Domino's vinden wij echt niet te eten. Maar NYP is meestal erg oké.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat ziet er echt lekker uit!
[..]
Is dat beter dan Domino's?
Sterktequote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Om 7.45 uur toast met roerei en garnalen.
Tot 12.00 uur alleen thee.
Om 14.00 uur melden voor operatie
Blijf daarna bij mijn ouders, vrouw van mijn vader kan heerlijk koken dus ik verwacht een prima avondmaaltje
Veel sterktequote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Blijf daarna bij mijn ouders, vrouw van mijn vader kan heerlijk koken dus ik verwacht een prima avondmaaltje
Sterkte voor als je weer wakker bent. Fijn dat je naar je ouders gaat daarnaquote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Mango met zoutquote:Op donderdag 21 december 2023 12:35 schreef Blues het volgende:
Karnemelk met karvan cevitam
Thee
Koffie
2 VK boterhammen met pure grote hagelslag😋
Mango met wat zout
Vanaaf zuurkoolstamppot met worst
Als ik het niet lekker zou vinden zou ik het niet eten tochquote:Op donderdag 21 december 2023 14:23 schreef kuolema het volgende:
Mango met zoutNooit van gehoord, lijkt me ook niet lekker
Is zeker lekker! Zout met watermeloen ookquote:Op donderdag 21 december 2023 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik het niet lekker zou vinden zou ik het niet eten toch
Ooit in een restaurant gegeten. Haalt de hele smaak omhoog![]()
quote:
Pindasoep? Nog nooit van gehoord; is dat pindakaas/saus-achtig?quote:Op donderdag 21 december 2023 16:52 schreef Morgane89 het volgende:
Zelfgemaakte pindasoep met nietzelfgemaakte maaltijdloempia's
quote:Op donderdag 21 december 2023 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pindasoep? Nog nooit van gehoord; is dat pindakaas/saus-achtig?
Dank u!quote:Op donderdag 21 december 2023 17:00 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Uit mijn Pindakaaskookboek.
Ik laat de kip en garnalen weg i.v.m. de loempia's erbij.
Sterkte met je operatie, goed herstel gewenstquote:Op donderdag 21 december 2023 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
en die drie eet je alleen op?quote:Op donderdag 21 december 2023 17:39 schreef Kanaroe het volgende:
Moe. Dus diepvriespizza's. Van die lekkere crosta & mollica, 1 margherita, 1 pittige salami en 1 garden gourmet met groenten. Nog extra afgetopt met rode ui, kappertjes en zwarte olijven.
Voor de grote trekquote:
1 Vetrol extra geeft/is niksquote:Op donderdag 21 december 2023 16:09 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]Het komt niet goed. Banketstaaf, kersttaart en chocolade uit het kerstpakket. In januari ben ik vast een vetrol rijker.
Die pizza's zien er verdraaid lekker uit! Krijg er spontaan trek in.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik werd spontaan verrast met een pizza bij mijn favo Italiaan in het dorp.
4 Formaggi
[ link | afbeelding ]
Alla Panna
[ link | afbeelding ]
En toe een McFlurry Celebrations want ¤1,50![]()
Die kreeg ik ook
Oh nee dat is echt heel erg sneuquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou dit eten:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
Bitterbal van wild vadouvan crème gekarameliseerde port uitjes
1e gang:
Mabré gerookte zalm en gestoomde kabeljauw met wilde spinazie belegd
2e gang:
Wildstoof uit het keteltje
3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen
Dessert:
Trio van chocolade
Melkchocolade mousse, donkere brownie, witte chocoladeijs met bramen compote
Maar vriend testte vanmiddag positief op covid. Dus nu wordt het spinaziepuree met een kipsatéschnitzel. Toch niet helemaal hetzelfde![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee dat is echt heel erg sneuknuffem
Aaaaah, das echt kut zegquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou dit eten:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
Bitterbal van wild vadouvan crème gekarameliseerde port uitjes
1e gang:
Mabré gerookte zalm en gestoomde kabeljauw met wilde spinazie belegd
2e gang:
Wildstoof uit het keteltje
3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen
Dessert:
Trio van chocolade
Melkchocolade mousse, donkere brownie, witte chocoladeijs met bramen compote
Maar vriend testte vanmiddag positief op covid. Dus nu wordt het spinaziepuree met een kipsatéschnitzel. Toch niet helemaal hetzelfde![]()
Had ik niet samengesteld hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aaaaah, das echt kut zeg
Mooi menu had je samengesteld
Veel beterschap gewenst!
(Heb net zelf ook nog even een test gedaan, maar die viel gelukkig negatief uit)
Nou, eigenlijk ben ik dan toch blij voor je...dat je niet alle boodschappen enzo in huis had gehaald en familie en/of vrienden moest afbellen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik niet samengesteld hoorDat deed het restaurant dat de werkgever van mijn vriend geboekt had voor het feest 😉 Maar dat kon jij natuurlijk niet weten. We hadden dus eigenlijk een kerstdiner met feest én overnachting op de planning staan voor vandaag.
Gelukkig zijn de plannen in zoverre gewijzigd dat we geen spinaziepuree meer etenÉn geen kerstdiner, feest en overnachting én thuis "normaal" eten vonden we toch wat té gortig. Dus we verschuiven het feestelijke eten dat we voor morgen gepland hadden lekker naar vandaag
Alles lekker behalve de zeekraal, te harde stokken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:39 schreef golfer het volgende:
Straks als tussendoortje: een portje kibbeling van kabeljauw.
Vanavond: kreeftensoep van onze visjuwelierwinkel met een scheutje cognac. En coquilles met aardappelcreme, kiemgroentes, vispareltjes en zeekraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |