SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig uurtje, jammer dat ik een meeting in moet
No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:54 schreef Berkery het volgende:
10:00 - 11:00Ik heb dezelfde pech ja, en dat met hierna een kut uur voor de boeg en afgelopen uur Sky galoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig uurtje, jammer dat ik een meeting in moet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is ook wel een boerenfeesttentnummer, misschien dat dat meespeelt.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:43 schreef Cassa95 het volgende:
Ik ben nu bij Should I Stay Or Should I Go van The Clash. Dat is by far de hardste, onverwachte dalerVan 1602 naar 2185. Alleen nieuwe nummers of verloren bonussen door overlijden / boeren / stemacties zijn harder ineengestort.
Dat gaat dan wel vooral om het origineel van Titt'n natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2023 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook wel een boerenfeesttentnummer, misschien dat dat meespeelt.
Ja, misschien dat die de plek in kan nemen.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel vooral om het origineel van Titt'n natuurlijk
Die hebben best wat fijne nummersquote:
Je bent op tijd voor De Hûnekop ft. Oele Plopquote:Op donderdag 14 december 2023 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik doe de radio aan op een slecht moment, geloof ik.
@PippenScottie had dus toch gelijkquote:
Dat was toch origineel van Emmelie de Forest?quote:
Ja, maar die had het ook maar van Céline Dion.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch origineel van Emmelie de Forest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waardeloos uur incoming, tip: de verkiezing van de kamervoorzitter is leuker (POL / Verkiezing kamervoorzitter)
11:00 - 12:00 uurWaardeloos is een understatement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nee, vreselijke doodgedraaide kutplaat. Achilles Heel is wel mooi.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Dancing in the moonlight is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |