Dat is de taak van de VN vinden ze.quote:Op donderdag 14 december 2023 02:54 schreef havanagila het volgende:
Oh, "under" the population. Dacht "hamas bouwt tunnels om burgers in te laten schuilen.
Ja inderdaad, al die Duitse terreurgroepen die na de tweede wereldoorlog aanslagen pleegden op de geallieerde bezettingstroepen…quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Isral maakt Hamas groter dan ooit. 2 miljoen mensen die alles kwijt zijn. Onmogelijk dat die nooit wraak gaan nemen.
Weinig, maar misschien komt er nog een onderhandelingsronde aan?quote:Op donderdag 14 december 2023 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Weer een.
Is er nog hoop op bevrijding van een van de 137 132 gijzelaars?
Ik weet wie die Rikkert is, maar dit is gewoon een andere sukkel en geen gedistingeerde woordkunstenaar die onze gevoelens bespeelt gelijk een klassieke harp.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rikkert is een trol. Rikkert Biemans Is een personage in New Kids (on the Block) waar twee films van zijn gemaakt. New Kids Turbo en New Kids Nitro.
Rikkert woont in Maaskantje en dat is naast Schijndel, zie zijn twitternaam. Op YouTube genoeg over te vinden. Ik vond 't leuke films en filmpjes maar het is wel heel banaal en simpel.
Het verschil daartussen zit hem dus in de afhandeling van dit conflict. Als er niks veranderd heeft Nielsch zeker een punt.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al die Duitse terreurgroepen die na de tweede wereldoorlog aanslagen pleegden op de geallieerde bezettingstroepen…
Oh wacht..
De enige hoop die Gazanen hebben is dat Isral vernietigd wordt. En die hoop moet de grond ingeboord worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het verschil daartussen zit hem dus in de afhandeling van dit conflict. Als er niks veranderd heeft Nielsch zeker een punt.
Er moet ook hoop zijn. Gaza moet zijn eigen economie kunnen opbouwen.
Dat is allemaal nog heel ver weg, Hamas trekt zich niet vrijwillig terug.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het verschil daartussen zit hem dus in de afhandeling van dit conflict. Als er niks veranderd heeft Nielsch zeker een punt.
Ik heb dit filmpje al een stuk of drie keer voorbij zien komen met een ander verhaal. Vandaag is het dus een tiener.quote:
Ik denk dat de palestijnen hoop hebben dat from the river to the sea nog gerealiseerd kan worden. Dat moet eruit want dat gaat nooit gebeuren. Het beste wat ze kunnen verwachten is een gefragmenteerde staat en dat alleen maar als ze al het geweld laten vallen en accepteren dat ze elke oorlog tegen Isral gewoon kansloos verloren hebben en eigenlijk alleen nog maar bestaan omdat Isral geen genocide wil plegen.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
en niet gebaseerd op de restjes die de hamas strijders weggooienquote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een ongewapende persoon ligt op de grond en wordt gemaaid.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje al een stuk of drie keer voorbij zien komen met een ander verhaal. Vandaag is het dus een tiener.
Geen idee wat er nu echt aan de hand is.
Dat kan je dan ook weer niet zien maar hij was al geraakt dus hem afmaken was niet echt nodig, ik heb ook wat verder gezocht maar je meer dan alleen dit stukje film kon ik niet ontdekken dus het hoe of wat verder is mij onbekend.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Een ongewapende persoon ligt op de grond en wordt gemaaid.
Zijn naam wist ik niet. Wanneer ik op zijn naam zoek kom ik enkel Chinese, Iraanse en Turkse media outlets tegen.quote:
Maar willen ze dat? De afgelopen 75 jaar hebben de Palestijnen duidelijk gemaakt dat het opbouwen van een eigen staat minder belangrijk is dan de vernietiging van Isral. Anders zouden ze niet elk compromis afwijzen.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kwam ook alleen maar pro palestijnse posts erover tegen, neemt niet weg dat dit er niet goed uitziet.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zijn naam wist ik niet. Wanneer ik op zijn naam zoek kom ik enkel Chinese, Iraanse en Turkse media outlets tegen.
Gek dat de pro-Hamas extreemlinkse NOS er niet bij zit dan. (/s)
Deels eens.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar willen ze dat? De afgelopen 75 jaar hebben de Palestijnen duidelijk gemaakt dat het opbouwen van een eigen staat minder belangrijk is dan de vernietiging van Isral. Anders zouden ze niet elk compromis afwijzen.
Ik heb zo'n gevoel dat na deze oorlog er nog weinig raketten richting Isral vanuit Gaza geschoten gaan worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deels eens.
Lijkt er dus op dat er geen oplossing is. Israel en Gaza zullen eindeloos in conflict blijven. Israel zal moeten leren leven met raketten op hun dak, en Gaza zal eens in de circa 10 jaar binnengevallen worden.
Uiteraard verliest Gaza, maar wint Israel? Ik denk het niet. Er zal eindeloos veel geld gepompt moeten worden in het onderhouden van een fit leger, en het verzamelen van intel. Beide verliezers uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |