Als die wraak gaan nemen, dan krijgen ze het weer met de IDF aan de stok. Worden ze vast beter van.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Isral maakt Hamas groter dan ooit. 2 miljoen mensen die alles kwijt zijn. Onmogelijk dat die nooit wraak gaan nemen.
Hangt er wel een beetje vanaf hoeveel mensen je over laat.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Isral maakt Hamas groter dan ooit. 2 miljoen mensen die alles kwijt zijn. Onmogelijk dat die nooit wraak gaan nemen.
Goed verzonnen propaganda verhaaltje weer. Wel creatief.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:
It was 2 am and IDF soldiers noticed some suspicious movements in the horizon. In a time of war, that would generally mean to open fire. But the IDF, being the IDF, waited and then noticed it was a kid, a 4 year old girl.
She was walking around aimlessly without shoes and with multiple wounds.
The IDF soldiers took her to the field doctor, they treated her wounds and helped her in every way they could.
After they treated her, they brought her to the humanitarian corridor so they can try to locate her family and care for her.
Turns out, the child was sent by Hamas into the heart of a war zone to see if the Israeli soldiers were up and alert.
Their cruelty knows no bounds.
Why don’t you see this story in the press? Good question.
If there was ever a story that illustrates the endlessly savage nature of Hamas and the deeply compassionate nature of the IDF, this is it. 🇮🇱❤️💪
[ twitter ]
Als deze schoonmaak voorbij is dan is israel militair de baas in GAZAquote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof iemand die alles verloren is dat nog kan boeien.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:48 schreef Alov het volgende:
[..]
Als die wraak gaan nemen, dan krijgen ze het weer met de IDF aan de stok. Worden ze vast beter van.
Boeien of niet, nut heeft het weinig voor ze.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof iemand die alles verloren is dat nog kan boeien.
Boeiuh, zonder dat 'alles kwijt zijn' wilden ze Israel en alle Joden ook al dood hebben dus in feite verandert er niets behalve dat ze nu militair verzwakt zijn en al helemaal kunnen fluiten naar ooit met geweld kunnen winnen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HAMAS is straks dood en begraven 50 meter diep, verzopen in zeewater, zal dat stinken zo een 10.000 dodenquote:Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof iemand die alles verloren is dat nog kan boeien.
Ja dit pakt hem wel ff beet bij de horens. Je zal maar doneren aan Gaza zonder dit te weten. Ben je dan een useful idiot.quote:
Nee stel je voor dat je de andere partij in ogenschouw neemt. Isral baddddd hurrrr durrrr. God wat moet het heerlijk zijn als je zo’n situatie zo simplistisch vanaf je zolderkamer kan beoordelen en lekker je virtuele moraalridderschap op een forum kan laten zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar Hamas blablabla.![]()
Wat voor beesten Hamas is weten we inmiddels wel. Daar gaat het helemaal niet over.
Ik weet niet over wie jij het hebt hoor. Wie?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je de andere partij in ogenschouw neemt. Isral baddddd hurrrr durrrr. God wat moet het heerlijk zijn als je zo’n situatie zo simplistisch vanaf je zolderkamer kan beoordelen en lekker je virtuele moraalridderschap op een forum kan laten zien.
Daar heeft Hamas Isral niet voor nodig gehad.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wordt het nieteens tijd voor jou om andere medicatie te vragen aan je behandelaar?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand?
Elke keer als hier het aantal burgerdoden aan de kaak worden gesteld vallen er meerdere users over.
Dan wordt geroepen JA MAAR JA MAAR HAMAS DAAAANNNNN.
Net als Nederland dat zicht onthoudt van voor de VN resolutie te stemmen.
Te walgelijk voor woorden om nu in dit land te wonen
En waar komen dit soort landen mee?
Ja, maar er moet in staan dat we Hamas veroordelen, er moet dit in of dat in.
Allemaal zulke kansloze dingen die we allang hebben veroordeeld.
Maar niet steunen dat een walgelijke genocide oorlog gestopt wordt
Ja, dat dingen over je hoofd heen vliegen omdat ze te lastig zijn hebben we al vast kunnen stellen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie jij het hebt hoor. Wie?
Sowieso liegt hij dat hij scheel ziet, want de VN heeft Hamas helemaal niet veroordeeld en weigeren ze dat tot op de dag van vandaag te doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wordt het nieteens tijd voor jou om andere medicatie te vragen aan je behandelaar?
Moet gelijk weer aan die quote van Golda denken:quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Palestijnen gaan nog liever zelf dood dan dat ze Isral iets gunnen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:59 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Ja Jezus Nasrdin, zelfs je slechte vertolking van die Afghaanse taal in Het gouden uur was nog geloofwaardiger dan dit soort complottheorien.
quote:Staatspropaganda
Frits Barend
https://niw.nl/staatspropaganda/
[…]
En toen spraken de kiezers: 37 voor de PVV, dus bijna vijftig procent meer dan een paar dagen eerder voorspeld. Kortom, een natte vinger heeft meer voeling met het leven.
Ben ik verrast? Ja en nee. Na de terroristische aanval 7 oktober door leden van Hamas op onschuldige, veelal vredelievende festivalgangers in Isral begon met name de toksjo Khalid & Sophie van BNNVara sluipenderwijs Isral te promoveren tot dader. Zo ontving Khalid Kasem begin november een Nederlandse Palestijn of Palestijnse Nederlander die daags daarvoor uit Gaza via Egypte naar Nederland was gevlogen. Khalid opende met: “Wat heb jij meegemaakt, wat heb jij gezien op 7 oktober?” De gast: “Heel zware dag, die dag begint heel vroeg met veel bommen en veel lawaai en veel vliegtuigen in de lucht met veel mensen die schreeuwen. Wij willen weten wat gebeurt. Die mensen zijn bang, misschien Isralirs komen naar Gaza.”
Khalid was een luisterend oor voor een totale verdraaiing van feiten over de vroege ochtend van 7 oktober. Na de beginfabels van zijn gast opperde de presentator letterlijk: “Zij hadden het gevoel: Israel voert een aanval uit?” Pardon? Isral voerde in de ochtend van 7 oktober een aanval uit? Was het Khalid ontgaan dat het land die ochtend was aangevallen door Hamas en dat meer dan duizend onschuldige burgers in Isral waren vermoord, verkracht of ontvoerd? Aan tafel zaten als duiders van het nieuws ook de journalisten Nynke de Jong en Jeroen Pauw. In plaats van de gast met Palestijnse sjaal n kritische vraag te stellen, waren zij 22 minuten lang invoelende, zwijgende jaknikkers bij een soort van informatiemanipulatie die je doorgaans ziet in China, Rusland of Iran en die wij staatspropaganda noemen.
In het verlengde van leugens als de bovenstaande werden de Isralische reacties op de terroristische aanval van 7 oktober steeds harder veroordeeld door een leger van zelfbenoemde deskundigen van Amnesty International, Artsen zonder Grenzen, Human Rights Watch of weet ik veel. De grootste Nederlandse deskundige op het gebied van oorlogsrecht, de internationaal hoog aangeschreven hoogleraar Geert-Jan Knoops, verscheen na 7 oktober in veel nieuwsprogramma’s en talkshows, maar werd niet een keer uitgenodigd door Khalid en Sophie.
[…]
Lees de rest van mijn reactie ook even.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je verwoorden waarom het een kansloze discussie is want hoe langer deze oorlog duurt hoe vaker het ter spraken zal komen. Sleepy Joe had dit weekend een opmerkelijke uitspraak die toch wel enige verwantschap houdt met proportioneel en disproportioneel handelen van Isral
Goede onderbouwing.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wordt het nieteens tijd voor jou om andere medicatie te vragen aan je behandelaar?
Dat heb ik haar niet zien doen hier.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing.
Of probeer je de terroristische aanvallen op burgers weer goed te praten?
Doen alsof iemand die de burger doden veroordeelt gek is gaat wel die richting op.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heb ik haar niet zien doen hier.
Je mag toch gewoon filosoferen of iets voor jou, voor een ander of voor mij proportioneel is? Ik vind 500 dode Palestijnse kindjes voor een Hamas commandant toppie en tevens knap dat het er maar 500. Een anders vindt 20 kindjes onder de 12 jaar acceptabel en meer niet. Kan toch gewoon, voor een simpele commandant waar Hamas er meer dan 100 van heeft? Kunnen we het toch over hebben ook al is niemand de commandant?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt pas weten of het proportioneel was NADAT je het hebt onderzocht. Wat was het doel van die aanval? Heb je je informatie gecheckt en gedubbelcheckt? Heb je een afweging gemaakt wat zwaarder weegt?
Het bevalt je niet dus is het propagandaquote:Op woensdag 13 december 2023 20:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed verzonnen propaganda verhaaltje weer. Wel creatief.
Het is niet alleen Istanbul, maar natuurlijk dat risico is aanwezig. Neemt niet weg dat het zich wel voordoet.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een hoogopgeleid persoon, kan het niet zo zijn dat jij in Istanbul vooral de progressieve Syrirs spreekt die in de elite bubbel begeven?![]()
Hier in mijn straat (100% sociale woningbouw) woont een Syrisch gezin die zowel de vlag van het Vrije Syrische leger als de vlag van de Palestijnen op het balkon heeft gehangen.En als ik Arabische teksten vertaal op facebook van diegene die woonachtig zijn in Aleppo zie ik toch wel een hoop haat over Isralirs.
Wel zijn er ook goeie gasten tussen hoor, ik ging laatst naar een Syrische kapper, en toen ik zei dat ik Syrirs erg op Marokkanen vond lijken was hij een beetje beledigd, hij zei 'We zijn niet zoals hun, ik versta hun Arabisch niet eens, en wij hebben veel vaker eigen bedrijven' .
Oh wow!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doen alsof iemand die de burger doden veroordeelt gek is gaat wel die richting op.
Serieus, zoiets heb ik nog nooit gepost.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing.
Of probeer je de terroristische aanvallen op burgers weer goed te praten?
Tnxquote:Op woensdag 13 december 2023 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat heb ik haar niet zien doen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |