Bulldog, een Engelsequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wel stuk dikker. Heb ik alleen geen probleem mee, ziet er leuk uit wel.
Lekker inclusiefquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Een cock met een cocker spaniel.
Heeft vast ook een cockring…
Jij moet echt vaker langskomen hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Een cock met een cocker spaniel.
Heeft vast ook een cockring…
Hahah alleen heb niet zoveel met Britse vrouwen. Qua bouw inderdaad wel, of een mopshond.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk past jouw smaak het beste bij een Bulldog, een Engelse
Ik was gisteren nog in Rotterdam…quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker langskomen hoor
Daar woon ik niet in de buurt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Rotterdam…
gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt allemaal zo dichtbijquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen zo terug gaan praten.quote:
Lekker, welke?quote:
Oeiquote:
Act schreeuwenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen zo terug gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |