Oh je gaat er vanuit dat ik het disproportioneel vindt ofzo. Fijn wat je quote van t Strafhof en blijkbaar is dus niet alles proportioneel, wellicht moet je het zelf even lezen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zal het nog even voorkauwen. DIt komt van het Internationaal Strafhof. Ik hoop dat je die accepteert als een plek waar de juristen iets van dit soort zaken weten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Military_necessity
[..]
dit zinnetje is een leuke:
[..]
Enkele vragen voor je:
• Valt het afschieten van raketten op burgerdoelen door Hamas daaronder?
• Valt het vermoorden van burgers op 7 oktober en het vasthouden van gijzelaars na die tijd daaronder?
• Zo nee, wat waren de directe militaire voordelen die Hamas daarmee behaalde?
• Zo ja, moeten de aanstichters van deze oorlogsmisdaden bestraft worden en moet de infrastructuur die Hamas voor deze misdaden gebruikte worden uitgeschakeld?
Hamas moet dood , helemaal kapot , anders gaat het weer mis en dan nog erger, dit stopt niet vanzelf, HAMAS moet dood, 100% dood , alle tunnels onder water , en dan beton er in, zand eroverquote:Op woensdag 13 december 2023 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het frame dat "Israël zichzelf moet kunnen verdedigen" en dat als reden gebruiken om niet voor een staakt-het-vuren te stemmen is gewoon onjuist. Wat Israël nu al twee maanden aan het doen is heeft niks weg van verdedigen en veel meer weg van wraak nemen en spierballen tonen richting alle Palestijnen en hun bondgenoten.
Feit is dat Israël een verschrikkelijke terroristische aanslag te verwerken heeft gekregen dankzij eigen geblunder. Wanneer je die blunder corrigeert is de veiligheid weer terug op het niveau van voor 7 oktober en die veiligheid was gewoon in orde. De huidige verwoestingen en moorden dragen daar niets aan bij en maken het waarschijnlijk alleen maar erger. Hamas (en andere militante bewegingen) kun je pakken d.m.v. geheime precisie operaties waar internationaal geen haan om zal kraaien.
Je kunt pas weten of het proportioneel was NADAT je het hebt onderzocht. Wat was het doel van die aanval? Heb je je informatie gecheckt en gedubbelcheckt? Heb je een afweging gemaakt wat zwaarder weegt?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh je gaat er vanuit dat ik het disproportioneel vindt ofzo. Fijn wat je quote van t Strafhof en blijkbaar is dus niet alles proportioneel, wellicht moet je het zelf even lezen.
Israël maakt Hamas groter dan ooit. 2 miljoen mensen die alles kwijt zijn. Onmogelijk dat die nooit wraak gaan nemen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hamas moet dood , helemaal kapot , anders gaat het weer mis en dan nog erger, dit stopt niet vanzelf, HAMAS moet dood, 100% dood , alle tunnels onder water , en dan beton er in, zand erover
@opgebaarde is een trol of er is iets mis met zijn moreel kompas, dus ik zou er niet te veel aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt pas weten of het proportioneel was NADAT je het hebt onderzocht. Wat was het doel van die aanval? Heb je je informatie gecheckt en gedubbelcheckt? Heb je een afweging gemaakt wat zwaarder weegt?
Als die wraak gaan nemen, dan krijgen ze het weer met de IDF aan de stok. Worden ze vast beter van.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Israël maakt Hamas groter dan ooit. 2 miljoen mensen die alles kwijt zijn. Onmogelijk dat die nooit wraak gaan nemen.
Hangt er wel een beetje vanaf hoeveel mensen je over laat.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Israël maakt Hamas groter dan ooit. 2 miljoen mensen die alles kwijt zijn. Onmogelijk dat die nooit wraak gaan nemen.
Goed verzonnen propaganda verhaaltje weer. Wel creatief.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:
It was 2 am and IDF soldiers noticed some suspicious movements in the horizon. In a time of war, that would generally mean to open fire. But the IDF, being the IDF, waited and then noticed it was a kid, a 4 year old girl.
She was walking around aimlessly without shoes and with multiple wounds.
The IDF soldiers took her to the field doctor, they treated her wounds and helped her in every way they could.
After they treated her, they brought her to the humanitarian corridor so they can try to locate her family and care for her.
Turns out, the child was sent by Hamas into the heart of a war zone to see if the Israeli soldiers were up and alert.
Their cruelty knows no bounds.
Why don’t you see this story in the press? Good question.
If there was ever a story that illustrates the endlessly savage nature of Hamas and the deeply compassionate nature of the IDF, this is it. 🇮🇱❤️💪
[ twitter ]
Als deze schoonmaak voorbij is dan is israel militair de baas in GAZAquote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof iemand die alles verloren is dat nog kan boeien.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:48 schreef Alov het volgende:
[..]
Als die wraak gaan nemen, dan krijgen ze het weer met de IDF aan de stok. Worden ze vast beter van.
Boeien of niet, nut heeft het weinig voor ze.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof iemand die alles verloren is dat nog kan boeien.
Boeiuh, zonder dat 'alles kwijt zijn' wilden ze Israel en alle Joden ook al dood hebben dus in feite verandert er niets behalve dat ze nu militair verzwakt zijn en al helemaal kunnen fluiten naar ooit met geweld kunnen winnen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HAMAS is straks dood en begraven 50 meter diep, verzopen in zeewater, zal dat stinken zo een 10.000 dodenquote:Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof iemand die alles verloren is dat nog kan boeien.
Ja dit pakt hem wel ff beet bij de horens. Je zal maar doneren aan Gaza zonder dit te weten. Ben je dan een useful idiot.quote:
Nee stel je voor dat je de andere partij in ogenschouw neemt. Israël baddddd hurrrr durrrr. God wat moet het heerlijk zijn als je zo’n situatie zo simplistisch vanaf je zolderkamer kan beoordelen en lekker je virtuele moraalridderschap op een forum kan laten zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar Hamas blablabla.![]()
Wat voor beesten Hamas is weten we inmiddels wel. Daar gaat het helemaal niet over.
Ik weet niet over wie jij het hebt hoor. Wie?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je de andere partij in ogenschouw neemt. Israël baddddd hurrrr durrrr. God wat moet het heerlijk zijn als je zo’n situatie zo simplistisch vanaf je zolderkamer kan beoordelen en lekker je virtuele moraalridderschap op een forum kan laten zien.
Daar heeft Hamas Israël niet voor nodig gehad.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wordt het nieteens tijd voor jou om andere medicatie te vragen aan je behandelaar?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand?
Elke keer als hier het aantal burgerdoden aan de kaak worden gesteld vallen er meerdere users over.
Dan wordt geroepen JA MAAR JA MAAR HAMAS DAAAANNNNN.
Net als Nederland dat zicht onthoudt van voor de VN resolutie te stemmen.
Te walgelijk voor woorden om nu in dit land te wonen
En waar komen dit soort landen mee?
Ja, maar er moet in staan dat we Hamas veroordelen, er moet dit in of dat in.
Allemaal zulke kansloze dingen die we allang hebben veroordeeld.
Maar niet steunen dat een walgelijke genocide oorlog gestopt wordt
Ja, dat dingen over je hoofd heen vliegen omdat ze te lastig zijn hebben we al vast kunnen stellen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie jij het hebt hoor. Wie?
Sowieso liegt hij dat hij scheel ziet, want de VN heeft Hamas helemaal niet veroordeeld en weigeren ze dat tot op de dag van vandaag te doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wordt het nieteens tijd voor jou om andere medicatie te vragen aan je behandelaar?
Moet gelijk weer aan die quote van Golda denken:quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Palestijnen gaan nog liever zelf dood dan dat ze Israël iets gunnen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:59 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Ja Jezus Nasrdin, zelfs je slechte vertolking van die Afghaanse taal in Het gouden uur was nog geloofwaardiger dan dit soort complottheorieën.
quote:Staatspropaganda
Frits Barend
https://niw.nl/staatspropaganda/
[…]
En toen spraken de kiezers: 37 voor de PVV, dus bijna vijftig procent meer dan een paar dagen eerder voorspeld. Kortom, een natte vinger heeft meer voeling met het leven.
Ben ik verrast? Ja en nee. Na de terroristische aanval 7 oktober door leden van Hamas op onschuldige, veelal vredelievende festivalgangers in Israël begon met name de toksjo Khalid & Sophie van BNNVara sluipenderwijs Israël te promoveren tot dader. Zo ontving Khalid Kasem begin november een Nederlandse Palestijn of Palestijnse Nederlander die daags daarvoor uit Gaza via Egypte naar Nederland was gevlogen. Khalid opende met: “Wat heb jij meegemaakt, wat heb jij gezien op 7 oktober?” De gast: “Heel zware dag, die dag begint heel vroeg met veel bommen en veel lawaai en veel vliegtuigen in de lucht met veel mensen die schreeuwen. Wij willen weten wat gebeurt. Die mensen zijn bang, misschien Israëliërs komen naar Gaza.”
Khalid was een luisterend oor voor een totale verdraaiing van feiten over de vroege ochtend van 7 oktober. Na de beginfabels van zijn gast opperde de presentator letterlijk: “Zij hadden het gevoel: Israel voert een aanval uit?” Pardon? Israël voerde in de ochtend van 7 oktober een aanval uit? Was het Khalid ontgaan dat het land die ochtend was aangevallen door Hamas en dat meer dan duizend onschuldige burgers in Israël waren vermoord, verkracht of ontvoerd? Aan tafel zaten als duiders van het nieuws ook de journalisten Nynke de Jong en Jeroen Pauw. In plaats van de gast met Palestijnse sjaal één kritische vraag te stellen, waren zij 22 minuten lang invoelende, zwijgende jaknikkers bij een soort van informatiemanipulatie die je doorgaans ziet in China, Rusland of Iran en die wij staatspropaganda noemen.
In het verlengde van leugens als de bovenstaande werden de Israëlische reacties op de terroristische aanval van 7 oktober steeds harder veroordeeld door een leger van zelfbenoemde deskundigen van Amnesty International, Artsen zonder Grenzen, Human Rights Watch of weet ik veel. De grootste Nederlandse deskundige op het gebied van oorlogsrecht, de internationaal hoog aangeschreven hoogleraar Geert-Jan Knoops, verscheen na 7 oktober in veel nieuwsprogramma’s en talkshows, maar werd niet een keer uitgenodigd door Khalid en Sophie.
[…]
Lees de rest van mijn reactie ook even.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je verwoorden waarom het een kansloze discussie is want hoe langer deze oorlog duurt hoe vaker het ter spraken zal komen. Sleepy Joe had dit weekend een opmerkelijke uitspraak die toch wel enige verwantschap houdt met proportioneel en disproportioneel handelen van Israël
Goede onderbouwing.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wordt het nieteens tijd voor jou om andere medicatie te vragen aan je behandelaar?
Dat heb ik haar niet zien doen hier.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing.
Of probeer je de terroristische aanvallen op burgers weer goed te praten?
Doen alsof iemand die de burger doden veroordeelt gek is gaat wel die richting op.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heb ik haar niet zien doen hier.
Je mag toch gewoon filosoferen of iets voor jou, voor een ander of voor mij proportioneel is? Ik vind 500 dode Palestijnse kindjes voor een Hamas commandant toppie en tevens knap dat het er maar 500. Een anders vindt 20 kindjes onder de 12 jaar acceptabel en meer niet. Kan toch gewoon, voor een simpele commandant waar Hamas er meer dan 100 van heeft? Kunnen we het toch over hebben ook al is niemand de commandant?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt pas weten of het proportioneel was NADAT je het hebt onderzocht. Wat was het doel van die aanval? Heb je je informatie gecheckt en gedubbelcheckt? Heb je een afweging gemaakt wat zwaarder weegt?
Het bevalt je niet dus is het propagandaquote:Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed verzonnen propaganda verhaaltje weer. Wel creatief.
Het is niet alleen Istanbul, maar natuurlijk dat risico is aanwezig. Neemt niet weg dat het zich wel voordoet.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een hoogopgeleid persoon, kan het niet zo zijn dat jij in Istanbul vooral de progressieve Syriërs spreekt die in de elite bubbel begeven?![]()
Hier in mijn straat (100% sociale woningbouw) woont een Syrisch gezin die zowel de vlag van het Vrije Syrische leger als de vlag van de Palestijnen op het balkon heeft gehangen.En als ik Arabische teksten vertaal op facebook van diegene die woonachtig zijn in Aleppo zie ik toch wel een hoop haat over Israëliërs.
Wel zijn er ook goeie gasten tussen hoor, ik ging laatst naar een Syrische kapper, en toen ik zei dat ik Syriërs erg op Marokkanen vond lijken was hij een beetje beledigd, hij zei 'We zijn niet zoals hun, ik versta hun Arabisch niet eens, en wij hebben veel vaker eigen bedrijven' .
Oh wow!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doen alsof iemand die de burger doden veroordeelt gek is gaat wel die richting op.
Serieus, zoiets heb ik nog nooit gepost.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing.
Of probeer je de terroristische aanvallen op burgers weer goed te praten?
Tnxquote:Op woensdag 13 december 2023 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heb ik haar niet zien doen hier.
Ahum?quote:Op woensdag 13 december 2023 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieus, zoiets heb ik nog nooit gepost.
Jij bent degene die behoorlijk extreem reageert.
Niet ik.
Hoe jij zo uit je plaat gaat hier, dat vind ik behoorlijk extreem.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ahum?
Ik reageer extreem omdat ik burgerdoden niet door de beugel vind kunnen gaan?
En jij noemt mij een gek omdat ik dat vind?
Nou sorry hoor maar wie van ons is dan extreem aan het reageren?
Jij......
Als je rest van zijn account ziet...quote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking?
Rikkert is een trol. Rikkert Biemans Is een personage in New Kids (on the Block) waar twee films van zijn gemaakt. New Kids Turbo en New Kids Nitro.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:20 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking?
Dat is de taak van de VN vinden ze.quote:Op donderdag 14 december 2023 02:54 schreef havanagila het volgende:
Oh, "under" the population. Dacht "hamas bouwt tunnels om burgers in te laten schuilen.
Ja inderdaad, al die Duitse terreurgroepen die na de tweede wereldoorlog aanslagen pleegden op de geallieerde bezettingstroepen…quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Weinig, maar misschien komt er nog een onderhandelingsronde aan?quote:Op donderdag 14 december 2023 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Weer een.
Is er nog hoop op bevrijding van een van de 137 132 gijzelaars?
Ik weet wie die Rikkert is, maar dit is gewoon een andere sukkel en geen gedistingeerde woordkunstenaar die onze gevoelens bespeelt gelijk een klassieke harp.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rikkert is een trol. Rikkert Biemans Is een personage in New Kids (on the Block) waar twee films van zijn gemaakt. New Kids Turbo en New Kids Nitro.
Rikkert woont in Maaskantje en dat is naast Schijndel, zie zijn twitternaam. Op YouTube genoeg over te vinden. Ik vond 't leuke films en filmpjes maar het is wel heel banaal en simpel.
Het verschil daartussen zit hem dus in de afhandeling van dit conflict. Als er niks veranderd heeft Nielsch zeker een punt.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al die Duitse terreurgroepen die na de tweede wereldoorlog aanslagen pleegden op de geallieerde bezettingstroepen…
Oh wacht..
De enige hoop die Gazanen hebben is dat Israël vernietigd wordt. En die hoop moet de grond ingeboord worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het verschil daartussen zit hem dus in de afhandeling van dit conflict. Als er niks veranderd heeft Nielsch zeker een punt.
Er moet ook hoop zijn. Gaza moet zijn eigen economie kunnen opbouwen.
Dat is allemaal nog heel ver weg, Hamas trekt zich niet vrijwillig terug.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het verschil daartussen zit hem dus in de afhandeling van dit conflict. Als er niks veranderd heeft Nielsch zeker een punt.
Ik heb dit filmpje al een stuk of drie keer voorbij zien komen met een ander verhaal. Vandaag is het dus een tiener.quote:
Ik denk dat de palestijnen hoop hebben dat from the river to the sea nog gerealiseerd kan worden. Dat moet eruit want dat gaat nooit gebeuren. Het beste wat ze kunnen verwachten is een gefragmenteerde staat en dat alleen maar als ze al het geweld laten vallen en accepteren dat ze elke oorlog tegen Israël gewoon kansloos verloren hebben en eigenlijk alleen nog maar bestaan omdat Israël geen genocide wil plegen.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
en niet gebaseerd op de restjes die de hamas strijders weggooienquote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een ongewapende persoon ligt op de grond en wordt gemaaid.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje al een stuk of drie keer voorbij zien komen met een ander verhaal. Vandaag is het dus een tiener.
Geen idee wat er nu echt aan de hand is.
Dat kan je dan ook weer niet zien maar hij was al geraakt dus hem afmaken was niet echt nodig, ik heb ook wat verder gezocht maar je meer dan alleen dit stukje film kon ik niet ontdekken dus het hoe of wat verder is mij onbekend.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Een ongewapende persoon ligt op de grond en wordt gemaaid.
Zijn naam wist ik niet. Wanneer ik op zijn naam zoek kom ik enkel Chinese, Iraanse en Turkse media outlets tegen.quote:
Maar willen ze dat? De afgelopen 75 jaar hebben de Palestijnen duidelijk gemaakt dat het opbouwen van een eigen staat minder belangrijk is dan de vernietiging van Israël. Anders zouden ze niet elk compromis afwijzen.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kwam ook alleen maar pro palestijnse posts erover tegen, neemt niet weg dat dit er niet goed uitziet.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zijn naam wist ik niet. Wanneer ik op zijn naam zoek kom ik enkel Chinese, Iraanse en Turkse media outlets tegen.
Gek dat de pro-Hamas extreemlinkse NOS er niet bij zit dan. (/s)
Deels eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar willen ze dat? De afgelopen 75 jaar hebben de Palestijnen duidelijk gemaakt dat het opbouwen van een eigen staat minder belangrijk is dan de vernietiging van Israël. Anders zouden ze niet elk compromis afwijzen.
Ik heb zo'n gevoel dat na deze oorlog er nog weinig raketten richting Israël vanuit Gaza geschoten gaan worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deels eens.
Lijkt er dus op dat er geen oplossing is. Israel en Gaza zullen eindeloos in conflict blijven. Israel zal moeten leren leven met raketten op hun dak, en Gaza zal eens in de circa 10 jaar binnengevallen worden.
Uiteraard verliest Gaza, maar wint Israel? Ik denk het niet. Er zal eindeloos veel geld gepompt moeten worden in het onderhouden van een fit leger, en het verzamelen van intel. Beide verliezers uiteindelijk.
Na elke inval toch? Echter over een jaar of 10 is het natuurlijk weer vanouds.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:01 schreef Alov het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat na deze oorlog er nog weinig raketten richting Israël vanuit Gaza geschoten gaan worden.
Nee, de vorige invallen/campagnes eindigden in een staakt-het-vuren, waar beide partijen niets mee opschoten. Een status quo ante bellum: Hamas had Israël niet kunnen vernietigen en Israël Hamas niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Na elke inval toch? Echter over een jaar of 10 is het natuurlijk weer vanouds.
Het Hamas leiderschap in Qatar zit ongetwijfeld nu al weeskinderen te ronselen. En er zijn er een hoop.
Die VN is ook niet zo heel serieus te nemen en helaas kijken landen teveel naar hun eigen winkel, als je een rustige kerst wil dan is dit de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Australie's laffe overheid heeft voor de UN Ceasefire gestemd
================
Sky News Australia
De VN laat het ook afweten in Zuid-Libanon. Israël krijgt steeds van alles dat de VN van ze wil, maar de VN komt niet over de brug voor de veiligheid van Israël. Dikke doei dus.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die VN is ook niet zo heel serieus te nemen en helaas kijken landen teveel naar hun eigen winkel, als je een rustige kerst wil dan is dit de makkelijkste weg.
Einde van het filmpje zie je keramische messen, scharen en een stanleymes 😱quote:Op donderdag 14 december 2023 12:21 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Weer bij een ziekenhuis dus.
Ik heb een groot respect voor stanleymessen opgedaan sinds ik iemands halve gezicht er af heb zien hangen door zo'n ding. Was ook drie keer minstens dwars door een leren jack gegaan plus een trui, hemd tot op de huid.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Einde van het filmpje zie je keramische messen, scharen en een stanleymes 😱
Uhuhquote:Op donderdag 14 december 2023 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Palestinians, 82% support the 10/7 massacre.
En iets van 88% in Westbank.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh
57% of respondents in Gaza believe Hamas was correct in launching the October attack, the poll indicated.
Dat is 82% in de west bank. Dat getal pakte uitstraling en negeerde de 57% gaza om daarna zijn artistieke vrijheid te gebruiken om 'massacre' toe te voegen. Alsof de cijfers niet al dramatisch genoeg zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
En iets van 88% in Westbank.
Support van Gaza begint toch wat af te nemen nu ze geen dak meer boven hun hoofd hebben en Hamas alle hulpmiddelen in pikt.
Er is in Israël ook geen cultuur waar er een hele sterke nadruk ligt op hiërarchie.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de 'normale' soldaten zo gemoedelijk met een hoge pief (Chief of Staff) omgaan
[ twitter ]
Van die 43% zijn er heel veel dood, maar zonder gekheid, dit soort polls hoe voeren ze die uit, polls kloppen hier toch ook nooit of zou dat aan Maurice de Hond liggen?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh
57% of respondents in Gaza believe Hamas was correct in launching the October attack, the poll indicated.
Net als alle verdraaiingen en het gebruik van grote woorden aan de andere kant ("genocide" "terroristenstaat" of het lulverhaal du jour van gisteren "standrechtelijke executies van vrouwen en baby's in schoolgebouw"). Het brengt allemaal al schade genoeg aan en overdrijvingen zijn niet nodig.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is 82% in de west bank. Dat getal pakte uitstraling en negeerde de 57% gaza om daarna zijn artistieke vrijheid te gebruiken om 'massacre' toe te voegen. Alsof de cijfers niet al dramatisch genoeg zijn.
Die poll gaf ook nog iets anders aan en dat paste ook al niet bij die 82% massacre: Among the respondents, 85% said that they did not see videos showing the atrocities committed by Hamas against Israeli civilians on October 7. Only 7% of respondents said that they believed that Hamas committed such atrocities.
Het is al erg genoeg met die lui, totaal verknipt, intolerant en levensgevaarlijk, maar deze frame is totaal onnodig
Allah straft onmiddelijk 😱quote:Op donderdag 14 december 2023 15:07 schreef Nober het volgende:
Hasan Bismet has died in hospital
[ twitter ]
de mensen hier op fok weten dat de israelis zelf aangeven dat ze geen gevangenruil willen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |