Domino's vinden wij echt niet te eten. Maar NYP is meestal erg oké.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat ziet er echt lekker uit!
[..]
Is dat beter dan Domino's?
Sterktequote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Om 7.45 uur toast met roerei en garnalen.
Tot 12.00 uur alleen thee.
Om 14.00 uur melden voor operatie
Blijf daarna bij mijn ouders, vrouw van mijn vader kan heerlijk koken dus ik verwacht een prima avondmaaltje
Veel sterktequote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Blijf daarna bij mijn ouders, vrouw van mijn vader kan heerlijk koken dus ik verwacht een prima avondmaaltje
Sterkte voor als je weer wakker bent. Fijn dat je naar je ouders gaat daarnaquote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Mango met zoutquote:Op donderdag 21 december 2023 12:35 schreef Blues het volgende:
Karnemelk met karvan cevitam
Thee
Koffie
2 VK boterhammen met pure grote hagelslag😋
Mango met wat zout
Vanaaf zuurkoolstamppot met worst
Als ik het niet lekker zou vinden zou ik het niet eten tochquote:Op donderdag 21 december 2023 14:23 schreef kuolema het volgende:
Mango met zoutNooit van gehoord, lijkt me ook niet lekker
Is zeker lekker! Zout met watermeloen ookquote:Op donderdag 21 december 2023 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik het niet lekker zou vinden zou ik het niet eten toch
Ooit in een restaurant gegeten. Haalt de hele smaak omhoog![]()
quote:
Pindasoep? Nog nooit van gehoord; is dat pindakaas/saus-achtig?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:52 schreef Morgane89 het volgende:
Zelfgemaakte pindasoep met nietzelfgemaakte maaltijdloempia's
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pindasoep? Nog nooit van gehoord; is dat pindakaas/saus-achtig?
Dank u!quote:Op donderdag 21 december 2023 17:00 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Uit mijn Pindakaaskookboek.
Ik laat de kip en garnalen weg i.v.m. de loempia's erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |