Allerhande Indiase meuk wordt hier als het goed is zo bezorgdquote:
Lamb boti kebab met Imlisausquote:
Zo dan, lekker aan de kook geweest ja, toffe dingen gemaakt!quote:Op zondag 17 december 2023 18:48 schreef foodlover het volgende:
Productief dagje. Van 500 gram blanke eigen amandelen amandelspijs gemaakt. In de vriezer gedaan voor amandelstaaf, kerststol en misschien nog gevulde speculaas.
Soepvlees opgezet, deel apart voor kroketten, deel voor later rundvleessalade en deel achter gehouden voor de soep zelf. Rundvlees groentesoep balletjes, prei, bloemkool, selderij en wat gepofte rode paprika want geen wortel in huis.
Ragout gemaakt voor kroketten a la Holtkamp, morgen kroketten vormen en paneren.
Lasagne verde met gehakt broccolisaus gemaakt.
Meneer had de soep, ik de lasagne. Stokbrood kruidenboter erbij, rode Jumilla tempranillo.
quote:Op zondag 17 december 2023 20:07 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Tomatenroomsoep, victoriabaars met zachtgegaarde prei, wittewijnbotersaus, vadouvan en Voatsiperiferypeper. En als toetje een lemoncurd die zichzelf als crème brulee identificeert. Daarbij een Pinot meunier van Mikael Bouges en een zoete chenin blanc.
En de botersaus viel bij iedereen in de smaak.
[ afbeelding ]
Wat een dag! Zeker productiefquote:Op zondag 17 december 2023 18:48 schreef foodlover het volgende:
Productief dagje. Van 500 gram blanke eigen amandelen amandelspijs gemaakt. In de vriezer gedaan voor amandelstaaf, kerststol en misschien nog gevulde speculaas.
Soepvlees opgezet, deel apart voor kroketten, deel voor later rundvleessalade en deel achter gehouden voor de soep zelf. Rundvlees groentesoep balletjes, prei, bloemkool, selderij en wat gepofte rode paprika want geen wortel in huis.
Ragout gemaakt voor kroketten a la Holtkamp, morgen kroketten vormen en paneren.
Lasagne verde met gehakt broccolisaus gemaakt.
Meneer had de soep, ik de lasagne. Stokbrood kruidenboter erbij, rode Jumilla tempranillo.
Feestmaalquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:44 schreef golfer het volgende:
Omdat ik er al dagen lang visioenen van had:
straks een verse door de viswinkel uit de watertank gehaalde en gekookte en schoongemaakte kreeft met daarbij wat gebakken grote gamba's, tagliatelle met funghi-truffelroomsaus en gegrilde baby romainesla.
Zo lekkerquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:44 schreef golfer het volgende:
Omdat ik er al dagen lang visioenen van had:
straks een verse door de viswinkel uit de watertank gehaalde en gekookte en schoongemaakte kreeft met daarbij wat gebakken grote gamba's, tagliatelle met funghi-truffelroomsaus en gegrilde baby romainesla.
Gezelligquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:23 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder had 4 kilo mosselen gehaald met 4 personen maar met ook nog brood sla een aardappelen kregen wij dit niet op
[ afbeelding ]
Mjamquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:23 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder had 4 kilo mosselen gehaald met 4 personen maar met ook nog brood sla een aardappelen kregen wij dit niet op
[ afbeelding ]
Verwennerij van moedersquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:23 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 december 2023 17:35 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een door onze visjuwelierwinkel gemaakte vis-ovenschoteltje met daarbij gestoofde mais met boter en zout.
Dat ziet er echt lekker uit!quote:
Is dat beter dan Domino's?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |