De wisselbokaal voor slechtst geklede kamerlid gaat bij dezen ook naar mevr. Koekkoekquote:Op woensdag 13 december 2023 13:46 schreef Garfield1985 het volgende:
Die Marieke Koekoek van Volt ziet er trouwens ook belachelijk uit met dat colbertjasje dat 2 maten te groot is en die floddertrui eronder. Kan dat mens zich niet een beetje fatsoenlijk en representatief kleden![]()
??
Zijn je argumenten op, jochie?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pro-moslim? Ah, de Fabeltjeskrant is weer op TV?
Heb je de media ooit zoveel moeite zien doen om mensen wijs te maken dat een bepaalde groep mensen niet op een politieke partij heeft gestemd.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Redelijk raar, want op rtl nieuws en nos kwamen een hoop ondervraagde moslims er voor uit dat ze op de pvv hadden gestemd.
Daarbij was er ook een artikel dat pvv zelfs de 2de was geworden in de schilderswijk, welliswaar met een factor 1/3de achter denk, maar toch de 2de. Alleen die is nu nergens meer te vinden met een google sessie.
Valt ook op dat vooral bepaalde media met dit soort artikelen er direct op duikt om het te bagatelliseren.
Hier een ander artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-mensen-er-meer-bij
Waar rook is...
Ik woon toevallig redelijk dicht bij Ter Apel. Mijn lokale krant heeft er dus wel eens aandacht voor. En dan is toch duidelijk dat de mensen in Ter Apel vooral gewoon de spreidingswet willen, dat zou het probleem gewoon oplossen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:45 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt zitten roken, maar die problemen zijn in de verste verte écht niet opgelost hoor. Je moet eens voor de aardigheid met dat argument van je naar Ter Apel of Budel gaan en dat verkondigen. 1 tip alvast: Hoop dat je goede schoenen aan hebt dan, want ze jagen je waarschijnlijk het dorp uit dan. Daarnaast, ik werk zelf bij een AZC en kan je uit 1e hand vertellen dat je regelrecht uit je nek staat te zwammen, de problemen rijzen serieus de pan uit
. Ik ben heel blij dat er EINDELIJK ook eens een lijn wordt getrokken naar de woningcrisis en de asielinstroom die daarmee sterk verband houdt.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop dat het morgen in de verkiezing voor de voorzitter flink gaat over het verkorten/stoppen van minutenlange inleidingen van vragen bij de interruptiemicrofoon. Eerst Ouwehand, nu Jetten.
Dit is pushen van de partijprogramma's, niks anders.quote:
Is een asielstop een middel om druk van de ketel te halen wat betreft de woningcrisis?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
En de woningcrisis heeft gewoon niks met de asielinstroom te maken.
Als je dan nog snel even 390.000 woningen bouwt wel, ja.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is een asielstop een middel om druk van de ketel te halen wat betreft de woningcrisis?
Je weet dat achterstand 390.000 woningen is op dit moment? Tekort is er al vele jaren. Waarom is er altijd die aandrang om dat te koppelen aan asielinstroom? De instroom is slechts een druppel op gloeiende plaat. Je moet veel verder terug om de oorzaken te vinden.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is een asielstop een middel om druk van de ketel te halen wat betreft de woningcrisis?
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:49 schreef Hanca het volgende:
Het is niet relevant om uit te zoeken waarom de gootsteen te klein is. Dat de gootsteen te klein is, dat weten we en moet uiteraard vergroot worden. Het gaat erom hoe hard het water door de kraan stroomt.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet dat achterstand 390.000 woningen is op dit moment? Tekort is er al vele jaren. Waarom is er altijd die aandrang om dat te koppelen aan asielinstroom? De instroom is slechts een druppel op gloeiende plaat. Je moet veel verder terug om de oorzaken te vinden.
En de aarde is plat.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik woon toevallig redelijk dicht bij Ter Apel. Mijn lokale krant heeft er dus wel eens aandacht voor. En dan is toch duidelijk dat de mensen in Ter Apel vooral gewoon de spreidingswet willen, dat zou het probleem gewoon oplossen.
Bij heel veel Nederlanders bestaat het idee dat als je maar geen asielzoekers meer toelaat (wat überhaupt niet kan) dat dan alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ironie.
Door de kop in zand te steken zie je inderdaad niet dat er andere oorzaken zijn.
Kunnen we niet gewoon gezamenlijk iedereen uitlachen die denkt dat het een gigantisch groot aandeel is én iedereen die denkt dat het effect nihil is?quote:Op woensdag 13 december 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ironie.
Door de kop in zand te steken zie je inderdaad niet dat er andere oorzaken zijn.
Nee, maar de problemen worden dan niet groter.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij heel veel Nederlanders bestaat het idee dat als je maar geen asielzoekers meer toelaat (wat überhaupt niet kan) dat dan alle problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Haha.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog ver voor hele asieldiscussie.
Wat lost terugkijken op? Daar krijg je niet opeens minder vraag of minder aanbod door.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
In 2018 was er al een tekort van 250.000+ woningen. Nog ver voor hele asieldiscussie. Waarom wordt er niet gekeken wie er toen NIETS deden om die achterstand weg te werken?
Omdat je dan de oorzaken ziet... Beleid van de regeringen, beleid van de Kamer. Dingen die de partijen deden.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat lost terugkijken op?
en dat zorgt voor meer woningenquote:Op woensdag 13 december 2023 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je dan de oorzaken ziet... Beleid van de regeringen, beleid van de Kamer. Dingen die de partijen deden.
De woningcrisis is natuurlijk niet alleen het gevolg van de asielinstroom, daar zijn wel meerdere oorzaken voor. Bouwen icm met stikstof is er bijvoorbeeld één van, daar is niet veel aan te doen, die 1400 wat er per week binnenkomen en een woning nodig hebben daar is wel degelijk wat aan te doen om de druk van de ketel te halen. Want wat willen we bouwen als we niet kunnen/mogen bouwen vanwege de stikstof, en de partijen die dat bewaken willen ook nog eens meer meer meer asielzoekers terwijl we niet mogen bouwen.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik woon toevallig redelijk dicht bij Ter Apel. Mijn lokale krant heeft er dus wel eens aandacht voor. En dan is toch duidelijk dat de mensen in Ter Apel vooral gewoon de spreidingswet willen, dat zou het probleem gewoon oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |